VÍC technologií, růstu a ocenění. A co skvělého čeká na vás?
VÍC technologií, růstu a ocenění. A co skvělého čeká na vás?
Technologie
Technologie
Růst
Růst
Netradiční benefity+9
logo

O2 Czech Republic a.s.

Přibližně 4 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti

Představení

Zlepšujeme život díky skvělým technologiím. Technologie se velmi rychle mění a my chceme být schopni nabízet ty nejnovější a nejkvalitnější. Proto máme 2 hnací motory, které nás ženou kupředu - 4000 zaměstnanců a více než 7,5 mil. zákazníků. Prvním z nich jsou kolegyně a kolegové. Protože za každým produktem, projektem a službou stojí konkrétní lidé a jejich každodenní práce. Přidejte se k nám a zažijte výhody práce pro technologického lídra.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (633)
Všech oddělení/oborů (633)
Komentáře zaměstnanců

Momentálně jsem spokojena jen s benefity, které dostáváme každý rok.
Nespokojena jsem s plány na prodejně, když návštěvnost je úplně jinde. Provize - ponížené! Lidí chodí čím dál tím méně a méně. Vmím, že to není chyba O2, ale ani konzultantů. Pořád je nám říkáno, dej do toho vše, ale i tak to nestačí. Plány jsou vyšší a vyšší, ale lidí je míň a míň. Takže vydělat si ty "skvělé" peníze je momentálně nemožné. Chtělo by to více originality a né pořád poslouchat to samé. Oravdu nestačí říct, že je to skvělé a máme možnost si vydělat. Ta je vždy, ale mommentálně to tak opravdu není. Chtělo by to udělat něco s těmy plány a poníženými provizemi. Když jsem nastupovala bylo to super, ale teď mi přijde, že už to není o prodeji a pobavení se zákazníky, ale o tom, vidím jen čísla nic jiného mě nezajímá. Jsme více kontrolováni a práce se ZK už není taková, jako byla. Nastupovala jsem za té situace, že to byla ještě zábava, momentálně už to tak není a je to spíše "buzerace". Nechci tvrdit, že je to úplně všechno špatně, ale situace není "teď" úplně růžová a myslím, že to netvrdím jediná. Takže za mě, zaměřit se více na plány a na provize, ať už tedy máme nějakou motivaci si ty peníze vydělat a dělat to s radostí a né s pocitem, když přijdu druhý den do práce, tak dostanu vynadáno a ještě k tomu pak mám zakžený den, protože vím, že domu půjdu zase s pár stovkama. Děkuji a doufám, že Vám tenhle popisek pomůže a něco se změní.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
O2 funguje skvěle jako chráněná dílna, tedy pracuje tu spousta lidí, kteří by byli jinde nezaměstnatelní.
Management nemá žádnou komunikační strategii do trhu ani dovnitř do firmy a proto zaměstnanci netáhnou za jeden provaz a vlastně si každý dělá co sám uzná za vhodné.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
O2 Guru Veletrh

O2 Guru Veletrh

Na nálepky u nás nehrajeme!

Na nálepky u nás nehrajeme!

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Úspěchů dosahujeme společně a stejně společně je i slavíme+9

Novinky v oblasti It techniky
Školení a přístup vedouci
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Bezvadný přístup lidi od školení až po samotnou práci na prodejně. Super benefity jako firemní paušál, slevy na produkty.
Přístup manažera k low prodejně. Neustálý tlak, často nesmyslná pravidla.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti O2 Czech Republic a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Mají zajímavý plat a zajímavé benefity, ale za jakou cenu? Řeknu to asi tak, rok jsem přesvědčovala samu sebe, že mám dobré peníze i benefity, nakonec to ale pro mě skončilo totálním kolapsem. Jsem člověk, který se snaží být dobrý v tom co dělá. U O2 jsem dělala na odchozí lince( prodej nových , či navyšování stávajících služeb),kde byla možnost pracovat pouze na ranní směny 6 hod. denně, což mi vyhovovalo vzhledem k malým dětem. V týmu jsem byla jediná 6 " hodinovka" a taky skoro jediná starší 30 let, provize za měsíc jsem vždy měla nejlepší, max. třetí nejlepší z celého týmu, tedy vlastně nejvíc prodejní i přes to, že jsem jako jediná pracovala o dvě hodiny méně! Nikdo mě nikdy opravdu nepochválil za dobře odvedenou práci, jen ke mě vždy " cpali" nováčky abych je to naučila a "jeli po mě jak po uzeným" abych zvýšila počet hovorů a udělala tak více prodejů! Takže z klidné 6hodinové práce se stala noční můra do které jsem musela chodit. Nyní jsem již třetí měsíc na nemocenské a léčím si pocuchané nervy a silnou tetánii. Práci při tuto společnost bych nedoporučila nikomu a pokud už nad ní někdo uvažujete, zvažte dobře jste-li opravdu odolní vůči stresu a jste- li dostatečně flegmatičtí.
Přístup jak k zaměstnancům tak k zákazníkům
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost si přijít na peníze podle vlastního výkonu, plány se upravují podle prodejen. Co se benefitů týká, je to asi jeden z nejlepších zaměstnavatelů.
Plány jsou někdy na prodejny vyšší, než lze reálně bez problému splnit, ale s tím se musí počítat.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

plat v řádném termínu
problém vidím v tom, že firma je tak orientovaná na zisk, že se začínají praktikovat nepříjemné prodejní praktiky, nejvíce se skloňuje při řízení prodejny exekuce, tlak na zaměstnance a, pochvala není nikdy a za nic a nebo v obligátní větě - dobrá práce
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:duben 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Flexibilita, identifikace hrozeb a jejímu přecházení.
Systém odměňování. Za posledních 6 let beze změny základní mzdy. Firma vydělává, mzdy v jiných firmách rostou, ceny zboží a služeb rostou a v O2 beze změny. Můj reálný příjem klesá, je čas se poohlédnout jinde. Benefity byly před lety super, dnes je to standard u všech větších společností. Naopak jsem zaznamenal vzkříšení 13. a 14. platů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity jsou fajn, pružná pracovní doba je prima, školitelé i personalisté jsou fajn, atmosféra na pracovišti je příjemná
Plat je mizerný, můj nadřízený je hrozný, byrokracie je všudypřítomná a zdržující a zahlcující, přístup k zaměstnancům je hodně standardizovaný a přistupuje se k nim spíš jako k robotům.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kolektiv, tam to ale končí.
Určitě mi vadí tlak firmy na zaměstnance v přední linii. Krácení vydělaných provizí při nesplnitelných plánech. Také se vám může stát že si firma nadiktuje plán který vy nemáte možnost splnit ve své lokalitě a při návštěvnosti zákazníků, někteří se totiž do obchodu vrací i 4x do měsíce. Počítání plánu budoucího měsíce totiž nikdy nemůže mít přiměřenou hodnotu. Nečekejte náhradu mzdy, dostanete základ 15.000 čistého a poraďte si. (Plat uklízečky) Když to shrnu, hodně psychické práce a málo koláčů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma O2 Czech Republic a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.