Česká pošta, s.p.

702 hodnocení
Přibližně 30 000 zaměstnanců
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Jistota a stabilita
  • Řád a pravidla

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Jediná spokojenost je, že Česká pošta je státní podnik, tudíž relativní jistota zaměstnání

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

54 %
+

Kolegové

72 %
+

Nadřízení

55 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Jediná spokojenost je, že Česká pošta je státní podnik, tudíž relativní jistota zaměstnání
  • Nespokojenost S NAPROSTO MIZERNOU MZDOU: jako přepážkový pracovník 13.500,- Kč čistého!!!! A to prosím po 3 letech u Pošty, (po proklamovaném zvýšení platu v médiích), s maturitou a celkově odpracovaných 40 letech!! SMĚŠNÉ!! Kdejaká prodavačka se základním vzděláním bere o 5 tisíc více. Dokonce mám stejnou čistou mzdu jako uklizečka (moje kamarádka), která chodí domů s čistou hlavou a nepotřebuje žádné znalosti. Další nespokojenost je každodenní tlačení zaměstnanců do prodeje finančních produktů. A za každé nesplnění plánu KRÁCENÍ VÝKONOVÉ MZDY z už i tak mizerného platu!! NEJSME FINANČNÍ PORADCI, jsme přepážkoví pracovníci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Takzvané sociální jistoty, každý měsíc přišla výplata včas, stravenky jako bonus, dnes už pomalu v každé větší firmě.
  • Změnila bych přístup k přepážkovým zaměstnancům, je na ně nakládáno mnoho povinností, zejména nesplnitelné plány objemu zakládání nových účtů, pojistek, plány objemu prodeje tiskovin, losů apod., toto vše by se mělo na poště změnit, jinak budou neustále odcházet kvalitní zaměstnanci, dále také zázemí některých poboček není úplně pěkné.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pracoval jsem na poště v různých pozicích, na různých úrovních v různém čase. Odešel jsem od přepážky v době, kdy se moji nadřízení ke mně chovali víceméně slušně a férově. Potom jsem pracoval v nižším managementu s často se měnícími nadřízenými. Těžko hodnotit, každý jiný. V zásadě bez výrazných potíží. Na přepážkách je dnes zcela jiná situace, stejně tak v doručovací službě, logistice.
  • Zaměřit se na to, co veřejnost od pošty očékává. To znamená, doručit něco, někam, v dohodnutém čase. K tomu základní peněžní služby, orientace bankovních služeb na potřeby klienta, ne na kvantitu. Zcela zrušit nabídku peněžních a jiných služeb u doručovatelů, nebo aby nabídka nebyla součástí osobního ohodnocení. Nastavit podmínky osobního ohodnocení přepážkových zaměstnanců tak, aby byly splnitelné. Plány bankovních produktů potom slouží pouze k buzeraci nadřízených a nevyplácení plných mezd. Zamezit odchodu kvalitních zaměstnanců. Zamezit v zásadě libovolného psychického teroru v obchodní části. Snížení zbytečné administrativy, optimalizace míst ve všech částech managementu o minimálně 1/3. Zrušení prodeje předmětů na přepážkách, které nekupují zákazníci, ale zaměstnanci, kteří si takto zachovávají osobní ohodnocení ve svých mzdách. Kontrola, zda se nejedná o nevýhodně uzavřené kontrakty, kdy se bere cca 30 tisíc zaměstnanců jako potenciálních zákazníků, když dostanou prodej nesmyslného zboží jako úkol v osobním ohodnocení. Kontrola nevýhodně uzavřených smluv s podavateli. Robotizace na třídících centrech, optimalizace dodacích termínů v době špiček podání (pneumatiky, Vánoce atp.). Dodržování termínů dodání. Větší propojení agendy se státní správou....

