#Silnější díky leaderům
#Silnější díky leaderům
Jaké benefity nabízíme?
Jaké benefity nabízíme?
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Učit se a posouvat+9
logo

Česká spořitelna, a.s.

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (809)
Všech oddělení/oborů (809)
Komentáře zaměstnanců

Některé benefity jsou fajn, ne všech je možné využít, ale my dole jich máme nejméně.
Malá mzda a vysoké nároky. Velká fluktuace, pořád zaučujeme nové, kteří stejně odejdou, a pak se jejich plány hodí na nás. Manažery nezajímá nic jiného než tabulky plnění. Pracovní doba neslučitelná se soukromým životem.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Skvělé benefity!!!!!! Možnost i kratšího úvazku na přání - kvůli rodině. Stabilita firmy. Možnost růstu!
Tlak na plnění prodejních cílů....
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Granty pro zaměstnance

Granty pro zaměstnance

Centrum zdraví u nás ve Spořce+9

Odpovídající zaškolení a širší benefitní systém.
Obrovský tlak na uzavírání smluv o různých bankovních a pojišťovacích produktech s klienty, které samotné už to obtěžovalo. Kdyby aspoň ty produkty za něco stály, ale pokud u něj nebyla státní podpora, byla to jen navoněná zdechlina. Zvýšená fluktuace činila velké problémy při vyřizování složitějších požadavků klientů - např. řešení pozůstalosti/dědictví. Prostě nikdo tam dlouho nevydržel a tak chyběli pracovníci se zkušenostmi, kteří by operativně poradili. Místo toho vyvolávání na helpdesk, což byla denní praxe a šílená otrava. Navíc často problém dohodnout si dovolenou, protože by nebylo dost lidí na přepážkách. Vřele nedoporučuji tohoto zaměstnavatele.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity Pěkné prostředí
Chodili jsme do práce pod tlakem Pod tlakem jsme museli plnit Bylo to šílené, jsem šťastná, že jsme pryč
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Jsou zde celkem fajn benefity - cafeterie, stravenky. Kolegové jsou prima.
Všechno je to takové na oko - dotazník spokojenosti v práci, myslím ale, že doopravdy nikoho nezajímá. Manažeři jsou často velmi nekompetentní. Stává se dokonce že na workshopu či školení je dohromady více manažerů a lektorů než těch, komu je školení určeno. Manipulace s informacemi, překrucování, co se zrovna hodí, to vytáhnem z rukávu. Jen chválit a tleskat, chce - li někdo pojmenovat problém je negativista a není žádoucí. Obrovský tlak na prodeje. Nesplnitelně nastavené plány.

Práci bez přesčasů
Na pobočce je pracovní doba pevná. Bohužel člověk tím má pryč celý den, není ranní nebo odpolední, je to prostě ráno hodinu před otvíračkou a odpoledne(večer) 15min po otevírací době. Vznikne-li tímto přesčas, po dohodě se jednou za měsíc vybere volnem v odpovídajícím počtu hodin.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Líbil se mi kolektiv v práci. Na tom záleží asi nejvíce podle mého názoru.
Nelíbila se mi pracovní pozice prodejců. Tím mám na mysli tlak, který na ně byl vyvíjen, aby přinášeli dostatečně uspokojivé výsledky a když už je měli, tak jim bylo řečeno, že by to ale určitě mohlo být ještě lepší. To mě vytáčelo do nepříčetna.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zaměstnanecké benefity
Tlak na prodej, nízký plat, hraní prodejních scének a jiné komedie. Bylo to pro mě zjištění jak nechci v budoucnu pracovat.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

benefity, jistota a kolegové.
Přístup ČS k zaměstnancům, finanční ohodnocení, zhoršování pracovních podmínek, trestání za opačný názor, než je žádoucí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:leden 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Ničeho, lituji,ze jsem vůbec v České Spořitelně začala pracovat. Chování k zaměstnancům i klientům je otřesné.
Aby ve vedení pracovali lidi, kteří rozumí své práci.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity.
Leadership
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká spořitelna, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.