Slušná řádka benefitů: stravenky, flexipassy, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dětské rekreace, 3x sickday, který při nevyčerpání proplácí ve formě flexipassů, 5 týdnů dovolené
Co se týče náhlého onemocnění, nikdo vás nežene do práce za každou cenu, pracovní neschopnost není vnímána negativně.
O průběžné vzdělávání řidičů tramvají se starají pravidelnými školeními.
Práce řidiče tramvaje je velmi krásná, třebaže náročná a mzdově podhodnocená.
Jednoznačně bychom měli dostávat jako řidiči vyšší mzdy.
Jako v každém kolosu nelze stoprocentně dobře spolupracovat se všemi, ať už jde o kolegy, či nadřízené, anebo třeba dispečery. Všechno je o konkrétních lidech.
Zázemí pro řidiče v obratištích a odpočinkových místnostech by mohlo mít lepší úroveň jak hygienickou, tak vybavení. Často chybí mýdlo nebo toaletní papír. Často se stává, že naleznu WC v naprosto nepoužitelném stavu. Na konečných mi chybí možnost využití automatů na kávu či malou svačinu.
Jak by mi to sedlo ve společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Pouze a jen s tím,že mě plat uživí. Turnus hrozný. Soukromí život skoro žádný. Mít jinou možnost,končím.
Turnus hrozný. Směny od 5 ráno do 8 večer zvané delene ještě horší. Chybí řídiči. Není si kde odpočinout, místnosti chybí. Plánuje se na týden předem a změnit něco že dne na den-sci-fi a problém.
Náročné úkoly
Tak pokud dokážete trávit čas budickem ve 3 ráno a končit kolem 8 večer, tak je to práce přímo pro vás.
Jistotu a stabilitu
Práce dost na jednoho člověka i více než dost. A stabilita... Pokud nic neprovedete,tak na personální nedostatek máte o práci postaráno. A výplata chodí v termínu a celá, což je fajn.
Tak hlavně výplata byla včas na účtě.Dotovaní letních táborů pro děti a jiných aktivit jak pro děti tak i pro zaměstnance
Tak hlavně jsem za 15 let zažil jen dvakrát že pan ředitel přišel mezi řidiče a pokoušel se naslouchat řidičům (moc to nepomohlo) kteří se snažili upozornit na některé nedostatky.Proto raději jednal s odbory ale jak každý věděl tak odbory občas šli šéfům na ruku a občas vyměnili dobré návrhy za jiné ale výhodnější pro DP.
Hlavně mě mrzelo že pokud přišla stížnost na řidiče tak se to málo kdy řešilo a většinou dali za pravdu cestujícímu a tím pádem to řidič pocítil na výplatě a to i v případě kdy ta stížnost byla neoprávněná.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se