Benefity
Fajn kolektiv
Čisté pracovní prostředí
Školení
Striktní plány, nesmyslně velké
Na pozici manažera byl člověk, co tam neměl co dělat
Pracovní doba
Obrovský stres
Rivalita mezi kolegy
Klienti na posledním místě, nejlépe každého zadlužit s investicemi a pojistkami, aby si dotyčný splnil plán
Každodenní sekýrování ze stran nařízených, proč něco není
Netradiční benefity
Česká spořitelna nabízí dost vysoký příspěvek na penzijko, levnější úvěry pro zaměstnance, sick days.
Zajímavé benefity, např. příspěvek na penzijní připojištění......
Stres a tlak na plnění daných cílů, které byli většinou nereálné
Vnucování produktů lidem, i když bylo zřejmé, že daní lidé takový produkt nepotřebují
Atd...
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi slyšíme, že jsou naši zaměstnanci spokojeni s příspěvkem na penzijko (až 2400 měsíčně). Co s týká nabízení produktů, není naším cílem klientovi vnutit všechny produkty. Naopak se s novou strategií banky zaměřujeme na zvyšování finančního zdraví klientů. Součástí této strategie je i nový poradenský model, který klade důraz na personalizaci a nabízení produktů a služeb, které odpovídají skutečným potřebám klienta.
Česká spořitelna byla a dá se říci, že stále je moje srdcová záležitost. Strávila jsem zde velmi dlouhou dobu, zažila mnoho zajímavých a nezapomenutelných zážitků, poznala hodně nových kolegů, z nichž se stali přátelé.
Mrzí mě, že když byla zrušena moje pracovní pozice na pobočce, nebyla mi nabídnuta jiná pozice v bance, pouze odstupné. Prostě jsem neměla na výběr.
Benefity ve formě stravenek či možnosti využití jednorázového příspěvku připsaného na účet na kulturu či dovolenou.
Dovolená navíc, tzv. May day.
Super kolektiv kolegyň, na které se dalo spolehnout, rady poradily a byla zde přátelská atmosféra.
Lepší komunikace z pozice manažera. Nebyla filtrem mezi nadřízeným a námi podřízenými. Špatné vedení, negativní přístup, velký tlak a přemisťování na jiné pobočky bez dřívější konzultace s bankéři.
Porady i 4x v týdnu na 7 hodinu byly opravdu vysilující s tím, že se bylo třeba připravit na klienty.
Náročné úkoly
Hodně vysoký plán...plnit na min. 150%. Jinak každodení osobní sezení, náslechy nadřízených a tréninky s kouči, dokud se prodej nezvedá.
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Řekla bych, že až bezkonkurenční benefity, ochota vyjít člověku vstříc, možnost karetního růstu.
Je to banka, takže ano jsou tu plány, a ne každému to sedne.
S tím se musí počítat a je jasné, že když se neplní, vedení bude vyvíjet nátlak.
Jinak nemůžu zmínit žádné konkrétní mínusy.
ČS má skvělé benefity: stravenky, cafeterie, příspěvek na penzijko, 25 dní dovolené + 12 dní ročně navíc a sick days.
Nástupní mzda není úplně špatná, ale se zvyšováním příliš nepočítejte, pokud nejste hvězda a prodejce tělem i duší.
Líbí se mi ale modernizace a trend řešit vše elektronicky. Poradenství, byť je jeho cílem prodej, má hlavu a patu a dobrý bankéř může klientovi opravdu velmi pomoct. Jako klient jsem opravdu spokojená.
Na nižších pozicích není úplně špatný nástupní plat, ale není ani nijak skvělý a dosáhnout na bonusy není vůbec snadné. Navíc bonusy rozdělují manažeři dle uvážení a část jde do tzv. ročního bonusu, který není nárokovatelný a zaměstnavatel ho tudíž může snížit, nebo nevyplatit vůbec. V loňském roce, který byl pro nás všechny velmi náročný, protože provoz musel zůstat zajištěný, jsme toho zvlášť litovali. Bohužel provoz musí být, ale platí se za výsledky.
K denním povinnostem patří telefonování a prodej, a to i na servisních pozicích.
Je to velmi náročná práce, na kterou člověk musí mít tu správnou náturu.
Velké mínus navíc vnímám v okleštění školení. Je to hlavně o samostudiu a vlastní iniciativě. Jelikož mám srovnání, nebojím se tvrdit, že na tak složitou a zodpovědnou práci a velké množství produktů je systematické zaškolení nedostatečné. Největší břemeno leží na zaměstnanci a případně kolegovi, který pomůže.
1 den volna v měsíci navíc, bohužel byl nenárokový
Například na přípravu k certifikacím nutným k výkonu práce nebylo poskytováno žádné volno, roční bonusy nebyly vyplaceny v plné výši, v období červen-září max 2 týdny dovolené, Vánoce max 2dny...ředitelka pobočky prosazovala pouze své oblíbence atd.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Jeden den s naší kolegyní Sandrou
Finanční zdraví klienta na prvním místě
Granty pro zaměstnance