Sconto Nábytek, s.r.o.

37 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s nábytkem

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Řád a pravidla

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Oproti předchozím zaměstnáním relativní klid

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

48 %
+

Kolegové

67 %
+

Nadřízení

50 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 92 010 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Oproti předchozím zaměstnáním relativní klid
  • Možnost si vydělat. Jsou sice nastavené provize, ale pokud obsadí prodejní plochu více prodejci není šance si vydělat. Přijde mi, že se dělá vše proto, aby si prodejci nevydělali. Spokojený zákazník není priorita - prioritou jsou pouze tržby. Zákazníkovi prodat cokoliv. Kdo není dravec a "neskáče po lidech" nemá šanci si vydělat. Měří se dvojím metrem. Celkové zklamání s firemní politikou. Stát deset hodin na nohou, nemožnost si ani sednout. Tři pracovní víkendy v měsíci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • ocenění: relativně možnost skloubit pracovní a soukromý život v případě, že je člověk sám a nevadí mu tři pracovní víkendy Benefity stravenky, občas poukázky na zboží, slevy neslevy na nábytek
  • Systém provizí byl spíše kontraproduktivní - muselo se prodávat za každou cenu, lidem produkty vnutit. Dravější vyhrával, docházelo k "praní se o zákazníky". Jeden z prodejců oslovil více zákazníků, kteří pak museli čekat, zatímco ostatní prodejci stáli se založenýma rukama. Nedělalo to dobrý obrázek. Vylepšil bych systém provizí a zařídil aby měli všichni stejnou šanci. Slibované zaškolení neproběhlo (žel asi pouze v mém případě, u jiných proběhlo) Snížit počet pracovních víkendů - tři jsou fakt moc. Nenutil bych prodejce "skákat" po lidech a po celou dobu jim stát za zády a dýchat na krk - řadu lidí to odradí. Velká nespokojenost s kolegialitou - pro zisk z provizí neváhali někteří špatně radit. Velké odrazování nováčků. Vedení zůstávalo "slepé" a možná stále zůstává.
  • Rozmanitou práci

    Jde sice o prodej stále stejných věcí (nábytku), ale kupující jsou různí a pokaždé se můžete setkat s někým jiným. Většinou příjemní zákazníci, někdy však i nepříjemní. Žel dravost ostatních kolegů někdy neumožní se k zákazníkovi ani dostat. Nábytek se čas od času obměňuje, takže sortiment se mění. Plánování nábytku je také pokaždé jiné.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Nabízí velmi kreativní pozici,očekává loajalitu a nasazení na 100%,kdo rád komunikuje s lidmi tak si i může slušně vydělat,nejsou zde ideální kolegyální vztahy.....Práce je tu zajímavá a v pěkném prostředí
  • Aby měli možnost si zaměstnanci vybírat volno,kdy jej potřebují a ne kdy ho dostanou

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Zaměstnanecké slevy
  • Platy zaměstnanců, splňování fondu povinných odpracovaných hodin

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Kolektiv na pracovišti pracovní doba
  • Zrušení napracování svátků,vyšší plat a více benefitů a motivaci pro zaměstnance.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Zkusenost
  • Docházku, více komunikace mezi vedením a zaměstnanci

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Jediné co se dá ocenit je přístup vedení. Tedy alespoň co se týká Ústecké prodejny. Jsou to milý lidé a pokud můžou vždy výjdou vstříc.
  • Když onemocní člen vašeho oddělení - Děláte práci navíc za něj a pozoooor peníze nedostanete navíc ale naopak budou vám zkráceny provize.. Osobně se bojím omarodit už jen z toho důvodu aby na mě kolegové/kolegyně nebyli naštvaný... takže radši s chřipkama do práce a podobně.. A tohle je nepříjemné pro obě strany .. jak pro toho kdo marodí tak i pro toho kdo je v práci..

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Prodávat nábytek mě bavilo. Líbí se mi kvalita zboží, vybere si student, ale i právník. Sedačky velice kvalitní a skříně a postele taktéž, to mě překvapilo. Příjemné prostředí. Pokud chcete a snažíte se - příjemný kolektiv.
  • 3 víkendy v měsíci to zruší život i člověku který žije sám, natož např. v rodině. Zastaralý program v PC - zvláštní systém smluv a kódů, který zdržuje, psát smlouvu půl hodiny při zakoupení složitější skříně může odradit. Firemní politika prodavačů nábytku-buď dravec a s nikým s kolegů se nebav-jsou to tvoji protivníci-odráží se ti vše v platu a prodávej bez rozmyslu cokoli (což je škoda).. Pracovní doba 11 hodin na nohou a ještě se vrátíte po 9 večer.
  • Volnost a samostatnost

    Pokud prodáváte v určitých mezích, nechá vás vedení na pokoji. Jde o to jak vy umíte zaujmout zákazníky. Je to na vás. Smlouvy se píšou na vaše jméno, pokud dáte telefon, je to na vás. Vše je na vás - tedy samostatnost.

  • Klidnou práci

    Klidná práce v tom smyslu, že to není práce náročná fyzicky, spíš, pokud člověk chce, hodně mluví o oslovuje zákazníky, musí umět zaujmout, ale i umět se vypořádat s odmítnutím. Pokud jsou obě strany v pohodě, člověk si promluví se zákazníkem a u toho se píšou smlouvy.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Chovani ze strany vedeni k zamestnancum Zmena pracovni doby Mene pracovnich vikendu

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Rozvržení pracovní náplně
  • Zlepšení platového hodnocení, lepší školení pracovníků

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
43 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
47 %
+
Slušné a férové jednání
54 %
+

Kolegové

Spolehlivost
64 %
+
Vzájemné porozumění
69 %
+
Celková spolupráce
65 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
47 %
+
Férovost
54 %
+
Důvěra
45 %
+
Celková spolupráce
52 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

52 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 3

Za moji práci mě platí slušně říká 7

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 11

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 5

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 11


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 10

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 8

Řád a pravidla

doporučuje 8

Práci bez přesčasů

doporučuje 7

Jistotu a stabilitu

doporučuje 6


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?