Jak to v Raiffce vypadá?
Jak to v Raiffce vypadá?
Kolegové na centrále
Kolegové na centrále
Výhledy z Raiffky
Výhledy z Raiffky
Učit se a posouvat+9
logo

Raiffeisenbank a.s.

Přibližně 3 674 zaměstnanců
Bankovnictví

Představení

Může mi banka usnadnit život? Samozřejmě. Raiffka usnadňuje životy našim klientům, ale stejně tak i našim zaměstnancům. Naši zaměstnanci tak mohou těžit z toho, co nabízíme více než 2 000 000 klientů. Stejně jako naši klienti můžou i naši zaměstnanci využívat více než 115 poboček a radit se s více než 880 bankéři online i fyzicky po celé České republice.

Poznejte naši firmu zblízka

Objevte, jaká je u nás firemní kultura a pracovní atmosféra. Zjistěte, zda je to prostředí, které vám bude vyhovovat.
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (367)
Všech oddělení/oborů (367)
Komentáře zaměstnanců

Na trhu v české republice funguje dlouho, velmi solidní zázemí, výborní spolupracovníci.
Více času na obchod, méně na administrativu. Zjednodušení práce ve formě elektronizace administrativy, zjednodušení systémů a procesů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:prosinec 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Stabilní management, koncepční práce s dlouhodobými cíli
IT infrastruktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:prosinec 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Jedno z nejlépe hodnocených mobilních bankovnictví? SAMOZŘEJMĚ.

Jedno z nejlépe hodnocených mobilních bankovnictví? SAMOZŘEJMĚ.

Práce co má smysl? SAMOZŘEJMĚ.

Práce co má smysl? SAMOZŘEJMĚ.

Inspirativní kolegové a leadeři? SAMOZŘEJMĚ.

Inspirativní kolegové a leadeři? SAMOZŘEJMĚ.

Flexibilita v Raiffce+9

Setkávám se tam s opravdu zajímavými lidmi a výzvami a chodit do práce není otrava ale radost.
Ještě o něco lepší komunikace ze strany vedení. Ale v poslední době se to hodně zlepšilo.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:prosinec 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nevím, asi, že jde o seriózního zaměstnavatele, pokud nemáte ve zvyku nosit si v hlavě problémy a práci domů, pokud chcete, aby vám pravidelně na účtu přistála výplata a v tomto smyslu mít jistotu. Možná dobrý start pro absolventy, ale záleží jak moc přesné jsou jejich představy o realitě.
Nevím, už jsem "dlouho" pryč - asi to co každá velká firma - čím více lidí, tím složitější hierarchie, tím horší vztahy a tím více těch u nichž lidé, kteří mají opravdovou konkrétní práci, nedovedou říct, k čemu ve firmě vlastně jsou (pokud tedy pouze nevymýšlejí "složité" vize a neřeší jakými slovy je přesně definovat, a pak s tímto "dokonalým výsledkem" neobjíždějí zbytek firmy, aby jim to prezentovali, čímž je pouze zdržují od práce, kterou od nich na druhou stranu nekompromisně vyžadují, a to minimálně ve 100% produktivitě). Také sledování produktivity práce i tam, kde to nedává moc smysl je hloupost (ale manažerům se ta číslíčka dobře prezentují). Zaměstnanec si pak připadá jako někde u pásu - ví přesně, že na tuto činnost má minutu a půl , na tuto 3 minuty atd. První co nám po koupi eBanky manažeři z Raifky řekli bylo: "že jsme naše klienty rozmazlili a že nezáleží na kvalitě, ale na kvantitě". Podle tohoto hesla začali všechno předělávat - viz sledování produktivity práce - člověk nemůže dobře zodpovědět klientův dotaz, protože na to má 3 minuty a manažera nezajímá, jestli zodpověděl všechno, co chtěl klient vědět, ale kolik těch dotazů zodpověděl celkem a kolik jich ještě trčí ve frontě a jak je to možné. 8 a půl let 10 000 Kč hrubého (týká se především eBanky, ale tam se člověk alespoň cítil dobře a opravdu se tam těšil), pak pomalé zvyšování platu, na posledních 5 měsíců 15 000 Kč hrubého - říkali jsme si, že teď už se nám do banky vyplatí dojíždět, protože na to dojíždění už dokonce máme. Jenže právě v tu chvíli jsme začali být pro banku moc drazí. A pak všichni zaměstnanci obdrželi e-mail !!!, ve kterém nám GŘ sdělil, že se všichni do konce měsíce dozvíme, jestli s námi banka nadále počítá, protože potřebuje propustit 40 % lidí. A moje místo bylo zrušeno (to, že mám v průměru 120% produktivitu najednou nikoho nezajímalo). Nikdy nezapomenu, jak mě nechali celé dopoledne dělat úplně zbytečné věci a o půl dvanácté mi dali podepsat dohodu o rozvázání pracovního poměru a manažerka Klientského servisu pak šla se mnou do kanceláře a vytáhla mi z počítače čipovou kartu a odkráčela - jako kdyby propouštěli nějakého zloděje. Ten nepříjemný pocit z toho mám pořád (a nemůžu se zbavit dojmu, možná mylně, že v eBance by se zaměstnanci, které propouštěli po deseti a půl letech, takto divně nejednali).
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:březen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Raiffeisenbank a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
finanční ohodnocení, podpora z centrály
zaměstnavatel by se měl více zajímat o důvody odchodu svých zaměstnanců. Neměl by se věnovat pouze důvodům, které sdělí jeho přímý nadřízený. (uvedu příklad: zaměstnanec plní své povinnosti a plány. Přichází nový přímý nadřízený, který má očividně v oblibě pouze pár osob. Tím samozřejmě vzniká nedůvěra. Z různých příčin následně podřízení odchází. Vysvětlení a odůvodnění je pouze od jejich přímého nadřízeného. Zaměstnavatel tedy nedokáže jinak zjistit skutečné odchody. Tímto tedy může vzniknout i poškození zaměstnance, který neměl možnost svého vyjádření.)
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:březen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

