#Silnější díky leaderům
#Silnější díky leaderům
Jaké benefity nabízíme?
Jaké benefity nabízíme?
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Učit se a posouvat+9
logo

Česká spořitelna, a.s.

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (809)
Všech oddělení/oborů (809)
Komentáře zaměstnanců

Snaha zbavit se nalepky zastarale banky, modernizace
to jak jsou spokojeni klienti s nasimi sluzbami se pak odrazi i na spokojenosti zamestnancu, obvzlast v klientskych centrech, kazdy den se setkavame s tim, ze klienti nejsou spokojeni s poplatky, s procesem zpracovani zadosti, se zbytecnou byrokracii, kdy obcas pozadujeme opravdu nesmyslne veci
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Rozvoj a vzdělání ve spořitelně je nadstandard. V rámci své profese využíván ve svém osobním životě. Umí si vážit svých zaměstnanci, umí ohodnotit i karierně posunout. Zaměstnanecké benefit jsou nadstandardní. Nikde jsem se s takovým benefitem nesetkala.
Motivační kritéria pro bankéře bych udělala vyšší. Nemenila bych bonusovou složku každý Q . Je to demotivující . Poměr výkon odměna de snižuje. Výnosy chceme vyšší to i vyšší výkon, ale odměny jsou nižší. Upravila bych otevírací dobu poboček. Provoz nonstop bez "polední pauzy" není efektivní. Doba provozu do 17 je málo.alespon 2krat týdne do 18 h 1 krát týdně do 15 h by mělo vyšší efekt.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Granty pro zaměstnance

Granty pro zaměstnance

Centrum zdraví u nás ve Spořce+9

Spolehlivý zaměstnavatel
Někdy až zbytečná byrokracie a zkostnatělý přístup, hlavně ve vyšších funkcí (ředitelů apod.) Nepochopení potřeb řadového zaměstnance při změnách, zbytečného přidělávání práce.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity
ocenit veterány- (pracovníky, kteří ve firmě pracovali 15 let a více na různých pozicích a mají obsáhlé znalosti a zkušenosti) a brát v úvahu jejich zkušenosti, dát jim v rámci banky práci odpovídající jejich praxi a zkušenostem, a ne, že o tom rozhodují lidé, kteří nemají ani základní přehled o bankovnictví, kteří nerozumí bankovnictví a tudíž nejsou schopni ani posoudit daný přínos daného pracovníka. Takové lidi nenabírat do banky, protože následně jsou důsledky v dlouhodobém měřítku katastrofální, i když s krátkodobého hlediska se to jeví velmi dobře.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Jistotu a některé zaměstnanecké benefity
obrovský tlak na prodej produktů klientům - doslova neustálý a neúnosný tlak (obrovský stres) a stále se zvyšující obchodní plány
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost skvělého rozvoje, možnosti kariérního posunu, skvělé benefity a především pokrokovost.
Někdy neuváženě nastavené plány, eliminování veliké fluktuace zaměstnanců - především nováčků.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

starostlivost o zaměstnance, velké kariérní možnosti, neustálé inovatívní změny
ulehčit práci má pobočkách, hodně systému, byrokracie, hodně kritérií, které se těžko ovlivňují např.portfolio
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Veliká stabilní firma s mnoha příležitostmi k rozvoji, růstu nebo dokonce i změny pracovní funkce. Velmi slušné benefity a roční bonusy. Kvalita manažerů je až na výjimky vysoká.
Konsolidoval bych IT systémy, ideálně zrušit SYM nebo SB a pro všechny klienty mít jen jeden. Zefektivnil bych řízení projektů a mnohem více využíval vlastní experty, o které se externí firmy stejně opírají.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nejvíce si cením podpory v tzv. work life balance. Spořka je opravdu bankou velkých možností a záleží jen na vás, kam se posunete.
Někdy až propastné rozdíly mezi "my" a "oni". Jsme přeci jedna banka, tak není žádné my a oni, ale jsme přeci pouze my všichni. Vypilování komunikace mezi týmy.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Aby si CS vice vážila osobních poradců. Občas mám pocit, že jsou bráni jako samozřejmost.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká spořitelna, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.