GECO, a.s. image
logo

GECO, a.s.

Přibližně 2 000 zaměstnanců
Maloobchod a velkoobchod s tabákovými výrobky
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (2163)
Všech oddělení/oborů (2163)
Komentáře zaměstnanců

Benefitní karta,hodně jsem se naučila so tyká výrobků a obsluha zákazníků.
Vadí např.vnucovat co lidí nechci si koupit,někteří nabídku přijmou a koupi .
Odpověď zaměstnavatele:
Chceme být nejlepším obchodníkem v oboru a poskytnout každému zákazníkovi ten nejlepší servis. Proto v naší firmě aktivně komunikujeme se zákazníkem, provádíme odbornou nabídku zboží. Vždy však zákazníkovi nabízíme i další přidanou hodnotu (body na GECO kartu, dárky, možnosti zahrát si hru nebo opravdu výhodnou cenu). Nedivte se, prosím, že v obchodní firmě chceme prodávat své zboží. Před nástupem do pracovního poměru si každý může na prodejně prodej vyzkoušet. Na to, že je komunikace se zákazníkem součást naší práce také každého upozorníme už před nástupem.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Benefity Informovanost Dobrý pracovní kolektiv
Mrzí mě celková situace, plány nám neustále narůstají a ceny všecho taktéž a ačkoliv se snažíme jak můžem, tak bohužel jde znát, že lidé už nemají tolik peněz a snaží se šetřit, kde se dá. Takže i když chodím domů vymluvená a unavená, tak ve finále neplníme a výplata tomu pak také neodpovídá. Co mě mrzí nejvíce, že potom posloucháme slova typu že sme se vůbec nesnažily a že nám je to snad jedno.. Chtělo by si to tady stoupnout třeba na celý měsíc a vyzkoušet si to a pak až říkat takové věci. Taková slova jsou pro mě osobně demotivující. Určitě mi není jedno, že jsem se celý měsíc snažila zbytečně. Pak se mi také nelíbí odměňování za očkování, o peníze samotné mi vůbec nejde, spíš o to podání informací že cituji 'Ti hodní, co se nechali naočkovat dostanou odměnu...' Takže já jsem asi ta zlá, co si chce o svém zdraví sama rozhodovat. :) Mrzí mě, že se mezi námi dělají takovéhle rozdíly. Ale chápu že ti hodní jsou určitě rádi za odměnu a také jim ji za to přeji. Jde mi pouze o pricnip.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Vylepšila bych jednání vedení s prodavackama a sížení nehoráznych plánů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nejsem spokojená s přístupem ,,vrchního vedení,, .
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti GECO, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
- zajímavé benefity
- zvyšující se tlak na plnění akcí a cílů, které už nejsou motivující, ale naopak
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Hezké benefity, super plat. Fajn zákazníci.
Přehnaný tlak.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S kolektivem
Směny,nastupovala jsem na krátký dlouhý,dnes jsou směny rozvržené tak,že se mi nevyplatí dojíždět do práce,a za druhé je to plnění a osobní cíle,to je také katastrofa při dnešních cenách.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

ráda pracuji se zákazníkem.
Jedině co mi vadí,je infina a to velmi,není objektivně hodnocena,jti imperial a bat se hodně tluče,vůbec by mi nevadilo.kdyby se uplně zrušila.
Odpověď zaměstnavatele:
Vážíme si zaměstnanců, kteří rádi pracují se zákazníkem. Pár slov k "infině". Infina (náš informační systém) není jen nástrojem pro manažery a jejich řízení. Většina řadových zaměstnanců jej chápe jako něco, co jim poskytuje pomoc a podporu. Vždyť v ní například můžete kdykoli zjistit, jak jste na tom s plněním plánu a na co se tedy při práci zaměřit víc. Tím ovlivníte plnění plánu i svou mzdu. A ta se pak většině zaměstnancům líbí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

práce je v místě bydliště
pracovní dobu bych zkrátila, bylo by dobré procovat ve dvou do večera ,večer chodí nakupovat jen verbeš a fetáci není v práci bezpečno,prodejny jsou neprakticky stavěné ,černé ponuré jsme tam jak krtci
Odpověď zaměstnavatele:
Otevírací doba a na ni navazující pracovní doba prodejen je daná smlouvou s pronajímatelem a téměř se nemění. Stejně tak jsme měli vždycky otevřeno i o víkendech. Na tom nic nezměníme a myslím, že to tak bylo už když jste nastupoval/a do pracovního poměru v GECO, a.s. To je prostě obchod. Na druhé straně míváte volno i v době, kdy ostatní pracují. Řadu věcí si můžete vyřídit a nemusíte čerpat dovolenou nebo sick day (to je dalších 5 dnů volna navíc, které firma zaměstnancům poskytuje).
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

bavi mě novinky ,které prichaázejí na trh např.přístroje na zahřivaný tabák.jsem spokojená s odměnama v cafeterii aspon můžu mamce nakoupit v lékarně.
při registraci na malině někdy trvá dlouho najíždění v pc a zákazník je nervozní .
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za komentář a slibujeme, že uděláme vše, aby spokojených zaměstnanců bylo ještě více. Informaci o pomalejší reakci pomocného počítače předáváme kolegům na oddělení informačních technologií.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma GECO, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.