Pokud si chcete udržet víru, že je Charita hlavně pro lidi, tak tam určitě nevstupujte.
Celková organizační struktura příšerná, do vedoucích pozic jsou vybíráni lidé bez jakýchkoli zkušeností na základě osobních známostí. Benefity jen pro vyvolené, především vedoucí pracovníky, kteří mají 3x týdně homeoffice, obyčejnému člověku se to může nechat jen zdát. Na ředitelství se berou neustále noví lidé a na služby pro potřebné nejsou peníze, takže se ruší. Naprostý nezájem o člověka, nemožnost řešit problémy, komunikace příšerná.
Odpověď zaměstnavatele:
Velmi nás mrzí, že jsme Vám naším jednáním způsobili po více jak dvou letech práce pod značkou Charity, takové rozčarování. Přesto děkujeme za zpětnou vazbu, je pro nás signálem, že prostor pro zlepšení je určitě v komunikaci.
Faktem je, že žádné služby nerušíme, naopak náš rozpočet stoupl za poslední dva roky o více jak 100miliónů (cca 12%). Vámi zmiňovaný nárůst pozic na ředitelství o cca 5% je způsoben nejen tímto faktem, který značí nárůst naší Charity, tudíž nárůst i administrativní práce, ale i dlouhodobým doporučením auditora k posílení ředitelství, které je vzhledem k velikosti naší Charity dle jeho slov poddimenzováno. V reálu tomu i odpovídá časová náročnost práce kolegů na správě.
Máte-li pocit, že je s Vámi či Vašimi kolegy špatně či nespravedlivě nakládáno, budeme vděčni i za tuto zpětnou vazbu – jedině tak s tím můžeme něco dělat a společně vytvářet lepší pracovní podmínky. Ideální je hovořit se svým nadřízeným, či ředitele oblastní charity. Kdykoliv se můžete obrátit na svou oblastní HR manažerku nebo přímo na zástupce ředitele pro oblast rozvoje lidských zdrojů. Nenechte se odradit složitější organizační strukturou, jsme velcí (už nás je 1600 kolegyň a kolegů), a díky této velikosti jsme významným hráčem na poli sociálních a zdravotních služeb.
Týmová práce, vzájemná podpora i v případě osobních problémů, velký důraz na ochranu před vyhoření pracovníků...
Občas chaotické příkazy z nejvyššího vedení, neochota nejvyššího vedení promítnout realitu (covid) do plánů a strategií, které mají dopad na nižší jednotky, neustálé změny koncepcí dílčích akcí bez projednání s nižšími - o nás bez nás, neřešení velmi silné fluktuace pracovníků na některých funkcích.
Nutností pro práci v sociálních službách je empatie a trpělivost a to je asi i důvod, proč si s kolegy tak rozumíme - všichni byli na svou pozici vybráni pečlivě a je to poznat.
Méně administrativy - přestože chápu, že je nutná.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Zaujala / nezaujala vás firma Diecézní charita Brno?
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se