Alza.cz a.s. image
logo

Alza.cz a.s.

Přibližně 2 500 zaměstnanců
Maloobchod prostřednictvím internetu
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (336)
Všech oddělení/oborů (336)
Komentáře zaměstnanců

Myslet více na benefity zaměstnanců.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:září 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Typický český korporát. Moc práce, málo peněz. Možná problém kontrétní pobočky, ale na to jak skvěle to vypadá zvenku je to uvnitř fakt na nic.
Chování k zaměstnancům.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

absence dress code, dog friendly office, vcelku vstřícná politika home office na některých odděleních
jednat se zaměstnanci fér, zvýšit podprůměrné platy a přestat vyvíjet neustálý tlak na co nejvyšší výkonnost i přes absenci adekvátního ohodnocení, celkové jednání středního a vyššího managementu odtrženého od reálného stavu ve společnosti, neustále zdůrazňovanou, ale nenaplňovanou firemní kulturu (realita je spíše antitezí toho, co je stále proklamováno), skutečné a využitelné benefity (reálné benefity jsou tak tři), začít se ke svým zaměstnancům chovat férově, zrušit pokusy o specifickou formu sociálního inženýrství (vnitřní systém hodnocení zaměstnanců) atd.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velmi rychle rozhodování, je otevřeny novinkám a nápadům.
Zlepšil bych péči o zaměstnance Podmínky pro všechny stejné Narovnané mzdy
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Alza.cz a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Nechovat se k zaměstnancům jako ke strojům a víc si jich vážit. Grilování 2x v roce není žádné vykoupení.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pracuji na ředitelství (Hall) a to má oproti práci na pobočkách několik výhod, jako prostředí apod. Ale lidé tu pracují hodně přesčas, je hodně těžké skloubit práci a soukromý život, i sám hall je staven na to, aby lidé nejlépe nemuseli vůbec z práce odcházet, maximálně se vyspat.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:říjen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velká volnost, prostor pro vlastní iniciativu a otevřenost novým věcem.
Více se starat o zaměstnance, ne jen honit obrat.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Že mi umožnil odejít před koncem výpovědní lhůty a že mi zajistil teplo, vodu a mohl jsem si dojít na záchod kdykoliv jsem chtěl.
Tak v první řadě kompletně předobsadit vedení prodejní sítě. K lidem na pobočkách se chovají lidé z centrály jako ke kusu hadru, mají pocit nadřazenosti, po lidech chtějí stále více úkolů, ale odpovídající odměna či alespoň pochvala nikdy nepřijde. Když chcete ale vy něco po svých např. regionálních manažerech, tak dělají mrtvé brouky anebo to hází jeden na druhého. Zkusit do plánovaných novinek více zapojit prodejní síť a neházet je do často nefungujících a nedomyšlených modelů a úkolů. Poté je to právě prodejní síť, která schytá všechny rány za chyby někoho jiného. Přestat neustále měnit pravidla hry v odměňování obchodníků. Z dříve fungujícícho modelu se udělal kočkopes, kdy vlastně nikdo pořádně neví za co je odměněn + rozhodně to chce přidat na fixu. Současný fix je tak směšný, že se pohybujete jen lehce nad úrovní minimální mzdy. Co takhle zkusit dát lidem nějaké benefity? Týden dovolené navíc? Dát jim každý den jednu hloupou stravenku? Nebo je aspoň nechat být, když mají zaměstnanecké slevy a nepátrat stbáckými praktikami proč jste koupil tohle a tohle? Slovo benefit je v této firmě sprosté slovo. Anebo by prostě jenom stačilo si sednout a přemýšlet proč je v této firmě tak vysoká fluktace lidí a proč se pravidelně obměňují manažeři prodejen, o obchodnících ani nemluvě.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Lidí, kolegů v týmu i dalších oddělení.
Školení, někdy až zbytečně vyhrocená a nesmyslná, pracovní prostředí (pro některá oddelění).
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnosti Home Office a kolektivu v kanceláři
Zavést normální benefity, nepodporovat zbytečnou nevraživost mezi odděleními, která akorát sabotuje práci. Celkově by to chtělo mnohem lepší přístup k řadovým zaměstnancům
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Alza.cz a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.