Snaha zbavit se nalepky zastarale banky, modernizace
to jak jsou spokojeni klienti s nasimi sluzbami se pak odrazi i na spokojenosti zamestnancu, obvzlast v klientskych centrech, kazdy den se setkavame s tim, ze klienti nejsou spokojeni s poplatky, s procesem zpracovani zadosti, se zbytecnou byrokracii, kdy obcas pozadujeme opravdu nesmyslne veci
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
By registering you will also unlock:
Easier company tracking and receiving job offers
More accurate recommendations of companies that meet your needs
All Atmoskop content
Rozvoj a vzdělání ve spořitelně je nadstandard. V rámci své profese využíván ve svém osobním životě. Umí si vážit svých zaměstnanci, umí ohodnotit i karierně posunout. Zaměstnanecké benefit jsou nadstandardní. Nikde jsem se s takovým benefitem nesetkala.
Motivační kritéria pro bankéře bych udělala vyšší. Nemenila bych bonusovou složku každý Q . Je to demotivující . Poměr výkon odměna de snižuje. Výnosy chceme vyšší to i vyšší výkon, ale odměny jsou nižší.
Upravila bych otevírací dobu poboček. Provoz nonstop bez "polední pauzy" není efektivní. Doba provozu do 17 je málo.alespon 2krat týdne do 18 h 1 krát týdně do 15 h by mělo vyšší efekt.
Někdy až zbytečná byrokracie a zkostnatělý přístup, hlavně ve vyšších funkcí (ředitelů apod.) Nepochopení potřeb řadového zaměstnance při změnách, zbytečného přidělávání práce.
ocenit veterány- (pracovníky, kteří ve firmě pracovali 15 let a více na různých pozicích a mají obsáhlé znalosti a zkušenosti) a brát v úvahu jejich zkušenosti, dát jim v rámci banky práci odpovídající jejich praxi a zkušenostem, a ne, že o tom rozhodují lidé, kteří nemají ani základní přehled o bankovnictví, kteří nerozumí bankovnictví a tudíž nejsou schopni ani posoudit daný přínos daného pracovníka. Takové lidi nenabírat do banky, protože následně jsou důsledky v dlouhodobém měřítku katastrofální, i když s krátkodobého hlediska se to jeví velmi dobře.
Veliká stabilní firma s mnoha příležitostmi k rozvoji, růstu nebo dokonce i změny pracovní funkce. Velmi slušné benefity a roční bonusy. Kvalita manažerů je až na výjimky vysoká.
Konsolidoval bych IT systémy, ideálně zrušit SYM nebo SB a pro všechny klienty mít jen jeden. Zefektivnil bych řízení projektů a mnohem více využíval vlastní experty, o které se externí firmy stejně opírají.
Nejvíce si cením podpory v tzv. work life balance. Spořka je opravdu bankou velkých možností a záleží jen na vás, kam se posunete.
Někdy až propastné rozdíly mezi "my" a "oni". Jsme přeci jedna banka, tak není žádné my a oni, ale jsme přeci pouze my všichni.
Vypilování komunikace mezi týmy.
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
Jeden den s naší kolegyní Sandrou
Finanční zdraví klienta na prvním místě
Granty pro zaměstnance