Panasonic je slušná pracovní zkušenost, lidé se snaží chovat jako lidé, pokud máte výsledky a zkušenosti, dost často se dostanete na lépe placenou pozici. Nicméně, společnost je strašně zastaralá a zaseknutá tak v roce 2000 co se týče byrokracie a všech námětů na zlepšení. V roce 2024 by každý očekával vše v elektronické podobě a ne v papírovém formátu. Prostředí firmy je příšerné, nejednotný design prostředí, cedule na cedule, 20 různých barev podlah, kanceláře vybaveny těmi nejlevnějšími stoly a židlemi. Všechny dveře ve společnosti jsou na kliku a na všechno musíte sahat, z hlediska současných standardů by se dalo říci, že je společnost celkem nehygienická. Společnost se sice v některých směrech snaží dělat nějaké pokroky, ale na to, že je to japonská firma, je zde vše strašně pomalé a zkostnatělé. Problém vidím i v tom, že je zde management celkem služebně starý.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, moc Vám děkujeme za recenzi. Určitě se snažíme neustále něco zlepšovat, abychom se tu všichni cítili dobře, bohužel ale nejde vše hned a zlepšení přichází postupně. Personální oddělení
změna nabídky firemních benefit
lepší nabídky nápojů
celkovou personální politikou firmy
nesystémovost a celková nepromyšlenost změn aplikovaných ve výrobě
nefunkční klimatizační systém v jídelně
toxicita pracovních vztahů na pracovišti
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Máte na mysli nějaké konkrétní benefity?
Personální oddělení
Jak by mi to sedlo ve společnosti Panasonic Automotive Systems Czech, s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Nové technologie.
Rozumné platové ohodnocení, které si člověk, ale musí vydupat sám.
Nekvalifikovaní lidé na vedoucích pozicích.
Chaos v řízení společnosti.
Obrovský tlak na podřízené, bez toho, aniž by pro jejich práci byly uzpůsobeny podmínky.
Přetěžování zaměstnanců hromadou úkolů.
Zadávání nesmyslných úkolů.
Neschopnost nadřízených, postavit se za svoje podřízené, před vedením.
Špatná komunikace ze strany vedení, ohledně aktuálních úkolů/novinek.
Vydávání nesmyslných opatření/formulářů, o kterých stejně nikdo podřízené neinformuje.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. V tomto případě, pokud se Vám nelíbí komunikace a předávání
informací od Vašeho vedoucího,
zkuste tuto skutečnost vyřešit osobně přímo s ním. Personální oddělení
Cafeterie benefity jsou fajn.
Kolektiv fajnový a spolupráce s kolegy také super.
Udělat každý rok průzkum spokojenosti, kde jasně vyjde najevo, že zaměstnanci nejsou dlouhodobě spokojeni se mzdou a pak ji na základě toho zvýšit v průměru o částku 4,5%, je takový výsměch, že jsem se opravdu musela zamyslet jestli to vedení myslí seriózně (což jsme se s mnoha kolegy shlodli) a jestli má cenu tu vůbec zustavat. (Jenže když má vedení v základu 3x tolik peněz než vy, tak 4,5% je pro ně rozhodně větší skok) Ještě když k tomu víte, že společnost vydělává opravdu hodně a určitě to není tak, že by si to nemohla dovolit. Takže za mě je nějaký průzkum spokojenosti naprostá ztráta času, protože vedení si z toho nikdy nic nevezme a samozřejmě tohle není jediný bod, který opět nikdo nenapravil.
Další mínus je určitě kantýna, porce a kvalita je teda hodně na hraně.. chodím sem v podstatě jen proto, že se to cenově vyplatí. Jinak odpovědi jako že můžeme napsat stížnost jsou také k ničemu, protože sice napsat stížnost můžete a pani vedoucí se vám omluví ale to je všechno, žádná náprava se u ničeho nikdy nekoná.
Další bych řekla asi prostředí, kdy mi přijde spoustu věcí (na rok 2024 a na takovou společnost) hodně zastaralých.
