Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Úřad práce České republiky

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Regulace a podpora podnikatelského prostředí
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (187)
Všech oddělení/oborů (187)
Komentáře zaměstnanců

opravdu to nechci rozvádět

Náročné úkoly
No, tak tyto úkoly,co si vedení představuje, náročné v současné nefunkční době rozhodně jsou. Ale je nutno věřit, že bude někdy lépe. Naděje umírá poslední :-).
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
strnulost v zavádění nových věcí, neochota k novým formám zaměstnávání - sdílené úvazky, zkrácené úvazky, práce z domu.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:únor 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

zAJÍMAVÁ PRÁCE
PROPOUŠTĚNÍ, NEFÉR JEDNÁNÍ S MINISTERSTVA
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:listopad 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavá práce
Budou se snižovat stavy zaměstnanců.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Někteří kolegové byli fajn a týmoví hráči.
Moje vedoucí byla skvělá, férová, snažila se za svůj tým bojovat a zajistit pro své chráněnkyně benefity. Bohužel ředitelé poboček umí jen rozdávat úkoly a nezajímá je, zda je v silách referentek všechnu práci zvládnout a v jakém rozsahu. Radit umí každý, ale zvládnutí úkolu je věc druhá.. A ohodnocení zaměstnanců v poměru s jejich výkonem je dle mého směšná. Lidé si chodí pro dávky a berou je jako samozřejmost, což je absolutní nesmysl a k referentkám se chovají jako hulváti, nevděčně a sprostě.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Ano, cybí mi více peněz za mnou odvedenou práci, férový přístup nejvyššího vedení, fungující hardware i software a pružný přístup k řešení problémů. Dále bych uvítala, kdyby nás od přepážek občas poslouchalo nejvyšší vedení a také aby si naši práci přišli třeba na týden vyzkoušet. Aby námi nepohrdali a měli snahu nás odměnit
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červenec 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Flexibilní pracovní doba
Výplata, nulové bonusy, žádné zastání
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stále fronty, plno uchazečů o nové mista nebo davky
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pružná pracovní doba Doma se nemusím zabývat prací
Nepružnost státní instituce Zkostnatělost, nepružnost v rozhodovaní
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Výhoda je polopružná pracovní doba, lze si plno věcí zařídit.
Vedení je nekompetentní. Manažerské dovednosti ani v základech. Neohodnocení práce, neobjektivita, neschopnost řešit problémy, používá se běžně dvojí metr. Nepropracovaný systém vzdělávání, nulová vidina kariérního růstu, rigidní postupy. Pro ambiciózního člověka nevhodné prostředí.

Pružnou pracovní dobu
Pevná pracovní doba je od 8:00 - 13:00, ale lze přijít už na 6:00 a odejít nejpozději v 18:00, takže je tu možnost odejít brzy a pak si hodiny nadpracovat např. kvůli osobním, rodinným záležitostem, apod.

Uplatnění pro starší 50 let
Obecně je věkový průměr zaměstnanců vyšší, postupy jsou rigidní a nedochází k žádným inovacím, dynamickým změnám, či nutnosti učit se novým technologiím (právě naopak, v tomto je ÚP pozadu).
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Úřad práce České republiky?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.