chillout zóna
více profesionality
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:únor 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

benefity super kolegove top výhoda homeoffice
vůbec nic vše top
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:srpen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nadstandardně přátelské vztahy na pracovišti. Možnost kariérního postupu, nebo změny pozice napříč bankou. I když jsem byla roky na rodičovské- měla jsem pocit, že si na mě občas někdo vzpomene s nabídkou nějaké prac. příležitosti, což bylo milé.
Nenapadá mě.
Odpověď zaměstnavatele:
Vážíme si Tvého hodnocení a děkujeme Ti za něj. Přátelské vztahy i kariérní příležitosti jsou pilíři naší firemní kultury v Raiffce a jsme hrdí, že jimi naši lidé v bance opravdu žijí. Vážíme si Tvých slov a přejeme Ti mnoho úspěchů i spokojenosti. 💛 Krásný den a přeji, ať se daří, Hanka
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červenec 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

tým lidí kolem mě, atmosféra, pracovní a soukr. život, nová školení
Plat, nárazové pracovní vytížení, občas komunikace napříč bankou
Odpověď zaměstnavatele:
Ahoj, děkujeme za Tvůj komentář i hodnocení. Vztahy, týmovost i míra flexibilního fungování jsou hodnoty, na kterých v Raiffce stavíme a jsme opravdu rádi, že se je daří naplňovat. Věřím, že komunikaci, vytížení i lepší plat se podaří brzy zlepšit a posunout k oboustranné spokojenosti. Díky a ať se daří 💛👍🏻 Hanka, People & Culture
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zlepšit ohodnocení práce a rozsah nabízených benefitů.
Odpověď zaměstnavatele:
Ahoj, díky za komentář. Benefity v Raiffce můžeme čerpat flexibilně, každému vyhovuje něco jiného - od příspěvku na DIP, penzijka, stravenek, MultiSportka, cafeterie - nabídka je skutečně široká. Ale samozřejmě může něco chybět, proto uvítáme návrhy i nápady na našem mailu benefity@rb.cz👍🏻 A ke zlepšení ohodnocení snad pomůže rozhovor s manažerem. Držím palce, ať se podaří posunout a zlepšit k oboustranné spokojenosti 💛 Děkujeme a ať se daří, Hanka, People & Culture
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Raiffeisenbank a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.