Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Úřad práce České republiky

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Regulace a podpora podnikatelského prostředí
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (187)
Všech oddělení/oborů (187)
Komentáře zaměstnanců

Dostatečné ohodnotit práci, zkušenosti, znalosti zaměstnanců.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Vedoucí pracovníci by si měli neměli rozlišovat na pracovník tzv. kmenové a projektové. Bohužel si neváží zkušených pracovníků a preferují ty, kdo právě nastoupili po škole.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Přímé jednání, někdy až dost nepříjemné, ale dával najevo, kde je místo obyčejného pěšáka.
"kamárádíčkování" některých lidí
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jistota zaměstnání, dobrý kolektiv, dobrá vedoucí, pro někoho dobrá pracovní doba.
Někdy zbytečné a neefektivní nařízení, větší volnost v rozhodování při práci, jasnější a rychleji aplikovatelné metodika z MPSV, lepší HW a SW vybavení kanceláří.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Přátelské prostředí, vstřícnost, jasná a srozumitelná formulace zadaných úkolů, ochota poradit, pomoci.
V době, kdy jsem pracoval na ÚP jsem měl pocit, že je zde málo pracovníků na velký počet uchazečů o práci. Postrádal jsem též průběžné informace o úspěšnosti zařazování uchazečů zpět do pracovního procesu. Obávám se, že hlavní pozornost ÚP byla soustředěna na finanční podporu v nezaměstnanosti a méně již na získání pracovního místa. Nejsem si také jist, nakolik efektivní byla ze strany ÚP nabídka vhodné rekvalifikace. Velkým zklamáním byla pro mne zprostředkovatelská činnost práce v zahraničí, v sousedních zemích. K dispozici byly pouze tiskoviny s obecným obsahem, nic konkrétního. To se ale týká ÚP obecně, nikoli jen pobočky Praha 9.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kdo umí zákony tak jsi ve státní správě své práva uháji.
Vedouci
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:září 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stabilní práce, jasná pravidla pro práci, jistota výplaty, průběžně vzdělávání
Je to relativně psychicky náročná práce
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

- Rozmanitá a různorodá práce - Možnost naučit se pracovat s různým software - OKsystem, MS Office - Školení prezenční i e-learning nebo formou MS Teams - Pružná pracovní doba - Stravenkový paušál ke mzdě za odpracovaný den - Příspěvky na produkty spoření na stáří
- Neadekvátní množství práce k personálnímu obsazení a k platovému ohodnocení - Kariérní postup hlavně s dosaženým vzděláním, nikoli pro zkušenosti v oboru nebo kvality zaměstnance - Platové podmínky stanovené tabulkami (což není jen problém ÚP ČR) - na pokrytí nákladů na živobytí téměř nedostatečné, především pro zaměstnance v nájemních bytech a ve velkých městech

Možnost učit se novým věcem
Legislativa se neustále mění, a stejně tak se tomu přizpůsobují pracovní postupy a agendové systémy. Pracovník tak získává nové informace, dovednosti a podílí se na hledání a realizaci společných řešení.

Pružnou pracovní dobu
Na úřadu je pracovní doba upravena vnitřními předpisy a kolektivní smlouvou. Pevná pracovní doba je od 8:00 do 13:00, kdy musí na pracovišti být, a poté závisí na zaměstnanci, jak svůj fond pracovní doby doplní. Díky tomu může v případě potřeby odejít z práce brzo a jindy zůstat déle. Možnost odejít z práce dřív, tedy ve 13:00, závisí nejen na odpracovaných hodinách, ale i na množství práce, úředních hodinách a případně na domluvě s kolegy a vedoucím.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit


Práci bez přesčasů
Protože tam tolik práce není, výdělek nízký. Vhodné pro ženy, ktere mají malé děti. Nechtějí se víc rozvijet....tzv. jsou rady. ze jsou rady. Mají čas na rodinu
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S nicim
Jsem nespokojen se vsim. Vládne tam chaos a byrokracie.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:říjen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Úřad práce České republiky?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.