dodržovat pravidlo "komunikujeme otevřeně" - nesnažit se "zakrýt" problémy, respektive - co hůř - snažit se je prodat jako výhodu, cenit si kvalitních zaměstnanců a ne jim jen házet klacky pod nohy, uvědomit si, že zaměstnanci nejsou kus hadru
Super benefity.
Jasně nastavená pravidla.
Vzdělávání v oboru.
Firemní akce.
Finanční ohodnocení dle mých schopností.
Rozdělit spravedlivěji portfolio zákazníků.
Umožnit obchodníkům více času pracovat z domova, hlavně těm, kteří mají kancelář dál od bydliště. Místo cesty mohou doma pracovat.
Dělat školení i na produkty konkurence, aby o tom měli obchodníci větší ponětí a uměli na to u zákazníka reagovat (např. jak fungují sociální sítě, reklama na youtube atd.).
Nenavyšovat enormně měsíční/roční plány. Nejde to tak dělat do nekonečna. Trh se mění a nemusí být pravidlo, že se další rok musí udělat o mnoho tisíc větší obrat.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se