#Silnější díky leaderům
#Silnější díky leaderům
Jaké benefity nabízíme?
Jaké benefity nabízíme?
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Učit se a posouvat+9
logo

Česká spořitelna, a.s.

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (809)
Všech oddělení/oborů (809)
Komentáře zaměstnanců

Výplata chodí včas, skvělé bonusy, skvělý kolektiv, čisté pracovní prostředí
Nelíbí se mi nátlak zaměstnavatele na prodejce, nízká výplata v porovnání s náročností pozice, nástupní plat nových lidí na stejnou pozici vyšší, než u současných zaměstnanců, pravidelné sliby /zhruba každé 3 měsíce/ jak se situace ohledně ohodnocení zlepší.. za dva roky k tomu ani jednou nedošlo silně psychicky vyčerpávající práce
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Bohužel, nebylo nic, co by se dalo vyzdvihnout jako přednost.
Přístup k zaměstnancům, pochvala, ohodnocení, zbytečné tabulkování, psychický nátlak.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Granty pro zaměstnance

Granty pro zaměstnance

Centrum zdraví u nás ve Spořce+9

Více si vážit stávajích talentů a nenechávat je odcházet jinam.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

zaměstnanecké benefity
zmenšit tlak, protože byl opravdu velký tlak na prodej produktů a plnění plánu za každou cenu
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Bohužel, nevm o ničem
Snížení kvartálního plnění a navýšení bonusů Více motivace pro zaměstnance Podřízení by nemeli mít až tak velký strach z nadřízeného Nadřízený by se mel chovat slusne k podřízenému a ne na něho křičet i pred klienty
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro své zaměstnance poskytuje velké množství benefitů a pořádá i offside akce
Kolegy z centrály bych poslal na rotaci na pobočky, aby věděli, jak co funguje a pak teprve vymýšleli nové procesy
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Solidnost, jmeno, stabilita, slusnost
Rovnostarsky pristup k bonusum a mzdam neumi ocenit vyjimecne vykony. Na vse jsou tabulky.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zaměstnavatel se ze začátku snažil své zaměstnance motivovat (odměna za největší prodej, apod.), možnost změny pracovního prostředí v zákaznickém centru a přejití na různé specializace.
Chování se k zaměstnancům, pochopení, nastavení prodejních cílů tak, aby byly reálně splnitelné a zaměstnanci si mohli dosáhnout na bonus. V případě prodeje a nedosažení stanovených cílů zaměstnanec nedostal žádný bonus. Najít pochopení ve stresových situacích s klienty nikoliv ohled pouze na prosperování firmy
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

možnost kariéry, velké výzvy,kolegové, náplň práce
zjednodušit systémy a práci, moc produktu, moc systému, moc předpisů, neústále změny, kritéria motivace se mění a je nelogické
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

určitá prestiý a solidnost zaměstnání, poskytované benefity
přístup k obyčejným zaměstnancům, kteří svojí prací největší mírou přispívají k dobrému jménu ČS a vytváří zisky této společnosti
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká spořitelna, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.