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • pravidelné vyplácení mezd, práce mě naplňovala až do chvíle, kdy se ve firmě tlačily do popředí produkty, které přinášely cca 10% výnosů a vlastní činnost šla do pozadí, to byl i důvod mého odchodu po téměř 30 letech u firmy
  • zrušit tzv. alianční partnery a věnovat se tomu, k čemu stát poštu zřídil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • zvýšit platy, aby neutíkalo tolik lidí, ostatní se pak mohou sedřít a nikoho to nezajímá, že dělají práci za dva za pár kaček.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Česká pošta mi dala velkou lekci. Naučila mne pracovat za pět lidí a odměna byla pro jednoho člověka. Zjistila jsem, že člověk umí pracovat i více než na sto procent. Dnes vím, jak jedinec dokáže přejít své limity.
  • U tohoto zaměstnavatele nesmíte mít svůj názor, pokud pracujete jako ovce, je vše ok. Jakmile se projevíte nesouhlasně, postih Vás nemine. Pokud pracujete i dlouhá léta v tomto podniku, neplatíte za kvalitního zaměstnance. Nemáte nikde a u nikoho zastání. Naučila jsem se bát a nevážit si nadřízených.
  • Náročné úkoly

    Absolutně všichni zaměstnanci na České poště jsou přetěžovaní. V jiných společnostech práci jednoho zaměstnance "pošťáka" dělá třeba i pět zaměstnanců. Tudíž každý úkol je velice náročný - nejen fyzicky a časově, ale i psychicky.

  • Jistotu a stabilitu

    jistota - Česká pošta po jednom odpracovaném roce dost často nabízí smlouvu na dobu neurčitou. stabilita - určitě neuděláte extrémní kariéru směrem nahoru. Pořád v tomto podniku přetrvává jakýsi postkomunismus, takže řízení a pravidla jsou zkostnatělá. A novinkám se brání, sice inovuje pořád, ale způsobem, že se vrací ke starým projektům.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Personalistika, HR

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Více se zaměřit na poštovní transakce a méně se zabývat obchodními činnostmi (prodejem pojištění, nabízením účtů atd..)

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pravidelný příjem i když osekaný za neplnění produktů o výkonnostní mzdu cca 1/3 platu,stravenky a 5týdnů dovolené
  • Chování ke kvalitním,poctivým,kvalifikovaným lidem dlouholetou praxí tak aby neodcházeli za jinou prací,kde jsou lépe ohodnoceni a nejsou tak psychicky stresováni

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • výplata přesně, stravenky, penzijní spoření
  • vedení by si mělo projít kolečko od začátku, mnoho manažerů vůbec neví , co práce obnáší a z toho pramení i nesmyslné příkazy a nařízení. V současnosti je situace taková, že jeden člověk dělá za jeden plat práci za dva a 5 lidí pracuje na 1 manažera. Osobně bych zrušila prodej nesmyslů na přepážkách a vyplnování nesmyslných tabulek.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Na mojí pozici dobré finanční ohodnocení, týden dovolené navíc.
  • Více se zaměřit na poštovní služby a na to, aby balíky a zásilky chodily včas. A rozhodně méně lpění na uzavírání obchodů.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
58 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
51 %
+
Slušné a férové jednání
53 %
+

Kolegové

Spolehlivost
68 %
+
Vzájemné porozumění
74 %
+
Celková spolupráce
72 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
52 %
+
Férovost
57 %
+
Důvěra
54 %
+
Celková spolupráce
56 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

48 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 29

Za moji práci mě platí slušně říká 84

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 225

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 150

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 214


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 242

Pokud do společnosti nastoupí člověk na managerskou pozici a jedna z prvních vět, kterou pronese veřejně je, že netuší jak se dostane dopis z bodu A do bodu B svědčí o tom, že v této společnosti není třeba velkých zkušeností.

Chci si přečíst další upřesnění od 3

Jistotu a stabilitu

doporučuje 240

Prace bude pořád a zásilky se doručovat také budou stále.

Chci si přečíst další upřesnění od 6

Řád a pravidla

doporučuje 165

Vše má svoje pravidla, vnitřní předpisy, směrnice. Už i nástěnky a vystavení zboží ve vitrínách má svůj předpis. Kreativita se hold u pošty nenosí :-(

Chci si přečíst další upřesnění od 3

Rozmanitou práci

doporučuje 160

U tohoto zamestnavatele rozhodne neni nuda, je to odvetvi velmi obsirne. Procesu zde je cela rada. Neni tato prace jednotvarna a take se clovek neustale vzdelava a uci se novym vecem.

Chci si přečíst další upřesnění od 4

Náročné úkoly

doporučuje 117

Plníte funkci finančního poradce, uzavíráte pojistky, půjčky, kredity, v plném provozu kdy je pošta plná nervózních lidí, což není zrovna lehký úkol, na to musí mít člověk povahu.

Chci si přečíst další upřesnění od 1


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?