V prvních dnech Vás zahrnou technikou.. telefony i notebooky máte na stole a niž by jste měli čas přemýšlet.
V práci se hodnotí spíš postoj a hra na tým, než odvedená, kvalitní práce. Ve vedení jsou velice často lidé, kteří nemají o vedení i malého počtu podřízených ani páru - kvartální cíle na které se pak hraje mají často i demotivující charakter. Ke kvartálním cílům se jako podřízený nemáte právo ani vyjádřit a dle vnitřních pravidel firmy tyto kvartální cíle můžete jen přijmout.. (I když Vám tam nadřízený napíše "blábol".) Velice časté reorganizace pak budí dojem, že je firma nestabilní.
- parta výborných kolegů,
- smysluplné produkty pro klienty,
- skvělý tým trenérů a vstřícné HR.
Obchod je centrálně řízený, s minimální autonomií pro jednotlivé manažery týmů. Není snaha rozvíjet silné stránky zaměstnanců. Obchodníkům a manažerům vedení Obchodu primárně nevěří.
Pružná pracovní doba
Cafeterie
Stále dobré jméno firmy
Neformální atmosféra (tykačka s každým)
Pro mě už převažují spíše mínusy. Po změně vedení cca léto 2017 to jde z kopce. Home office je sprosté slovo.
Chybí individuální přístup k zaměstnancům.
Spousta práce, která je oceněna maximálně slovně, peníze navíc tu neexistují.
Hlučný open space.
Ekologie téměř nulová - při takovém počtu zaměstnanců tu je spousta kapslových kávovarů, papírové utěrky, atp.
Neformální pracovní atmosféru
S každým si tykáte. I s vedením. Nemusíte tedy řešit, jak kterého člověka máte oslovit, stačí říct Ahoj. Dress code není nastavený, proto si můžete vzít cokoliv, co je vám pohodlné.
Časová flexibilita
Suprový kolegové a atmosféra
Dají nástroje, které jsou k práci třeba
I manažeři se vzdělávají jak pracovat s podřízeným
Fůra benefitů
Platové ohodnocení - vzhledem k tomu jaké peníze do firmy přivedete, jste jen velmi omezeně ohodnoceni. Zázemí a vzdělávání trochu pokulhává.
1) větší volnost pro obchodníky (ať už se to týká home office či neustálých interních auditů na schůzkách)
2) lepší a motivačnější odměňování
3) SPOUSTA administrativy - na co lze vytvořit excelovskou tabulku, na to má Seznam minimálně 3.
4) Přemýšlet u toho podnikání - když vymýšlím změny v oblastech, kterým nerozumím, zeptám se oddělení, kterého se změny dotknou, jestli to není nerealizovatelný blábol.
5) Špatná komunikace směrem k řadovým zaměstnancům
6) Dosazování kamarádíčků do funkcí
7) Stravenky v hodnotě 80 korun? To jako vážně?
8) Zastaralost a zkostnatělost procesů
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se