Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Wunderman Thompson s.r.o.

Přibližně 500 zaměstnanců
Reklamní činnosti
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (136)
Všech oddělení/oborů (136)
Komentáře zaměstnanců

Rozmanitá pracovní agenda, zajímavé projekty, nápomocní kolegové, důvěra nadřízeného a volnost organizace vlastního pracovního času.
Velká byrokracie a dlouhé schvalovací procesy, ale to k velké firmě patří :)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Do Wunderman Thompsonu jsem přišla z volné a zároveň jako solo rodič. Velice si cením flexibilní pracovní doby, možnosti práce z domu i důvěry mé nadřízené. I když je někdy práce hodně, snažíme se si navzájem vytvářet přátelskou atmosféru. Líbí se mi, že většina lidí ve firmě má smysl pro humor i to, že ve firmě pracují normální lidé. Tím neříkám, že se občas nějaké to ego nepotká :-) V loňském roce prošla firma změnou vedení, nastavují se nějaké procesy, ale osobně to vidím spíš pozitivně. Také ze své pozici vnímám, že lidé, kteří odešli se opět vrací na palubu, což je myslím pro celou firmu pozitivní zpráva.
Není nic zásadního s čím bych byla nespokojená. Vše podstatné ke své práci mám. Občas mě vyvádí z míry protichůdné informace, které dostávám, ale ukažte mi firmu, kde není problém problém komunikace.

Příjemné pracovní prostředí
Společnost má moderní kanceláře, relaxační zóny, příjemnou kavárnu, kde je možné se scházet. Všichni mají dostatek místa a osobního prostoru. Psi i děti jsou vítáni.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Důraz na interní vzdělávání: - kurzy angličtiny - workshopy zaměřené na produktivitu a pracovní pohodu - otevřený přístup mezi zaměstnanci a managementem - filtrovaná voda a občerstvení v kuchyňce na každém patře
Politika firmy v oblasti optimalizace nákladů - výrazné snížení počtu zaměstnanců, mnohdy seniorního typu, protože jsou příliš drazí - chybí propracovanější systém odměňování zaměstnanců s nadprůměrným výkony (plošné bonusy hospodaření místo individuálního přístupu)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Neformální pracovní prostředí, skvělý pracovní kolektív.
Finanční ohodnocení
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Lide - spousta skvelych lidi.
Uz z doslechu vim, ze obecne tu lide nejsou uplne spokojeni se svymi prijmy (ackoliv kde jsou :) ). Ti od kterych i vim, jak na tom jsou, tak muzu jednoznacne rict, ze u konkurence by se meli kdyz ne stejne, tak lepe. Kdyz potom vidim ten zaprah, tak je tezke takove lidi presvedcovat, aby zustali. Toto je predevsim vec na jejich nadrizenych, ale zrejme to nebude jediny problem. Urcite by bylo fajn se vice zajimat o tuto problematiku. Udelat analyzu trhu, porovnat platy u nas a snazit se proaktivne lidi udrzovat. Samozrejme to vse musi spadat do profitability jednotlivych divizi, ale verim, ze by bylo porad levnejsi investovat do stavajicich zamestnancu, nez potom prichazet o zkusene hlavy a hledat zcela nove (vetsinou velmi draho).
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Společnost má velmi vážené klienty z veškerých oblasí obchodního spektra a společnost je schopna díky přetěžování zaměstnanců plnit požadavky klientů.
U většiny zaměstnavatelů je v dnešní době samozřejmostí 3 dny sick days. v této firmě tomu od tohoto roku tak není. Dalším příjemným benefitem bývá flexibilní pracovní doba. U mnoha jiných firem v této oblasti působnosti je to samozřejmostí. V této firmě je striktně dána pracovní doba od 9:00 do 18:00. Tento "benefit" by mohl být pro nové zaměstnance zajímavý. Dále bych zlepšil komunikaci vedoucích a manažerů směrem k zaměstnancům a v neposlední řadě bych zlepšil vzdělávání zaměstnanců a jejich možnost kariérního růstu.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Popravdě, na začátku jsem tu byla spokojená. Postupem času mě však optimismus opouštěl. Nejen, že plat moc nezvyšují a když ano tak jen velmi symbolicky a navíc mi nebyl zvýšen ani po "povýšení" a nynější plat vůbec neodpovídá nárokům na bydlení v Praze. Na začátku nám slibovali benefity, které nám ale nedávno sebrali bez jediného slova. Navíc mám už delší dobu pocit, jako by na nás zeshora kašlali a byli jsme jim naprosto ukradení. V poslední době navíc odchází naši kolegové, ale stav se nedoplňuje, zatímco práce zůstává stejně a tudíž vůbec nestíháme, což ale nikoho nezajímá. Nejbližší vedení je tu fajn, i kolegové, ale čím nahoru se podíváte, tím víc je to horší. Postupně se tu více lidí rozhoduje odejít a já se jim vůbec nedivím.
Měli by se více zajímat o své zaměstance, nešetřit na platech, nebrat jim sick daye, které jsou pro nás důležité, když se necítíme dobře, ale ještě to není na návštěvu doktora. Je šílené pracovat osm hodin plus hodina na oběd, člověk se dostane domů až pozdě a nemá energii na žádné po pracovní aktivity. Dále by měl povyšovat zaměstnance, kteří si to zaslouží a nenabírat radši lidi z ulice, kteří do problematiky nejsou zasvěceni tak, jako lidé, co na tom dělají několik let.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Prostředí Wunderman je velkým hřištěm mnoha disciplín a pracují tady skuteční odborníci s mnohaletými zkušenostmi. Je jen na mě jak moc chci kupředu nebo hluboko v jednotlivých dovednostech. Pracujeme pro velké klienty, které jinde nepotkám a je jen na mé odvaze a schopnostech na jak inovativní a jak velké projekty si troufnu. Ve své podstatě je to svět neomezených možností, kde se dají odpracovat nejlepší projekty, které na trhu lze realizovat.
Celkově by prospělo otevřít se ještě více talentům z trhu a získávat vice osobností, které drží prst na tepu digitálního marketingu a komunikace. Ještě trošku vice odvahy do nových technologií a vice kreativní síly do všech projektů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

prijemni lide
efektivita prace a byrokrace
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

prijemna pracovni atmosfera, neformalni a uvolnene prostredi, skvely lidi, pohodovy sefove
zvednout plat?
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Koho právě teď firma potřebuje?
Vyhledat podle pozice nebo klíčového slova
Lokalita (např. kraj, město)

Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby

Zaujala / nezaujala vás firma Wunderman Thompson s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.