Česká spořitelna, a.s.

545 hodnocení
Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Možnost kariérního postupu
  • Jistota a stabilita

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

velká společnost, dobré jméno na trhu, tradice, dostupnost po celé ČR

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

74 %
+

Kolegové

81 %
+

Nadřízení

72 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 100 142 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • velká společnost, dobré jméno na trhu, tradice, dostupnost po celé ČR
  • - snížit mzdový rozdíl mezi pracovníky front office a back office - zaměřit se na spokojenost zaměstnanců v operations - odstranit bonusový systém, zaměřit se na kvalitu a spokojenost klienta - 20 minut osobního volna za 8 hodinovou pracovní dobu je až neetické - fluktuace je sice zdravá, ale na určitých pracovních místech roste, doporučovala bych se zaměřit, kde tkví problém, schopní lidé odcházejí, kvalita se zhoršuje - špatné pracovní klima

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Ničeho, lituji,ze jsem vůbec v České Spořitelně začala pracovat. Chování k zaměstnancům i klientům je otřesné.
  • Aby ve vedení pracovali lidi, kteří rozumí své práci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Výplata chodí včas, skvělé bonusy, skvělý kolektiv, čisté pracovní prostředí
  • Nelíbí se mi nátlak zaměstnavatele na prodejce, nízká výplata v porovnání s náročností pozice, nástupní plat nových lidí na stejnou pozici vyšší, než u současných zaměstnanců, pravidelné sliby /zhruba každé 3 měsíce/ jak se situace ohledně ohodnocení zlepší.. za dva roky k tomu ani jednou nedošlo silně psychicky vyčerpávající práce

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Jistotu a některé zaměstnanecké benefity
  • obrovský tlak na prodej produktů klientům - doslova neustálý a neúnosný tlak (obrovský stres) a stále se zvyšující obchodní plány

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Benefitů, které svým zaměstnancům nabízel
  • Zrušila bych tlak na prodej produktu a více bych se zaměřila na zákaznický servis. Také tabulky výnosu bych zrušila a hodnotila bych zaměstnance podle spokojenosti klientů

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Bohužel, nebylo nic, co by se dalo vyzdvihnout jako přednost.
  • Přístup k zaměstnancům, pochvala, ohodnocení, zbytečné tabulkování, psychický nátlak.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Zaměstnavatel se ze začátku snažil své zaměstnance motivovat (odměna za největší prodej, apod.), možnost změny pracovního prostředí v zákaznickém centru a přejití na různé specializace.
  • Chování se k zaměstnancům, pochopení, nastavení prodejních cílů tak, aby byly reálně splnitelné a zaměstnanci si mohli dosáhnout na bonus. V případě prodeje a nedosažení stanovených cílů zaměstnanec nedostal žádný bonus. Najít pochopení ve stresových situacích s klienty nikoliv ohled pouze na prosperování firmy

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Bohužel, nevm o ničem
  • Snížení kvartálního plnění a navýšení bonusů Více motivace pro zaměstnance Podřízení by nemeli mít až tak velký strach z nadřízeného Nadřízený by se mel chovat slusne k podřízenému a ne na něho křičet i pred klienty

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Stabilita firmy, slušné finanční ohodnocení, pochopení pro soukromé záležitosti (malé děti).
  • Menší tlak na obchodní plán.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • zaměstnanecké benefity
  • zmenšit tlak, protože byl opravdu velký tlak na prodej produktů a plnění plánu za každou cenu

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
71 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
76 %
+
Slušné a férové jednání
73 %
+

Kolegové

Spolehlivost
78 %
+
Vzájemné porozumění
81 %
+
Celková spolupráce
80 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
71 %
+
Férovost
73 %
+
Důvěra
71 %
+
Celková spolupráce
71 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

65 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 68

Za moji práci mě platí slušně říká 181

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 170

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 70

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 55


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 224

Jelikož ČS, a.s. měla dost velkou roztříštěnost v jednotlivých aplikacích je nutné je nahradit pokud možno novými produkty. Zde je možnost se naučit jednak novým produktům tak i umění přechodu bez problému od starého k novému. Jelikož vývoj ve světě se nezastaví máte o učení novým věcem stále postaráno.

Možnost kariérního postupu

doporučuje 219

Ano, postup je ve firmě podporován, je možnost se i specializovat

Jistotu a stabilitu

doporučuje 217

Náročné úkoly

doporučuje 200

1. Z hlediska business, jde o plány prodejů, které jsou náročné, ale jejich plnění není vždy kvalitně podpořeno zázemím. 2. Z hlediska IT je snaha o modernizaci stávajících a rozvoj nových technologií. (zde můžete narazit na zájmy Vídně, která se pod pojmem unifikace IT prostředí v rámci skupiny snaží rozložit náklady i na ne zrovna podařené projekty) 3. Z hlediska celobankovního se šetřilo na zázemí, a tím pádem je nutný rozvoj podpory prodeje a služeb. (zde můžete narazit na preference různých zájmových skupin, které prosazují právě svoji oblast, kombinované se zájmovými skupinami v Erste) Pokud na pobočkách vydržíte tlak na výsledky, ne vždy podporovaný zázemím a obrníte se tzv. "hroší kůží" máte nadějné vyhlídky. Ve vývoji produktů, je nutné k odborným schopnostem přidat schopnost rozpoznat zájmové skupiny, ale nebýt příliš zapáleným podporovatelem, jelikož síla těchto skupin se mění a třeba skupiny, které se naplavily v první vlně z GECB, ale nebyly správě provídeňské, byly zlikvidovány skupinami, které dosadila Vídeň a které původem také z GECB např. přes Slovenskou spořitelnu byly dosazeny do vedení jak nejvyššího, tak jednotlivých úseků a jejich tlak v kombinaci s Erste nevydrželo větší množství nejmenovaných vrcholových manažerů v ČS a.s.. Pokud jste odborníci a umíte rozpoznat i aktuální stavy síly jednotlivých skupin, případně jejich dočasných účelových koalic, nemusíte se příliš obávat dopadů účelových reorganizací na svou osobu.

Chci si přečíst další upřesnění od 2

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 163

Nebot, tento typ lidi muze lehce obalamutit ruznymi sliby o lepsich platech, kariernim postupu atd.

Chci si přečíst další upřesnění od 3


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?