Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jdu hodnotit


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Výplata chodí včas, skvělé bonusy, skvělý kolektiv, čisté pracovní prostředí
  • Nelíbí se mi nátlak zaměstnavatele na prodejce, nízká výplata v porovnání s náročností pozice, nástupní plat nových lidí na stejnou pozici vyšší, než u současných zaměstnanců, pravidelné sliby /zhruba každé 3 měsíce/ jak se situace ohledně ohodnocení zlepší.. za dva roky k tomu ani jednou nedošlo silně psychicky vyčerpávající práce

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • velká společnost, dobré jméno na trhu, tradice, dostupnost po celé ČR
  • - snížit mzdový rozdíl mezi pracovníky front office a back office - zaměřit se na spokojenost zaměstnanců v operations - odstranit bonusový systém, zaměřit se na kvalitu a spokojenost klienta - 20 minut osobního volna za 8 hodinovou pracovní dobu je až neetické - fluktuace je sice zdravá, ale na určitých pracovních místech roste, doporučovala bych se zaměřit, kde tkví problém, schopní lidé odcházejí, kvalita se zhoršuje - špatné pracovní klima

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Jistotu a některé zaměstnanecké benefity
  • obrovský tlak na prodej produktů klientům - doslova neustálý a neúnosný tlak (obrovský stres) a stále se zvyšující obchodní plány

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Ničeho, lituji,ze jsem vůbec v České Spořitelně začala pracovat. Chování k zaměstnancům i klientům je otřesné.
  • Aby ve vedení pracovali lidi, kteří rozumí své práci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Benefitů, které svým zaměstnancům nabízel
  • Zrušila bych tlak na prodej produktu a více bych se zaměřila na zákaznický servis. Také tabulky výnosu bych zrušila a hodnotila bych zaměstnance podle spokojenosti klientů

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Bohužel, nebylo nic, co by se dalo vyzdvihnout jako přednost.
  • Přístup k zaměstnancům, pochvala, ohodnocení, zbytečné tabulkování, psychický nátlak.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Naplneni obchodniho ducha, komunikace s klienty.
  • Vzhledem k tomu, jaky je to gigant by bylo fajn, aby se spolu naucily komunikovat jednotlive slozky a odvetvi spolecnosti. Opravdu nema smysl pokud nekomu, kdo nabizi produkty, radi nekdo, kdo nikdy zadny produkt nenabidl. To je opravdu zoufale a bohuzel je to kazdodenni problem. Vetsina manezru jednotlivich useku se s prodejem klientovi nikdy nesetkala, takze ani produkt neumi prodat. Tedy umi, dle naucenych frazi, ktere "musi preci fungovat". Navic celkove vymyvani mozku bezdetnych tricatniku je opravdu velice uspesne. Jinak hyerarchie firmy je opravdu zoufala. Takze pokud natrefite na perfektni kolektiv, perfektniho teamleadera a perfektniho manazera, bude to pohodova prace. Rekneme si na rovinu, takova kombinace je v desni dobe prakticky utopie.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
zaměstnanec nic nevyplnil

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Zaměstnavatel se ze začátku snažil své zaměstnance motivovat (odměna za největší prodej, apod.), možnost změny pracovního prostředí v zákaznickém centru a přejití na různé specializace.
  • Chování se k zaměstnancům, pochopení, nastavení prodejních cílů tak, aby byly reálně splnitelné a zaměstnanci si mohli dosáhnout na bonus. V případě prodeje a nedosažení stanovených cílů zaměstnanec nedostal žádný bonus. Najít pochopení ve stresových situacích s klienty nikoliv ohled pouze na prosperování firmy

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Bohužel, nevm o ničem
  • Snížení kvartálního plnění a navýšení bonusů Více motivace pro zaměstnance Podřízení by nemeli mít až tak velký strach z nadřízeného Nadřízený by se mel chovat slusne k podřízenému a ne na něho křičet i pred klienty

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanecké benefity
  • zmenšit tlak, protože byl opravdu velký tlak na prodej produktů a plnění plánu za každou cenu

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

Koho právě teď firma potřebuje?