Další mínus nemožnost HO i když děláte v kanceláři.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, moc vám děkujeme za recenzi. Dobrý kolektiv je nejdůležitější. Co se týče vašich negativních reakcí. Průzkum spokojenosti určitě není zbytečný. Je tam několik aspektů ne jen mzda. Snažíme se zlepšovat všechno, co je v našich silách. Ať už nějaké akce navíc, prostor pro stížnosti a návrhy na Kávě s HR, zlepšení informovanosti na nástěnkách a televizích v jídelně, nové restroomy ve výrobě, nové šatny apod. Bohužel nejde vše najednou, všichni se zde chceme cítit dobře a bezpečně. Homeoffice se neodvíjí jen od toho, jestli pracujete v kanceláři nebo ve výrobě. Samozřejmě vždy záleží na náplni práce. Například analyzátoři na oddělení kvality si také nevezmou jednotky domů, to samé na logistice, kde je potřeba připravit nakládky a odbavovat řidiče. S tím je potřeba bohužel počítat již dopředu. Personální oddělení
Platové ohodnocení srovnatelné s ohodnocením na podobných pozicích v jiných společnostech, 2x ročně bonus.
Zajímavý obsah práce, možnost naučit se spoustu nových věcí v oboru, každodenní komunikace v anglickém jazyce.
Samostatná práce, kterou si člověk organizuje sám. Při správné organizaci se dá práce v klidu stihnout v pracovní době, není nutnost přesčasů. V případě potřeby možnost home office. Práce je klidná, bez stresu.
Komunikace a spolupráce s většinou vedoucích zaměstnanců je příjemná. S přímým vedoucím je bezproblémová domluva.
Ve výrobě je čisto.
Pracovní oblečení - člověk ušetří a neničí si své osobní oblečení.
Kvalita obědů v kantýně se v poslední době zlepšila, nicméně porce některých jídel jsou stále malé.
Parkování před fabrikou s dostatečnou kapacitou.
Pracovní doba je flexibilní s pevnou dobou 8:00-15:00, příchody a odchody by mohly být volitelnější (například pevná doba 9:00-14:00 jak je tomu u většiny jiných společností). Nicméně při potřebě odejít z osobních důvodů domů dřív není nikdy problém se domluvit. Docházka se počítá/zaokrouhluje na čtvrthodiny.
Nesmyslná pravidla jako například zákaz telefonování za chůze.
Úkolování některými vedoucími zaměstnanci je chaotické a požadavkům nelze rozumět.
Pracovní prostředí - v kanceláři zastaralý a někdy rozbitý nábytek, špinavé toalety (někteří zahraniční zaměstnanci neumí dodržovat základní hygienu na toaletách), v nových zrekonstruovaných šatnách je vlhko.
Malý pracovní stůl s jedním monitorem. Nedostatečný pracovní prostor, není kam odkládat věci.
Pracovní notebook se vyměňuje až ve chvíli, kdy ten stávající přestane fungovat a nelze opravit. V takovém případě zaměstnanec nedostane nový, ale jiný starší. Notebooky některých zaměstnanců jsou v otřesném stavu, což zvlášť v případě, kdy pracovní náplň zaměstnance zahrnuje jednání s externími kolegy (zákazník/dodavatel) nedělá společnosti dobrou vizitku.
Špatná komunikace vedení společnosti směrem k zaměstnancům, neosobní přístup.
Struktura společnosti je zvláštní, zbytečně mnoho zaměstnanců a spousta "malých" vedoucích bez zjevného přínosu.
V kantýně je možnost snídaní a občerstvení po celý den, nicméně jídlo je předražené.
Top management společnosti
Neflexibilní pracovní doba
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za zanechaný komentář. Pokud máte návrh na jinou pracovní dobu, určitě podejte návrh, popřípadě se stavte na Kávě s HR. Nyní je příchod mezi 6:30 - 8:00 a odchod po 15:00, v pátek 14:00. Personální oddělení
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Zaujala / nezaujala vás firma Panasonic Automotive Systems Czech, s.r.o.?
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Možnost učit se novým věcem
Příležitost využít cizí jazyky
Technologie
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se