Raiffeisenbank a.s.

Přibližně 3 000 zaměstnanců
Bankovnictví
přátelská atmosféra firemní vzdělávání otevřeni nápadům štědré benefity
přátelská atmosféra firemní vzdělávání otevřeni nápadům štědré benefity


Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Možnost kariérního postupu
  • Náročné úkoly

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Kolegiální kolektiv je skvělý; možnost flexibility v práci z domova je vyníkajíci

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

79 %
+

Kolegové

85 %
+

Nadřízení

82 %
+

Kompletní přehled


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Kolegiální kolektiv je skvělý; možnost flexibility v práci z domova je vyníkajíci
  • Zaměstnavatel z mého pohledu nepoužívá správné retenční metody a přichází o nejlepší talent. Pokud by se zaměstnavateli podařilo se na trhu prosadit jako skutečně atraktivní volba v bankovnictví, nejenže bychom neztráceli kvalitní zaměstnance, ale mohli bychom si také vybírat v náboru nových. Snaha být jen marginálně lepší než trh není v tuto chvíli dostačující.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Byla jsem spokojena se získáním zkušenosti. RB me naučila odolnosti vůči stresu, protože ho tam bylo fakt hodně. Získala jsem zkušenosti s jednáním s klienty. Docela fajn benefity 20000 ročně. RB má dobré večírky.
  • Velmi složité systémy, byly tak složité, a bylo jich tolik. ze nepochopení nebo prisliš mnoho práce a možnost udělat chybu v systémech me limitovalo v prodejích. Například pokud jsem zakládala účet Cca hodinu, opravdu bylo nevhodné držet klienta další půl hodinu třeba na kreditní kartu. Na druhou stranu dobře fungoval helpdesk. Systémy jsou neintuitivni a jejich moc. Další nevýhodou byl stres. Byla to moje první práce, a po roce už jsem byla vyhořela. Křik, vyhrožování a ponižování od našeho Branch managera bylo na denním pořádku. Další prisernosti co RB vymyslela byl motivační systém opět se v něm nedá orientovat, je složitý a člověk si nevydelal. Bylo opravdu hodně hodnotících kritérií pravděpodobně proto, aby si Banker nevydelal například minusy za nedodanou dokumentaci.
  • Práci v týmu mladých lidí

    Protože věkový průměr je 33 let

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Kolegové, čisté pracovní prostředí
  • Neupřímné jednání nadřízené, málo peněz, stres

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Po dlouhých letech skvělý CEO, který z celé firmy dělá lepší místo pro práci.
  • HR procesy je třeba dramaticky zjednodušit. Alfréd je peklo. Benefity považuji za velmi bídné. Velký problém je pohyblivá složka mzdy, která je dnes na tak nízké úrovni, že nemotivuje. Rozdíl mezi průměrným a špičkovým výkonem jsou zlomky platu v ročním bonusu. Dramaticky potřebujeme zlepšit plánování kapacit. Spouštíme spousta projektů bez pořádného plánování a výsledek je, ž projekty nestíháme, kvalita trpí a lidi nemají čas na nic jiného než v přesčasech hasit průšvihy.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Velmi velká nabídka fajn benefitů, že kterých si každý určitě vybere.
  • Neustále zvyšování tlaku na plnění obchodních cílů, neustále se měnil odměňování systém -bohužel k horšímu. Vždy také záleží jak si každý sedne se svým nadřízeným.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Nevím, asi, že jde o seriózního zaměstnavatele, pokud nemáte ve zvyku nosit si v hlavě problémy a práci domů, pokud chcete, aby vám pravidelně na účtu přistála výplata a v tomto smyslu mít jistotu. Možná dobrý start pro absolventy, ale záleží jak moc přesné jsou jejich představy o realitě.
  • Nevím, už jsem "dlouho" pryč - asi to co každá velká firma - čím více lidí, tím složitější hierarchie, tím horší vztahy a tím více těch u nichž lidé, kteří mají opravdovou konkrétní práci, nedovedou říct, k čemu ve firmě vlastně jsou (pokud tedy pouze nevymýšlejí "složité" vize a neřeší jakými slovy je přesně definovat, a pak s tímto "dokonalým výsledkem" neobjíždějí zbytek firmy, aby jim to prezentovali, čímž je pouze zdržují od práce, kterou od nich na druhou stranu nekompromisně vyžadují, a to minimálně ve 100% produktivitě). Také sledování produktivity práce i tam, kde to nedává moc smysl je hloupost (ale manažerům se ta číslíčka dobře prezentují). Zaměstnanec si pak připadá jako někde u pásu - ví přesně, že na tuto činnost má minutu a půl , na tuto 3 minuty atd. První co nám po koupi eBanky manažeři z Raifky řekli bylo: "že jsme naše klienty rozmazlili a že nezáleží na kvalitě, ale na kvantitě". Podle tohoto hesla začali všechno předělávat - viz sledování produktivity práce - člověk nemůže dobře zodpovědět klientův dotaz, protože na to má 3 minuty a manažera nezajímá, jestli zodpověděl všechno, co chtěl klient vědět, ale kolik těch dotazů zodpověděl celkem a kolik jich ještě trčí ve frontě a jak je to možné. 8 a půl let 10 000 Kč hrubého (týká se především eBanky, ale tam se člověk alespoň cítil dobře a opravdu se tam těšil), pak pomalé zvyšování platu, na posledních 5 měsíců 15 000 Kč hrubého - říkali jsme si, že teď už se nám do banky vyplatí dojíždět, protože na to dojíždění už dokonce máme. Jenže právě v tu chvíli jsme začali být pro banku moc drazí. A pak všichni zaměstnanci obdrželi e-mail !!!, ve kterém nám GŘ sdělil, že se všichni do konce měsíce dozvíme, jestli s námi banka nadále počítá, protože potřebuje propustit 40 % lidí. A moje místo bylo zrušeno (to, že mám v průměru 120% produktivitu najednou nikoho nezajímalo). Nikdy nezapomenu, jak mě nechali celé dopoledne dělat úplně zbytečné věci a o půl dvanácté mi dali podepsat dohodu o rozvázání pracovního poměru a manažerka Klientského servisu pak šla se mnou do kanceláře a vytáhla mi z počítače čipovou kartu a odkráčela - jako kdyby propouštěli nějakého zloděje. Ten nepříjemný pocit z toho mám pořád (a nemůžu se zbavit dojmu, možná mylně, že v eBance by se zaměstnanci, které propouštěli po deseti a půl letech, takto divně nejednali).

