#Silnější díky leaderům
#Silnější díky leaderům
Jaké benefity nabízíme?
Jaké benefity nabízíme?
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Učit se a posouvat+9
logo

Česká spořitelna, a.s.

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (809)
Všech oddělení/oborů (809)
Komentáře zaměstnanců

Benefity Firemní kultura Pozitivní přístup ke změnám a inovacím Práce představenstva- mise , vize, Ohled na veřejnost a podpora vzdělanosti v ČR
Za tu chvíli, co tu pracuji, bylo odejito spoustu kvalitních, férových lidí. Byť banku vnímám jako moderní, má stále co dělat, aby se stali moderními i někteří z manažerů. To, že je někdo 10 let skvělý bankéř, neznamená, že bude skvělý šéf. To, že někdo šéfovi hlásí každý prd, neznamená, že je výkonnější. Z mého pozorování v ČS často platí, že: "moudrý ustoupí" a "Ikar letí ke hvězdám", kvantita nad kvalitou....
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Skvělé benefity. Získání vědomostí v oblasti investic.
Nestandardní a neférové jednání ze strany menežmentu.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Granty pro zaměstnance

Granty pro zaměstnance

Centrum zdraví u nás ve Spořce+9

Je to drsná práce plná tabulek a povinností které je třeba splnit. Kdo neplní je vidět a je na něj tlak. Rozhodně je to práce pro obchodníka.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

25 dní dovolené, 5 dní zdravotní volno, 12dní Můj den, mzdu platí přesně a spolehlivě, Cafeterie, příspěvek na penzijní spoření, stravenky 110 Kč den. Tak toto funguje dobře. Na první pohled se zdá, že je to přímo skvělé!
Poměrně velká část platu je závislá na výsledcích v prodeji produktů. Zajímavé je, že když už se Vám podaří ambiciózní plán splnit a přežít všechna KO kritéria (musíte mít čárku v každé kolonce prodejů- a že jich je) tak Vám vyplatí polovinu slíbeného bonusu a zbytek prý za rok podle toho, jak se ČS bude dařit. Velice chytrý kousek managementu. Lidé, byť jsou nespokojení a unavení, jen tak neodejdou, protože jsou věřiteli a čekají stále na doplacení odměn. Zajímavý nápad jak omezit fluktuaci. Všechny chci varovat před nástupem na obchodní pozici. O příchozí klienty banka nestojí, protože chce dělat obchody z naplánovaných schůzek. Budete muset neustále volat lidem, kteří primárně nic nechtějí a ty za každou cenu dotlačit na schůzku do banky. Na věty typu přijďte, podíváme se na co máte nárok, nebo na novinky. V této době dost problém. Chtějí 6 schůzek denně, aspoň 4 realizované. Připravte se na spoustu tabulek, kde Váš výkon v prodeji budou porovnávat s ostatními kolegy. To samozřejmě podporuje rivalitu a nikoli týmovost. Manažeři přesně vědí komu, kdy a jak často voláte. Pečovatelský hovor by měl trvat minimálně 3 minuty, jinak se nepočítá. 3 takové hovory mohou v době pandemie nahradit jednu schůzku. Když už se rozhodnete tu otročinu zkusit, tak bude samozřejmě nejvíce záležet na lidech - vedoucích a jak si sednete s kolegy. Práce od 8 do 17:30. Jeden den kratší bez obědu do 14:00. Když jsem jel na školení, musel jsem nadělávat hodiny. Ten Můj den jsem také nedostal, když jsem v tom měsíci byl třeba nemocný. Neumíte si ani představit, co musíte uzavřít pojistek, úvěrů, účtů, investic, penzijních a stavebních spoření, abyste uspěli. Ale toto je podobné ve všech bankách krom ČNB.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Benefity, příspěvek na penzijní, cafeteria
Extrémní tlak na výkon, nemožnost říct jiný názor než ten, který je nadřízeným prezentovaný. V roce 1989 jsme se zbavili státní totality, ve spořitelně je totalita firemní. S tou se dá žít v případě, že můžete otevřené mluvit aspoň s lidmi kolem sebe a přímo nad sebou. Pokud ovšem tito lidé totalitu ještě utužují, dýchá se opravdu těžce.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:únor 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Práce v ČS pro mě byla a stále je obrovská škola. Vzdělávání zaměstnanců je na vysoké úrovni. Schopní a cílevědomí lidé zde mají zelenou.
Neustále se zvyšující plány. Sledování obrovského množství ukazatelů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pravidelný příjem, relativně zajímavé benefity
Mikromanagement, obrovský tlak, nereálné cíle a plány.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

volnost, hodně dovolené dobré jméno
zmražená výplata, neochota podporovat ke kariernímu růstu
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nadstandardní benefity, práce v místě bydliště, stabilní zaměstnavatel
Činnost, která se nepropíše do tabulek, jakoby se nestala, pomoc u atm, přípravy, reporty, školení, webinare, pomoc s Georgem atd., ne všichni manažeři se chovají fér
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavé benefity, možnost rozvoje, dobrá spolupráce napříč odděleními
Tlak na výkon občas vedl k nefér jednání.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:březen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká spořitelna, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.