Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Logo zatím není k dispozici

RegioJet a.s.

Přibližně 750 zaměstnanců
Železniční osobní doprava
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (86)
Všech oddělení/oborů (86)
Komentáře zaměstnanců

vůbec žádný přínos
přístup šéfů katastrofa
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Netřeba slov, hrozný přístup a hrozna firma. Týrání zaměstnančů, kteří se doslova můžou při obsluze sedřit z kůže ...a ještě si firma pořad hledá, koho by mohla o peníze okrást. Pokoušeli seto také na nás okrást nas o dost velké peníze. Určitě bych tuto firmu nedoporučovala.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S kolegy, nic víc, co by stalo za nervy zažít!
Vedení společnosti!
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Největším plusem byl kolektiv. Lidé, na které je možno se spolehnout a kteří člověka dokáží podržet např. ve vyhrocených a náročných situacích. Tuto práci jsem dělala tak dlouho jen kvůli super týmu.
Chování ze strany vedení. Lidé se na pozicích měnili co chvíle. Takže se stávalo, že jeden člověk dělal práci i za ostatní, takže fungování čehokoliv na bodu mrazu. Vedení vymýšlelo stále nová nesmyslná pravidla. Nefungovaly důležité věci. A v poslední řadě nesmyslné hodnocení práce, absolutně neobjektivní.

Možnost práce při studiu
Možnost si naplánovat směny jak se to hodí.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Mladý a nápomocný kolektiv, vedení, které rádo se vším pomůže a stará se o každého jednoho z nás, firemní benefity, stravenky.
Chybějící adekvátní mzda vzhledem k náročnosti práce.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Výplata včas Z části, fajn kolegové Z pozice strojvedoucího, hezká vozba Firemní stejnokroj Občerstvení v podobě nápojů v rámci směny
Nijak finančně kompenzované přerušené směny Spaní mimo domov taktéž finančně nekompenzované Lživé a neupřímné jednání vedení Dodržování předpisů dle aktuální potřeby zaměstnavatele Otřesný technický stav některých vozidel Nezájem vedení řešit problémy (pouze sliby, žádné činy) Téměř žádné benefity v podobě cestování zdarma vlaky zaměstnavatele, penzijní připojištění či jiné podobné benefity Velká fluktuace zaměstnanců Nedostatek personálu (s tím spojeno zastupování několika pracovních pozic, dle aktuální potřeby zaměstnavatele) Mnoho přesčasových hodin Katastrofální zázemí firmy

Příležitost využít cizí jazyky
Vzhledem k tomu, že se jedná o práci ,,na cestách", ať už na mezinárodních či vnitrostátních spojích, je zde velká kumulace cizinců, kteří potřebují poradit. Aktivní využití cizího jazyku, v zákaznickém servisu na palubě vlaku, je denní rutinou. U strojvedoucích je znalost cizího jazyku méně důležitou součástí jejich výkonu práce, ale velkou výhodou, pokud se chtějí domluvit například s rakouskými kolegy na hranicích.

Práci v týmu mladých lidí
Velká část kolegů z klientského servisu jsou mladí, studující lidé, kteří si takto přivydělávají při studiu. Pokud je tedy člověk mladý, komunikativní a přátelský, zapadne do kolektivu velice snadno.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Samotná náplň práce byla poměrně zajímavá. Kolegové byli skvělí a vždy ochotní se vším pomoct a poradit. Se zákazníky také nebyly žádné problémy, byli vesměs vstřícní a ochotní spolupracovat.
Vzhledem k tomu, že jsem u společnosti RegioJet pracoval jen na částečný úvazek souběžně se studiem, ke mě vedení přistupovalo spíš jako k zaměstnanci na plný úvazek. Neustále mě naháněli i mimo pracovní dobu, někdy i během výuky, a běžně ode mě očekávali že v práci strávím i více než 12 hodin v kuse. Kromě toho byl také docela zmatek v organizaci zaměstnanců - málokdo předem věděl na kterém autobuse, nástupišti atd. má kdy být.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

- naučila jsem se více komunikovat s lidmi. - práce v účetním systému helios, je pro mě taky přínosem. - benefitů je dost, ale nevyužívám je. - poznala jsem spoustu nových lidí.
- pracovní doba (krátký a dlouhý týden - 12 hodin, dlouhý týden je nejhorší) skrz tohle nemám čas na své koníčky (zejména fitness, které je pro mě po rodině a příteli na druhém místě). Dříve jsme měli ranní a odpolední a já byla brigádník, tak to bylo fajn. Teď jsem přešla na HPP a nedávám ten krátký a dlouhý týden. V blízké budoucnosti budu končit. - za 12 hodin práce docela málo peněz. - jsem na pobočce sama a 12 hodin o samotě je docela dost, kdyby nás tady bylo víc, asi by mě to bavilo i více.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Člověk musel dělat více, než bylo v pracovní smlouvě. Práce od nevidím do nevidím. Oddělení mezi sebou nedokázaly spolupracovat. Časté zmatky v komunikaci.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

posílá výplatu včas
Zaměstnavatel by si měl více vážit zaměstnanců, kteří jsou u firmy dlouho a snažit se a motivovat je k tomu, aby si je udržel. Časté střídání nových prodejců neprospívá nikomu (zákazníkům/zaměstnavateli). Zaměřit se na komplexní školení nováčků, které je teď podle mého názoru nevyhovující.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma RegioJet a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.