Raiffeisenbank a.s.

Přibližně 3 000 zaměstnanců
Bankovnictví
přátelská atmosféra firemní vzdělávání otevřeni nápadům štědré benefity
přátelská atmosféra firemní vzdělávání otevřeni nápadům štědré benefity


Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost kariérního postupu
  • Možnost učit se novým věcem
  • Náročné úkoly

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Kolegiální kolektiv je skvělý; možnost flexibility v práci z domova je vyníkajíci

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

79 %
+

Kolegové

85 %
+

Nadřízení

83 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 96 672 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Kolegiální kolektiv je skvělý; možnost flexibility v práci z domova je vyníkajíci
  • Zaměstnavatel z mého pohledu nepoužívá správné retenční metody a přichází o nejlepší talent. Pokud by se zaměstnavateli podařilo se na trhu prosadit jako skutečně atraktivní volba v bankovnictví, nejenže bychom neztráceli kvalitní zaměstnance, ale mohli bychom si také vybírat v náboru nových. Snaha být jen marginálně lepší než trh není v tuto chvíli dostačující.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Byla jsem spokojena se získáním zkušenosti. RB me naučila odolnosti vůči stresu, protože ho tam bylo fakt hodně. Získala jsem zkušenosti s jednáním s klienty. Docela fajn benefity 20000 ročně. RB má dobré večírky.
  • Velmi složité systémy, byly tak složité, a bylo jich tolik. ze nepochopení nebo prisliš mnoho práce a možnost udělat chybu v systémech me limitovalo v prodejích. Například pokud jsem zakládala účet Cca hodinu, opravdu bylo nevhodné držet klienta další půl hodinu třeba na kreditní kartu. Na druhou stranu dobře fungoval helpdesk. Systémy jsou neintuitivni a jejich moc. Další nevýhodou byl stres. Byla to moje první práce, a po roce už jsem byla vyhořela. Křik, vyhrožování a ponižování od našeho Branch managera bylo na denním pořádku. Další prisernosti co RB vymyslela byl motivační systém opět se v něm nedá orientovat, je složitý a člověk si nevydelal. Bylo opravdu hodně hodnotících kritérií pravděpodobně proto, aby si Banker nevydelal například minusy za nedodanou dokumentaci.
  • Práci v týmu mladých lidí

    Protože věkový průměr je 33 let

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Po dlouhých letech skvělý CEO, který z celé firmy dělá lepší místo pro práci.
  • HR procesy je třeba dramaticky zjednodušit. Alfréd je peklo. Benefity považuji za velmi bídné. Velký problém je pohyblivá složka mzdy, která je dnes na tak nízké úrovni, že nemotivuje. Rozdíl mezi průměrným a špičkovým výkonem jsou zlomky platu v ročním bonusu. Dramaticky potřebujeme zlepšit plánování kapacit. Spouštíme spousta projektů bez pořádného plánování a výsledek je, ž projekty nestíháme, kvalita trpí a lidi nemají čas na nic jiného než v přesčasech hasit průšvihy.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Kolegové, čisté pracovní prostředí
  • Neupřímné jednání nadřízené, málo peněz, stres

