logo

Česká pošta, s.p.

Přibližně 20 000 zaměstnanců
Poštovní služby

Představení

Jsme jednou z největších firem v České republice. Aktuálně procházíme transformací a měníme způsob, jakým fungujeme, a vy máte možnost ovlivnit budoucnost České pošty. Naše pobočky, depa, třídící centra a doručovací kontaktní centra pracují v dokonalé souhře. Kurýři, pracovníci na přepážkách a zaměstnanci z centrály, každý z nich hraje klíčovou roli ve fungování celé firmy. Přidejte se k nám a přispějte k úspěchu a inovacím, které nám pomohou růst a uspět v rychle se měnícím prostředí.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (830)
Všech oddělení/oborů (830)
Komentáře zaměstnanců

Ježdění po republice, objevování krás země. Naučil jsem se komunikovat s lidmi a poznal jsem na 1000 lidí. jejich vlastnosti a charaktery. Směny R/O. Pracoviště blízko domova.
Vedení, jako ostatně všude jinde nevážící si svých zaměstnanců, neschopno rozhodovat. Demotivující přístup ke starším (zkušenějším) zaměstnancům a prospěchářství. Neplacené přesčasy, odměny jen dle smlouvy. Vztah pán - poddaný, skoro žádná reflexe na podněty. Stereotypní práce bez fázového posunu dále.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Naučila jsem se mluvit s lidmi, zajímavé benefity nejsou žádné jen stravenky na jídlo a kulturu. Kolektiv máme celkem dobrý.
Pracovní doba se ze dne na den mění. Přijdete do práce s tím,že máte zítra ranní, a když se podíváte na rozvrh směn tak máte bud odpolední nebo celý den. Až jednou od České pošty odejdu,tak se tam vrátím maximálně jako zákazník a to jen na určité služby.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kolektiv je v pohodě
Malý plat za náročnou práci Nesmyslné nasazování brigádníků na směny
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Výplata včas na účtu.
Hlavní problém je neustálé maximální přetěžování zaměstnanců.Většinou pracujete za dva.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká pošta, s.p.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Práce a zákazníci jsou všude víceméně stejné a když natrefíte na slušného šéfa a výbirné spolupracovníky, tak se to dá dělat. V opačném případě je lepší utéct zavčasu.
Naše benefity už nabízí kdekdo, třeba příspěvek na pojištění až po třech letech zaměstnání se mi zdá fakt směšný.

Řád a pravidla
Vše má svoje pravidla, vnitřní předpisy, směrnice. Už i nástěnky a vystavení zboží ve vitrínách má svůj předpis. Kreativita se hold u pošty nenosí :-(
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Za hodně práce je málo peněz, neustálý tlak ze strany vedení na zakládání produktů - tudíž neustálý stres.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

hrůza
děs
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

V ničem
Ve všem
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:říjen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Získala jsem obrovskou zkušenost s prací s lidmi
Zlepsila bych plat a přístup zaměstnavatele
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Přemanažerováno, plýtvá se velmi zdroji, nešetří se tam, kde by se mohlo a mělo. Opuletní mejdany manažerů, arogance moci. Manažeři se někteří nechovají dobře, i když jsou střízliví. Nejhorší hospodaření je s opotřebovanou technikou, od elektroniky až po auta, kdy technika je sice starší, ale funkční, a dala by se ještě zhodnotit. Tak se na tom pakují jiní - údajně se to šrotuje, ale člověk, co to má udělat, kdyby to neudělal, byl by na tom škodný, tak se na tom někdo napakuje. O starodávných poukázkách na poště a zdlouhavých platbách na účet ani nemluvě. Technologie stará 40 let by se měla obměnit, např vklad na účet - proč vypisovat spousty údajů několikrát na poukázku, když to stejně přepisují do počítače ? Technologie sto let za opicemi. Česká pošta byla desítky let zisková, teď se nedivím, že jde do kytek. Nový vrcholový management to nikdy nezmění, je tam jen proto, aby získal zlatý padák a královský plat.Není nijak motivován, aby přivedl podnik k lepšímu. Dovede-li jej ke ztrátě, pořád bere spousty peněz...
Přemanažerováno, plýtvá se velmi zdroji, nešetří se tam, kde by se mohlo a mělo. Opuletní mejdany manažerů, arogance moci. Manažeři se někteří nechovají dobře, i když jsou střízliví. Nejhorší hospodaření je s opotřebovanou technikou, od elektroniky až po auta, kdy technika je sice starší, ale funkční, a dala by se ještě zhodnotit. Tak se na tom pakují jiní - údajně se to šrotuje, ale člověk, co to má udělat, kdyby to neudělal, byl by na tom škodný, tak se na tom někdo napakuje. O starodávných poukázkách na poště a zdlouhavých platbách na účet ani nemluvě. Technologie stará 40 let by se měla obměnit, např vklad na účet - proč vypisovat spousty údajů několikrát na poukázku, když to stejně přepisují do počítače ? Technologie sto let za opicemi. Česká pošta byla desítky let zisková, teď se nedivím, že jde do kytek. Nový vrcholový management to nikdy nezmění, je tam jen proto, aby získal zlatý padák a královský plat.Není nijak motivován, aby přivedl podnik k lepšímu. Dovede-li jej ke ztrátě, pořád bere spousty peněz...

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Získat zkušenosti je dobré vždy, poznáte někdy to, že někteří lidé spíše hledají, jak to nepůjde, než jak by to šlo. Ale jsou i ti dobří, otázka je, jak to projde přes manažerstvo.

Možnost učit se novým věcem
Učit se novým věcem u České pošty lze. Záleží v jakém oboru chcete pracovat. Software se vyvíjí i v poště. Nicméně některé technologie na poštách jsou velmi zastaralé, např. poukázky, vklady na účty, vyplňování několikrát částky i slovy, adresáta, odesílatele je velmi špatné a zdlouhavé. Když chci něco poslat, neměl bych trávit vyplňováním dvojmo spoustu času. Přijdu, nadiktuji údaje hned na přepážce, vytiskne se to, potvrdím a jdu. Stejně je to uloženo datech, tak proč ještě vypisovat.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká pošta, s.p.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.