Slušná řádka benefitů: stravenky, flexipassy, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dětské rekreace, 3x sickday, který při nevyčerpání proplácí ve formě flexipassů, 5 týdnů dovolené
Co se týče náhlého onemocnění, nikdo vás nežene do práce za každou cenu, pracovní neschopnost není vnímána negativně.
O průběžné vzdělávání řidičů tramvají se starají pravidelnými školeními.
Práce řidiče tramvaje je velmi krásná, třebaže náročná a mzdově podhodnocená.
Jednoznačně bychom měli dostávat jako řidiči vyšší mzdy.
Jako v každém kolosu nelze stoprocentně dobře spolupracovat se všemi, ať už jde o kolegy, či nadřízené, anebo třeba dispečery. Všechno je o konkrétních lidech.
Zázemí pro řidiče v obratištích a odpočinkových místnostech by mohlo mít lepší úroveň jak hygienickou, tak vybavení. Často chybí mýdlo nebo toaletní papír. Často se stává, že naleznu WC v naprosto nepoužitelném stavu. Na konečných mi chybí možnost využití automatů na kávu či malou svačinu.
How would I fit in at Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost?
Find out how your ideas match what employees of this company say.
Just 3 minutes
Pouze a jen s tím,že mě plat uživí. Turnus hrozný. Soukromí život skoro žádný. Mít jinou možnost,končím.
Turnus hrozný. Směny od 5 ráno do 8 večer zvané delene ještě horší. Chybí řídiči. Není si kde odpočinout, místnosti chybí. Plánuje se na týden předem a změnit něco že dne na den-sci-fi a problém.
Complex tasks
Tak pokud dokážete trávit čas budickem ve 3 ráno a končit kolem 8 večer, tak je to práce přímo pro vás.
Security and stability
Práce dost na jednoho člověka i více než dost. A stabilita... Pokud nic neprovedete,tak na personální nedostatek máte o práci postaráno. A výplata chodí v termínu a celá, což je fajn.
Tak hlavně výplata byla včas na účtě.Dotovaní letních táborů pro děti a jiných aktivit jak pro děti tak i pro zaměstnance
Tak hlavně jsem za 15 let zažil jen dvakrát že pan ředitel přišel mezi řidiče a pokoušel se naslouchat řidičům (moc to nepomohlo) kteří se snažili upozornit na některé nedostatky.Proto raději jednal s odbory ale jak každý věděl tak odbory občas šli šéfům na ruku a občas vyměnili dobré návrhy za jiné ale výhodnější pro DP.
Hlavně mě mrzelo že pokud přišla stížnost na řidiče tak se to málo kdy řešilo a většinou dali za pravdu cestujícímu a tím pádem to řidič pocítil na výplatě a to i v případě kdy ta stížnost byla neoprávněná.
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register