Spousta benefitů, propracovaný vzdělávací systém při nástupu, obrovská podpora na helpdesku, když si člověk s něčím není jistý
Rodiče malých dětí mají velkou nevýhodu v pracovní době, chodit domů o půl 6 večer není úplná výhra, pokud nemáte babičky, jste celkem v pasti
Plány, začátky roku bývají mírnější a s postupem času se plány zvyšují, ne, že by byly nesplnitelné, ale neměl by se nastavovat stejný plán pobočce s 3000 klienty a pobočce s 8000 klienty a chtít stejný výsledek
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Je na mě kolik si vydělám. Žádný tlak necítím dokáži si svůj úkol splnit i za 2 měsíce. Jsem zde velmi spokojený a tito firmu doporučuji svým kamarádům a přátelům .
velká společnost, dobré jméno na trhu, tradice, dostupnost po celé ČR
- snížit mzdový rozdíl mezi pracovníky front office a back office
- zaměřit se na spokojenost zaměstnanců v operations
- odstranit bonusový systém, zaměřit se na kvalitu a spokojenost klienta
- 20 minut osobního volna za 8 hodinovou pracovní dobu je až neetické
- fluktuace je sice zdravá, ale na určitých pracovních místech roste, doporučovala bych se zaměřit, kde tkví problém, schopní lidé odcházejí, kvalita se zhoršuje
- špatné pracovní klima
Skvělý kolektiv kolegů
Poznal jsem zde příjemné lidi
Pravidelný příjem
Dobré pracovní zázemí
Benefity -stravenky, mobilní telefon
V obchodních pozicích jsou velké tlaky na plnění plánu , kdo nerad pracuje ve stresu, nedoporučuji obchodní pozici.
Neprůhledná strategie vedení banky . Zaměstnanci jsou neustála ve stresu , že se bude propouštět.
Pokud budete mít dostatečný výkon budete chválení. Pokud nebudete mít dostatečný výkon, ČS se s Vámi s úsměvem rozloučí.
Doporučuji si stále vytvářet zadní vrátka nového zaměstnání, aby jste nebyli zaskočeni.
Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Česká spořitelna má dobře propracovaný vzdělávací bankovní program pro nováčky a začínající. Každý, kdo přijde do ČS je zařazen do vzdělávacího procesu. Během 3 měsíců je důkladně zaškolen a po dalších cca 6 měsících v provozu ČS je připraven na bankovní práci . Dá se říct , že po 1 roce práce v ČS je nový člověk velmi dobře připraven vykonávat bankovní služby nejen pro ČS. Bohužel pro ČS hodně nováčků po jednom roce odchází z ČS ( většinou z důvodu velkého tlaku na výkony). Ostatní banky získávají kvalitně připraveného zaměstnance.
Zrušila bych tlak na prodej produktu a více bych se zaměřila na zákaznický servis. Také tabulky výnosu bych zrušila a hodnotila bych zaměstnance podle spokojenosti klientů
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Jeden den s naší kolegyní Sandrou
Finanční zdraví klienta na prvním místě
Granty pro zaměstnance