This profile does not contain a photo yet
Add photo
The logo is not available yet
Add logo

Wunderman Thompson s.r.o.

Approximately 500 employees
Reklamní činnosti
How would I fit in here?
Find out how your ideas match up with what the employees of this company are saying.
Explore the company as seen by
All employees (136)
All departments/fields (136)
Employee Comments

Rozmanitá pracovní agenda, zajímavé projekty, nápomocní kolegové, důvěra nadřízeného a volnost organizace vlastního pracovního času.
Velká byrokracie a dlouhé schvalovací procesy, ale to k velké firmě patří :)
At the time of the review was:
Current employee
Department:Human Resources
Worked for the employer:more than 1 year
Written:April 2020
Was this comment helpful?
Report

Do Wunderman Thompsonu jsem přišla z volné a zároveň jako solo rodič. Velice si cením flexibilní pracovní doby, možnosti práce z domu i důvěry mé nadřízené. I když je někdy práce hodně, snažíme se si navzájem vytvářet přátelskou atmosféru. Líbí se mi, že většina lidí ve firmě má smysl pro humor i to, že ve firmě pracují normální lidé. Tím neříkám, že se občas nějaké to ego nepotká :-) V loňském roce prošla firma změnou vedení, nastavují se nějaké procesy, ale osobně to vidím spíš pozitivně. Také ze své pozici vnímám, že lidé, kteří odešli se opět vrací na palubu, což je myslím pro celou firmu pozitivní zpráva.
Není nic zásadního s čím bych byla nespokojená. Vše podstatné ke své práci mám. Občas mě vyvádí z míry protichůdné informace, které dostávám, ale ukažte mi firmu, kde není problém problém komunikace.

Pleasant work environment
Společnost má moderní kanceláře, relaxační zóny, příjemnou kavárnu, kde je možné se scházet. Všichni mají dostatek místa a osobního prostoru. Psi i děti jsou vítáni.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Human Resources
Worked for the employer:more than 1 year
Written:March 2020
Was this comment helpful?
Report

Důraz na interní vzdělávání: - kurzy angličtiny - workshopy zaměřené na produktivitu a pracovní pohodu - otevřený přístup mezi zaměstnanci a managementem - filtrovaná voda a občerstvení v kuchyňce na každém patře
Politika firmy v oblasti optimalizace nákladů - výrazné snížení počtu zaměstnanců, mnohdy seniorního typu, protože jsou příliš drazí - chybí propracovanější systém odměňování zaměstnanců s nadprůměrným výkony (plošné bonusy hospodaření místo individuálního přístupu)
At the time of the review was:
Current employee
Department:IT, Software Development
Worked for the employer:less than 1 year
Written:November 2019
Was this comment helpful?
Report

Neformální pracovní prostředí, skvělý pracovní kolektív.
Finanční ohodnocení
At the time of the review was:
Current employee
Department:Management
Worked for the employer:less than 1 year
Written:April 2019
Was this comment helpful?
Report

Lide - spousta skvelych lidi.
Uz z doslechu vim, ze obecne tu lide nejsou uplne spokojeni se svymi prijmy (ackoliv kde jsou :) ). Ti od kterych i vim, jak na tom jsou, tak muzu jednoznacne rict, ze u konkurence by se meli kdyz ne stejne, tak lepe. Kdyz potom vidim ten zaprah, tak je tezke takove lidi presvedcovat, aby zustali. Toto je predevsim vec na jejich nadrizenych, ale zrejme to nebude jediny problem. Urcite by bylo fajn se vice zajimat o tuto problematiku. Udelat analyzu trhu, porovnat platy u nas a snazit se proaktivne lidi udrzovat. Samozrejme to vse musi spadat do profitability jednotlivych divizi, ale verim, ze by bylo porad levnejsi investovat do stavajicich zamestnancu, nez potom prichazet o zkusene hlavy a hledat zcela nove (vetsinou velmi draho).
At the time of the review was:
Current employee
Department:Management
Worked for the employer:more than 2 years
Written:February 2018
Was this comment helpful?
Report