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Slušný přístup k zaměstnancům.
  • Více ocenit základní pozice na pobočkách, bez těch to prostě nejde a mnohdy na to zapomínáme.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • kolektivu nejbližších spolupracovníků
  • Procesy jsou čím dál tím složitější, čím dál tím svázanější předpisy, jednotnými postupy, novými rolemi, X úrovňovým schvalováním, opakovaným zdůvodňováním..... Bohužel skoro každý pokus o zjednodušení, vede k novému zesložitění. V IT to určitě není příjemné prostředí pro kreativní, nadprůměrné lidi a je těžké je udržet neb peníze a přátelský kolektiv není všechno.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • pravidelná výplata, skvělé školení, dobré vedení, docela přehledný systém benefitů
  • na každé pobočce trochu odlišná pravidla

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Dobré benefity, kvalitní školení
  • Problém přizpůsobit směny, některé sliby nebyly dodrženy

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 měsícem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
74 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
81 %
+
Slušné a férové jednání
80 %
+

Kolegové

Spolehlivost
83 %
+
Vzájemné porozumění
85 %
+
Celková spolupráce
85 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
81 %
+
Férovost
82 %
+
Důvěra
82 %
+
Celková spolupráce
82 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

73 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 74

Za moji práci mě platí slušně říká 100

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 67

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 31

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 14


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 153

Člověk se učí - komunikaci a vyjednávání ve velké společnosti - má možnost vzdělávat se po odborné stránce - procházet interními i externími školeními, účastnit se rotací (práce na jiných odděleních), vyjíždět do zahraničí, učit se od zkušenějších kolegů, využívat znalosti ze sdílených materiálů - má možnost vzdělávat se jazykově

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Možnost kariérního postupu

doporučuje 152

Banka se zaměřuje i na absolventy, SŠ i VŠ, pracuje s lidmi už před nástupem do banky, realizuje různé trainee programy.

Náročné úkoly

doporučuje 120

Při plnění úkolů je potřeba zapojit všechny tyto složky - intelekt, znalosti, logické uvažování - schopnost rychle vstřebat novou problematiku, být přizpůsobivý - umět komunikovat, jít za výsledkem, být schopen vést jednání správným směrem - chápat dobře svou roli a role a argumenty druhých, vycházet vstříc při řešení, ale neztratit zároveň svůj záměr - uplatnit kreativní myšlení, být schopen ze své pozice navrhovat řešení vhodná jak po stránce odborné, tak ryze praktické a někdy i společenské - schopnost vidět věc jak s odstupem, tak v detailu

Rozmanitou práci

doporučuje 102


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit

Koho právě teď firma potřebuje?


Na čem mi v práci nejvíce záleží?