O2 Czech Republic a.s.

654 hodnocení
Přibližně 4 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Práce v týmu mladých lidí
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

O2 jako zaměstnavatel se opravdu snaží nám zlepšovat podmínky- uskutečňuje různé soutěže a losovačky o benefit body apod.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

68 %
+

Kolegové

82 %
+

Nadřízení

75 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • O2 jako zaměstnavatel se opravdu snaží nám zlepšovat podmínky- uskutečňuje různé soutěže a losovačky o benefit body apod.
  • Určitě bych jela na každou prodejnu zvlášť, abych pochopila zákazníky, se kterými každá prodejna pracuje. Na každé prodejně jsou zákazníci jiní a úplně jinak se prodává. Bohužel si nemyslím, že by to tak v tuhle chvíli bylo. Navíc náš měsíční plán, který máme plnit je trochu mazec. Kvůli němu je spousta z nás jen na základní mzdě+ práce za so/ne. A pokud bych mohla něco změnit, přestala bych ponižovat provize, pokud nemáte 100% splněný plán. Což není úplně fér.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Možná s výplatou když je dobrý měsíc jinak všechno stojí za starou backoru a prave proto jsem již dala výpověď
  • Vysoké plány, neférové jednání ve firmě, slušný člověk nemá šanci povýšit, cíle jsou nesnesitelně vysoké nezkrati je ani když člověk marodí.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Hromada ruznych benefitu
  • Financne jsou ocenovany pouze prodeje. Pokud clovek umi neco jineho, je za to odmenen pouze dalsi praci navic, nebot nikdo jiny by ji neudelal kvalitne nebo vubec. Zadneho financniho oceneni se ovsem nedockate

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Mají zajímavý plat a zajímavé benefity, ale za jakou cenu? Řeknu to asi tak, rok jsem přesvědčovala samu sebe, že mám dobré peníze i benefity, nakonec to ale pro mě skončilo totálním kolapsem. Jsem člověk, který se snaží být dobrý v tom co dělá. U O2 jsem dělala na odchozí lince( prodej nových , či navyšování stávajících služeb),kde byla možnost pracovat pouze na ranní směny 6 hod. denně, což mi vyhovovalo vzhledem k malým dětem. V týmu jsem byla jediná 6 " hodinovka" a taky skoro jediná starší 30 let, provize za měsíc jsem vždy měla nejlepší, max. třetí nejlepší z celého týmu, tedy vlastně nejvíc prodejní i přes to, že jsem jako jediná pracovala o dvě hodiny méně! Nikdo mě nikdy opravdu nepochválil za dobře odvedenou práci, jen ke mě vždy " cpali" nováčky abych je to naučila a "jeli po mě jak po uzeným" abych zvýšila počet hovorů a udělala tak více prodejů! Takže z klidné 6hodinové práce se stala noční můra do které jsem musela chodit. Nyní jsem již třetí měsíc na nemocenské a léčím si pocuchané nervy a silnou tetánii. Práci při tuto společnost bych nedoporučila nikomu a pokud už nad ní někdo uvažujete, zvažte dobře jste-li opravdu odolní vůči stresu a jste- li dostatečně flegmatičtí.
  • Přístup jak k zaměstnancům tak k zákazníkům