Společnost má velmi vážené klienty z veškerých oblasí obchodního spektra a společnost je schopna díky přetěžování zaměstnanců plnit požadavky klientů.
U většiny zaměstnavatelů je v dnešní době samozřejmostí 3 dny sick days. v této firmě tomu od tohoto roku tak není. Dalším příjemným benefitem bývá flexibilní pracovní doba. U mnoha jiných firem v této oblasti působnosti je to samozřejmostí. V této firmě je striktně dána pracovní doba od 9:00 do 18:00. Tento "benefit" by mohl být pro nové zaměstnance zajímavý. Dále bych zlepšil komunikaci vedoucích a manažerů směrem k zaměstnancům a v neposlední řadě bych zlepšil vzdělávání zaměstnanců a jejich možnost kariérního růstu.
At the time of the review was:
Current employee
Department:IT, Software Development
Worked for the employer:more than 1 year
Written:January 2018
Was this comment helpful?
Report

Please login to view further comments

Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register

By registering you will also unlock:
  • Easier company tracking and receiving job offers
  • More accurate recommendations of companies that meet your needs
  • All Atmoskop content
Popravdě, na začátku jsem tu byla spokojená. Postupem času mě však optimismus opouštěl. Nejen, že plat moc nezvyšují a když ano tak jen velmi symbolicky a navíc mi nebyl zvýšen ani po "povýšení" a nynější plat vůbec neodpovídá nárokům na bydlení v Praze. Na začátku nám slibovali benefity, které nám ale nedávno sebrali bez jediného slova. Navíc mám už delší dobu pocit, jako by na nás zeshora kašlali a byli jsme jim naprosto ukradení. V poslední době navíc odchází naši kolegové, ale stav se nedoplňuje, zatímco práce zůstává stejně a tudíž vůbec nestíháme, což ale nikoho nezajímá. Nejbližší vedení je tu fajn, i kolegové, ale čím nahoru se podíváte, tím víc je to horší. Postupně se tu více lidí rozhoduje odejít a já se jim vůbec nedivím.
Měli by se více zajímat o své zaměstance, nešetřit na platech, nebrat jim sick daye, které jsou pro nás důležité, když se necítíme dobře, ale ještě to není na návštěvu doktora. Je šílené pracovat osm hodin plus hodina na oběd, člověk se dostane domů až pozdě a nemá energii na žádné po pracovní aktivity. Dále by měl povyšovat zaměstnance, kteří si to zaslouží a nenabírat radši lidi z ulice, kteří do problematiky nejsou zasvěceni tak, jako lidé, co na tom dělají několik let.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Marketing
Worked for the employer:more than 1 year
Written:January 2018
Was this comment helpful?
Report

Prostředí Wunderman je velkým hřištěm mnoha disciplín a pracují tady skuteční odborníci s mnohaletými zkušenostmi. Je jen na mě jak moc chci kupředu nebo hluboko v jednotlivých dovednostech. Pracujeme pro velké klienty, které jinde nepotkám a je jen na mé odvaze a schopnostech na jak inovativní a jak velké projekty si troufnu. Ve své podstatě je to svět neomezených možností, kde se dají odpracovat nejlepší projekty, které na trhu lze realizovat.
Celkově by prospělo otevřít se ještě více talentům z trhu a získávat vice osobností, které drží prst na tepu digitálního marketingu a komunikace. Ještě trošku vice odvahy do nových technologií a vice kreativní síly do všech projektů.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Management
Worked for the employer:more than 2 years
Written:January 2018
Was this comment helpful?
Report

prijemni lide
efektivita prace a byrokrace
At the time of the review was:
Current employee
Department:Marketing
Worked for the employer:less than 3 months
Written:February 2018
Was this comment helpful?
Report

prijemna pracovni atmosfera, neformalni a uvolnene prostredi, skvely lidi, pohodovy sefove
zvednout plat?
At the time of the review was:
Current employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:more than 2 years
Written:January 2018
Was this comment helpful?
Report
Who is the company looking for right now?
Search by position or keyword
Location (e.g. region, city)

Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service

Did you find Wunderman Thompson s.r.o. interesting?
Let us help you find suitable jobs.