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Nevím, asi, že jde o seriózního zaměstnavatele, pokud nemáte ve zvyku nosit si v hlavě problémy a práci domů, pokud chcete, aby vám pravidelně na účtu přistála výplata a v tomto smyslu mít jistotu. Možná dobrý start pro absolventy, ale záleží jak moc přesné jsou jejich představy o realitě.
  • Nevím, už jsem "dlouho" pryč - asi to co každá velká firma - čím více lidí, tím složitější hierarchie, tím horší vztahy a tím více těch u nichž lidé, kteří mají opravdovou konkrétní práci, nedovedou říct, k čemu ve firmě vlastně jsou (pokud tedy pouze nevymýšlejí "složité" vize a neřeší jakými slovy je přesně definovat, a pak s tímto "dokonalým výsledkem" neobjíždějí zbytek firmy, aby jim to prezentovali, čímž je pouze zdržují od práce, kterou od nich na druhou stranu nekompromisně vyžadují, a to minimálně ve 100% produktivitě). Také sledování produktivity práce i tam, kde to nedává moc smysl je hloupost (ale manažerům se ta číslíčka dobře prezentují). Zaměstnanec si pak připadá jako někde u pásu - ví přesně, že na tuto činnost má minutu a půl , na tuto 3 minuty atd. První co nám po koupi eBanky manažeři z Raifky řekli bylo: "že jsme naše klienty rozmazlili a že nezáleží na kvalitě, ale na kvantitě". Podle tohoto hesla začali všechno předělávat - viz sledování produktivity práce - člověk nemůže dobře zodpovědět klientův dotaz, protože na to má 3 minuty a manažera nezajímá, jestli zodpověděl všechno, co chtěl klient vědět, ale kolik těch dotazů zodpověděl celkem a kolik jich ještě trčí ve frontě a jak je to možné. 8 a půl let 10 000 Kč hrubého (týká se především eBanky, ale tam se člověk alespoň cítil dobře a opravdu se tam těšil), pak pomalé zvyšování platu, na posledních 5 měsíců 15 000 Kč hrubého - říkali jsme si, že teď už se nám do banky vyplatí dojíždět, protože na to dojíždění už dokonce máme. Jenže právě v tu chvíli jsme začali být pro banku moc drazí. A pak všichni zaměstnanci obdrželi e-mail !!!, ve kterém nám GŘ sdělil, že se všichni do konce měsíce dozvíme, jestli s námi banka nadále počítá, protože potřebuje propustit 40 % lidí. A moje místo bylo zrušeno (to, že mám v průměru 120% produktivitu najednou nikoho nezajímalo). Nikdy nezapomenu, jak mě nechali celé dopoledne dělat úplně zbytečné věci a o půl dvanácté mi dali podepsat dohodu o rozvázání pracovního poměru a manažerka Klientského servisu pak šla se mnou do kanceláře a vytáhla mi z počítače čipovou kartu a odkráčela - jako kdyby propouštěli nějakého zloděje. Ten nepříjemný pocit z toho mám pořád (a nemůžu se zbavit dojmu, možná mylně, že v eBance by se zaměstnanci, které propouštěli po deseti a půl letech, takto divně nejednali).

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Velmi velká nabídka fajn benefitů, že kterých si každý určitě vybere.
  • Neustále zvyšování tlaku na plnění obchodních cílů, neustále se měnil odměňování systém -bohužel k horšímu. Vždy také záleží jak si každý sedne se svým nadřízeným.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Ředitelka je uzasna
  • Žádný osobní život - velky tlak
  • Jistotu a stabilitu

    Ano

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Slušný přístup k zaměstnancům.
  • Více ocenit základní pozice na pobočkách, bez těch to prostě nejde a mnohdy na to zapomínáme.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • kolektivu nejbližších spolupracovníků
  • Procesy jsou čím dál tím složitější, čím dál tím svázanější předpisy, jednotnými postupy, novými rolemi, X úrovňovým schvalováním, opakovaným zdůvodňováním..... Bohužel skoro každý pokus o zjednodušení, vede k novému zesložitění. V IT to určitě není příjemné prostředí pro kreativní, nadprůměrné lidi a je těžké je udržet neb peníze a přátelský kolektiv není všechno.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • RB mi pomohla nastartovat kariéru a úspěšně se uplatnit a rozvíjet, najít cesty realizace, které mě baví a svůj potenciál
  • zjednodušovat - jsme zavaleni spoustou aplikací a tak i časem, který trávíme administrativou

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
74 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
82 %
+
Slušné a férové jednání
81 %
+

Kolegové

Spolehlivost
83 %
+
Vzájemné porozumění
85 %
+
Celková spolupráce
85 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
81 %
+
Férovost
83 %
+
Důvěra
83 %
+
Celková spolupráce
83 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

74 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 72

Za moji práci mě platí slušně říká 85

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 56

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 28

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 13


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost kariérního postupu

doporučuje 135

Banka se zaměřuje i na absolventy, SŠ i VŠ, pracuje s lidmi už před nástupem do banky, realizuje různé trainee programy.

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 133

Banka stále vyvíjí a zavádí nové věci, reaguje na situaci v bankovnictví. Rovněž má RB vypracovaný a nastavený karierní růst v rámci banky.

Náročné úkoly

doporučuje 105

Rozmanitou práci

doporučuje 87


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit


Na čem mi v práci nejvíce záleží?