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Benefity jsou fajn, ale člověk si musí rozmyslet za co je utratí vzhledem k daní za ně odvedené, ostatně v dnešní době je člověk dostane všude. Telekomunikační služby pro zaměstnance levnější.
  • Neustálé navyšováni plánů a tlaku na prodejny i na jednotlivce. Např. za poslední rok a půl zhruba o 75% nahoru. Snížení provizního koeficientu tzn. peníze které prodejce dostane za prodej produktů. Neskutečná fluktuace zaměstnanců.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Lide na vyšších postech by si nejdříve měli vyzkoušet práci svých podřízených, aby poté věděli o čem mluví.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Životní zkušenost.
  • Ze začátku kariéry jsem byl nadšený. Rok od roku se má nálada měnila na rozčarování. Nízké platy, neustále zvyšující se platy, vadilo mi nabádání k agresivnějším praktikám (obzvláště na seniory), arogance manažerů. Firma je nyní zaměřena pouze na finance a nebere se ohled na zaměstnance. Nyní převládá na prodejnách více nabídkářů alias šmejdů, než profesionálů. Poslední kapkou bylo, když O2 přestala respektovat soukromý život zaměstnanců. Pokud nebudete firmě vydělávat veliké peníze 24 hodin denně, jste pro O2 pouze dno.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • dnes už s ničím, dříve jsem chodila do práce ráda - když tu teď po téměř 10 letech skončím a půjdu na kasu do kaufu, tak během roku jsem na tom samém co mám teď i s provizemi což je docela smutné, soukromý život není žádný, jsme na OC a s otvírací dobou od 9 do 21, když se zrušili nesmyslně 12ctky - chápu že produktivnost nebyla naplno celých 12 hodin, ale koho napadlo že to bude lepší když budou 8čky a bude jich 4,5,6 po sobě den volna a zase dokolečka tak je ta produktivnost lepší?? Člověk přijde domu, nají se, odpadne a jde nanovo poslouchat jak má malou výtěžnost, že má málo modelací a málo KH - to si ty lidi mam vymýšlet jo? Málo plnění...plány se přitom během 2 posledních let navýšili o více než 130 % - o tolik lidí sem víc nechodí a tolik nových produktů, které jsou tak super taky nemáme. Ale Ambice vedení jsou jistě vysoké, bohužel si většina zameětnanců myslí že je to schválně aby se nemuselo tolik vyplácet na provizích, bohužel. Spoustu věcí se dělá nesmyslně jen aby byli hotové - Beze smyslu..Odložené prodeje - za mě super věc, kdyby někdo, kdo evidentně vidí prodejnu jen v excel. tabulce nevymyslel že MUSÍ být určitý počet OP, takže stres z toho že to MUSÍ být, není to už jako pomoc nám, ale povinnost a nejvtipnější je že pokud se to nedá tak je za to šéf sankciovaný- a to nejen za toto. Za těch spousta let jsem prošla tolika prodejníma stromama, ohodnocením, provizním sazebníkem, kdy se jel váhový systém, bodový, čárkování a já nevím co všechno...finančně jsem na tom vlastně stejně, jako cca po půl roce na začátku, to není moc posun pro stávajícího zaměstnance, který má v práci neustálý stres...peníze z provizí se berou zpětně když zákazník neplatí - to my asi neovlivníme, další - berou se provize když uděláme chybu, musí být reklamace....chápu, dříve to bylo nastaveno, že byli kvartální odněny - ze kterých se popřípadě odebíralo již zmíněné, ale ty se zrušili ( tím se nám možnost výdělku snížila o několik tisíc ročně ) a bere se to z provizí. Zrušilo se pro nás spousty výhod, které nám pomáhají v práci, naopak přibylo spousty věcí, které naopak snižují provize.... vlastně jediné co mě tu už drží je, že se mi nevyplatí jít do nové práce jelikož plánuji rodinu. Je to smutné...ale vlastně svou práci nesnáším, nechodím sem ráda, chodím jen vydělat nějaké poníze ( stejné které má většina nově nastupujících prodavaček na kase ) jediné co je tu pozitivní, jsou moji kolegové, můj šéf....nic jiného
  • výplata, pracovní doba, systém odměňování...pohled vedení

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Nejvíce si cením stability a flexibility
  • Začal bych pravidelně všem zaměstnancům zvyšovat mzdu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Byla by to základní mzda. Benefity jsou super, na odměny si také nemohu stěžovat, ale kdyby byl základ alespoň o 3 - 4 tisíce vyšší, tak bych byl spokojený na 100%

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
68 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
68 %
+
Slušné a férové jednání
68 %
+

Kolegové

Spolehlivost
79 %
+
Vzájemné porozumění
83 %
+
Celková spolupráce
81 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
73 %
+
Férovost
76 %
+
Důvěra
74 %
+
Celková spolupráce
75 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

59 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 64

Za moji práci mě platí slušně říká 157

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 209

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 130

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 94


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 268

Každou chvilkou se dozvíte něco nového, poznáte pokaždé jiného člověka. Naučíte se novinky v oblasti technologií a procesů.

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 250

Po dobu mého působení jsem se setkal s lidmi různých věkových kategorií, ale z 80 % se jednalo o lidi do pod 40 let. Záleží ale hodně na oddělení.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 231

není potřeba know how, málo peněz, cílí se na kvantitu, ne na kvalitu

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Možnost kariérního postupu

doporučuje 219

Náročné úkoly

doporučuje 198


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?