Chování zaměstnavatele vůči zaměstnancům je nepřátelské, informace ohledně změn a novinek dostáváme až na poslední chvíli. V létě je opakovaně nedostatek personálu a nikdo to předem neřeší, pak se jezdí v podstavech, kde chybí 2-5 stevardů, případně i baristi. Technické zázemí je nepřizpůsobivé, věčně něco nefunguje
Člověk potká skvělé kolegy, práce dokáže být rozmanitá, ale záleží to na každém konkrétním zaměstnanci.
Chování klientů vůči zaměstnancům bylo často otřesné, ponižující. Od vedoucích se člověk nedočkal žádného zastání. "Proklientský přístup" se projevoval v trestání zaměstnanců (srážky ze mzdy, sesazení z mezinárodních linek) za nesmysly, které si cestující vymysleli.
RJ UK byl dobrý kolektiv, s Mistrem se dalo domluvit férově.
Měsíc a půl šichty každý den od nevidím do nevidím, abychom udrželi vlaky v provozu. Nezaplacené přesčasy. Nakonec výpověď, že prý nemají dostatek peněz v rozpočtu.
Práce je časově náročná, protože se často pohybujete mimo domov i přes noc. Nepotřebuje žádné specifické dosažené vzdělání nebo zkušenosti a přijdete si na slušné peníze. S kolegy trávíte čas jak na směnách tak i mimo pracovně, v podstatě máte druhou rodinu. Ale pokud jde o nadřízené bohužel nechovají se kolegiálně, ani férově, rozhodně se s vámi nebudou snažit řešit jakoukoliv situaci pokud to vy budete potřebovat.
Dalo se pracovat na zkrácený úvazek
Super kolegové
Na to,že tam člověk nechal skoro osm let života, čekal bych větší vstřícnost.
Žádné navýšení mzdy za roky.
Neumějí si udržet dlouholeté zaměstnance
Chaos, špatná komunikace s nadřízenými
Nadřízený si vydělal podstatně méně , tak asi chápu tu jejich frustraci...
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se