VÍC technologií, růstu a ocenění. A co skvělého čeká na vás?
VÍC technologií, růstu a ocenění. A co skvělého čeká na vás?
Technologie
Technologie
Růst
Růst
Netradiční benefity+9
logo

O2 Czech Republic a.s.

Přibližně 4 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti

Představení

Zlepšujeme život díky skvělým technologiím. Technologie se velmi rychle mění a my chceme být schopni nabízet ty nejnovější a nejkvalitnější. Proto máme 2 hnací motory, které nás ženou kupředu - 4000 zaměstnanců a více než 7,5 mil. zákazníků. Prvním z nich jsou kolegyně a kolegové. Protože za každým produktem, projektem a službou stojí konkrétní lidé a jejich každodenní práce. Přidejte se k nám a zažijte výhody práce pro technologického lídra.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (633)
Všech oddělení/oborů (633)
Komentáře zaměstnanců

Chování vedení k zaměstnancům
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Nekonečná pracovní doba, administrativa
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
O2 Guru Veletrh

O2 Guru Veletrh

Na nálepky u nás nehrajeme!

Na nálepky u nás nehrajeme!

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Úspěchů dosahujeme společně a stejně společně je i slavíme+9

Výplaty chodí včas.
toho je hodně, o2 je ve stádiu kdy se snaží vydělat co nejvíce peněz. Daří se jim to na úkor peněz konzultantů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nový zaměstnanec na stejné pozici dostal větší plat než stávající, kterému nešlo přidat.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti O2 Czech Republic a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
dnes už s ničím, dříve jsem chodila do práce ráda - když tu teď po téměř 10 letech skončím a půjdu na kasu do kaufu, tak během roku jsem na tom samém co mám teď i s provizemi což je docela smutné, soukromý život není žádný, jsme na OC a s otvírací dobou od 9 do 21, když se zrušili nesmyslně 12ctky - chápu že produktivnost nebyla naplno celých 12 hodin, ale koho napadlo že to bude lepší když budou 8čky a bude jich 4,5,6 po sobě den volna a zase dokolečka tak je ta produktivnost lepší?? Člověk přijde domu, nají se, odpadne a jde nanovo poslouchat jak má malou výtěžnost, že má málo modelací a málo KH - to si ty lidi mam vymýšlet jo? Málo plnění...plány se přitom během 2 posledních let navýšili o více než 130 % - o tolik lidí sem víc nechodí a tolik nových produktů, které jsou tak super taky nemáme. Ale Ambice vedení jsou jistě vysoké, bohužel si většina zameětnanců myslí že je to schválně aby se nemuselo tolik vyplácet na provizích, bohužel. Spoustu věcí se dělá nesmyslně jen aby byli hotové - Beze smyslu..Odložené prodeje - za mě super věc, kdyby někdo, kdo evidentně vidí prodejnu jen v excel. tabulce nevymyslel že MUSÍ být určitý počet OP, takže stres z toho že to MUSÍ být, není to už jako pomoc nám, ale povinnost a nejvtipnější je že pokud se to nedá tak je za to šéf sankciovaný- a to nejen za toto. Za těch spousta let jsem prošla tolika prodejníma stromama, ohodnocením, provizním sazebníkem, kdy se jel váhový systém, bodový, čárkování a já nevím co všechno...finančně jsem na tom vlastně stejně, jako cca po půl roce na začátku, to není moc posun pro stávajícího zaměstnance, který má v práci neustálý stres...peníze z provizí se berou zpětně když zákazník neplatí - to my asi neovlivníme, další - berou se provize když uděláme chybu, musí být reklamace....chápu, dříve to bylo nastaveno, že byli kvartální odněny - ze kterých se popřípadě odebíralo již zmíněné, ale ty se zrušili ( tím se nám možnost výdělku snížila o několik tisíc ročně ) a bere se to z provizí. Zrušilo se pro nás spousty výhod, které nám pomáhají v práci, naopak přibylo spousty věcí, které naopak snižují provize.... vlastně jediné co mě tu už drží je, že se mi nevyplatí jít do nové práce jelikož plánuji rodinu. Je to smutné...ale vlastně svou práci nesnáším, nechodím sem ráda, chodím jen vydělat nějaké poníze ( stejné které má většina nově nastupujících prodavaček na kase ) jediné co je tu pozitivní, jsou moji kolegové, můj šéf....nic jiného
výplata, pracovní doba, systém odměňování...pohled vedení
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Práce v O2 je čistě o prodeji zákazníkům. Pokud člověk neprodává, nevydrží tam. Peníze v základu mizerné. Tuto práci moc nedoporučuji.
Mzda
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zaměstnanecký neomezený tarif- neomezené volání, sms i data
S jednáním k zaměstnancům, plat
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velmi slušné benefity čisté prostředí dostatečně velký pracovní stůl
Plánování směn dělá někdo koho v životě neuvidíte nařízené přesčasy inzerát, který sliboval jinou práci

Netradiční benefity
cafeterie stravenky sleva na produkty zaměstnanecký mobilní tarif s neomezenými daty
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

flexibilní prac. doba, víc nic
komunikace s nadřízeným, chybí férové jednání, rozdíly mezi kolegami, neinformovanost, žádná nabídka školení a vzdelávání se, mzdové ohodnocení nebo změna zařazení - nefunguje, všechno se hraje jenom na výkon, určitě feedback
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity pracovní doba
s úrovní péče o zákazníky
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma O2 Czech Republic a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.