RegioJet a.s.

61 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Železniční osobní doprava

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Práce v týmu mladých lidí
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost práce při studiu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Velká část kolegů z klientského servisu jsou mladí, studující lidé, kteří si takto přivydělávají při studiu. Pokud je tedy…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

50 %
+

Kolegové

79 %
+

Nadřízení

53 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 345 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Pracovní kolektiv byl fajn, částečně to bylo zapříčiněno nekompetentní vedením, které dokázalo vytvořit mezi stewardy atmosféru maximální spolupráce. Kvůli neschopnosti managementu to jinak nešlo.
  • Prakticky vše. Vykořisťování zaměstnanců, systém odměn, plánování směn, školení, hr, systém obsluhy a náplň práce, bezpečnost práce, personálu i cestujicich vycházející z nevyhovujícího technického stavu vlaků... Prakticky vše by se melo dělat jinak a lépe.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Člověk musel dělat více, než bylo v pracovní smlouvě. Práce od nevidím do nevidím. Oddělení mezi sebou nedokázaly spolupracovat. Časté zmatky v komunikaci.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Bohužel nebylo nic, za co bych si ho mohla vážit:-(
  • Zlepšila bych přístup k personálu, finanční ohodnocení, dodržování pauz, nadřízené by měli dělat lidé, kteří dané problematice rozumí.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Výplata včas Z části, fajn kolegové Z pozice strojvedoucího, hezká vozba Firemní stejnokroj Občerstvení v podobě nápojů v rámci směny
  • Nijak finančně kompenzované přerušené směny Spaní mimo domov taktéž finančně nekompenzované Lživé a neupřímné jednání vedení Dodržování předpisů dle aktuální potřeby zaměstnavatele Otřesný technický stav některých vozidel Nezájem vedení řešit problémy (pouze sliby, žádné činy) Téměř žádné benefity v podobě cestování zdarma vlaky zaměstnavatele, penzijní připojištění či jiné podobné benefity Velká fluktuace zaměstnanců Nedostatek personálu (s tím spojeno zastupování několika pracovních pozic, dle aktuální potřeby zaměstnavatele) Mnoho přesčasových hodin Katastrofální zázemí firmy
  • Práci v týmu mladých lidí

    Velká část kolegů z klientského servisu jsou mladí, studující lidé, kteří si takto přivydělávají při studiu. Pokud je tedy člověk mladý, komunikativní a přátelský, zapadne do kolektivu velice snadno.

  • Příležitost využít cizí jazyky

    Vzhledem k tomu, že se jedná o práci ,,na cestách", ať už na mezinárodních či vnitrostátních spojích, je zde velká kumulace cizinců, kteří potřebují poradit. Aktivní využití cizího jazyku, v zákaznickém servisu na palubě vlaku, je denní rutinou. U strojvedoucích je znalost cizího jazyku méně důležitou součástí jejich výkonu práce, ale velkou výhodou, pokud se chtějí domluvit například s rakouskými kolegy na hranicích.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Víc naslouchat svým zaměstnancům

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Vyšel zaměstananci vstříc a byl objektivní a spravedlivý.
  • Nejspis socialni zazemi.. Na počet zaměstnanců ,málo WC...

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Největším plusem byl kolektiv. Lidé, na které je možno se spolehnout a kteří člověka dokáží podržet např. ve vyhrocených a náročných situacích. Tuto práci jsem dělala tak dlouho jen kvůli super týmu.
  • Chování ze strany vedení. Lidé se na pozicích měnili co chvíle. Takže se stávalo, že jeden člověk dělal práci i za ostatní, takže fungování čehokoliv na bodu mrazu. Vedení vymýšlelo stále nová nesmyslná pravidla. Nefungovaly důležité věci. A v poslední řadě nesmyslné hodnocení práce, absolutně neobjektivní.
  • Možnost práce při studiu

    Možnost si naplánovat směny jak se to hodí.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Netřeba slov, hrozný přístup a hrozna firma. Týrání zaměstnančů, kteří se doslova můžou při obsluze sedřit z kůže ...a ještě si firma pořad hledá, koho by mohla o peníze okrást. Pokoušeli seto také na nás okrást nas o dost velké peníze. Určitě bych tuto firmu nedoporučovala.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • - naučila jsem se více komunikovat s lidmi. - práce v účetním systému helios, je pro mě taky přínosem. - benefitů je dost, ale nevyužívám je. - poznala jsem spoustu nových lidí.
  • - pracovní doba (krátký a dlouhý týden - 12 hodin, dlouhý týden je nejhorší) skrz tohle nemám čas na své koníčky (zejména fitness, které je pro mě po rodině a příteli na druhém místě). Dříve jsme měli ranní a odpolední a já byla brigádník, tak to bylo fajn. Teď jsem přešla na HPP a nedávám ten krátký a dlouhý týden. V blízké budoucnosti budu končit. - za 12 hodin práce docela málo peněz. - jsem na pobočce sama a 12 hodin o samotě je docela dost, kdyby nás tady bylo víc, asi by mě to bavilo i více.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • posílá výplatu včas
  • Zaměstnavatel by si měl více vážit zaměstnanců, kteří jsou u firmy dlouho a snažit se a motivovat je k tomu, aby si je udržel. Časté střídání nových prodejců neprospívá nikomu (zákazníkům/zaměstnavateli). Zaměřit se na komplexní školení nováčků, které je teď podle mého názoru nevyhovující.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
53 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
47 %
+
Slušné a férové jednání
48 %
+

Kolegové

Spolehlivost
74 %
+
Vzájemné porozumění
82 %
+
Celková spolupráce
79 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
50 %
+
Férovost
55 %
+
Důvěra
53 %
+
Celková spolupráce
54 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

58 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 5

Za moji práci mě platí slušně říká 15

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 18

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 12

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 10


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 34

Velká část kolegů z klientského servisu jsou mladí, studující lidé, kteří si takto přivydělávají při studiu. Pokud je tedy člověk mladý, komunikativní a přátelský, zapadne do kolektivu velice snadno.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 29

Možnost práce při studiu

doporučuje 27

Možnost si naplánovat směny jak se to hodí.

Rozmanitou práci

doporučuje 18

Příležitost využít cizí jazyky

doporučuje 17

Vzhledem k tomu, že se jedná o práci ,,na cestách", ať už na mezinárodních či vnitrostátních spojích, je zde velká kumulace cizinců, kteří potřebují poradit. Aktivní využití cizího jazyku, v zákaznickém servisu na palubě vlaku, je denní rutinou. U strojvedoucích je znalost cizího jazyku méně důležitou součástí jejich výkonu práce, ale velkou výhodou, pokud se chtějí domluvit například s rakouskými kolegy na hranicích.


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?