Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

TPF group s.r.o.

Přibližně 22 zaměstnanců
Zprostředkování velkoobchodu
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (24)
Všech oddělení/oborů (24)
Komentáře zaměstnanců

plusy: asi pokec s kolegy a poloha v centru, jinak nic
mínusy: Kde jen začít... Už při pohovoru, vám vsugerují myšlenku, že pracovat tam je to nejlepší životní rozhodnutí jaké kdy v živote můžete udělat... budete mít skvělý plat, získáte zkušenosti a podobné věci, které se nikdy nesplní. Sliby společnosti vs realita: sliby: budete jen komunikovat s hotely a s lidmi přes email, občas vám někdo zavolá, případně budete muset něco urgent vyřešit telefonicky ne velmi často. Realita: jste na telefonu celou pracovní směnu, s výjimkou max jedné hodiny a i to tvoří obědová pauza Sliby: budete mít benefity, a každý nápad na vylepšení je vítaný. Realita: benefit je kafe, voda a čaj na pracovišti zdarma, co si myslím, že už dnes ani není benefit ale spíš samozřejmost. A každý nápad hnedka zamítnou, když nedejbože přijdete víckrát s něčím na vylepšení rovnou vás vyhodí. Sliby: budete mít tolik a tolik dní dovolené, a vstřícný přístup, na všem se dá domluvit, a není problém když onemocníte, vzít si sick day nebo něco... Realita: SMS kou (protože ani telefonicky ani osobně nemají odvahu vám to říct) vám pošlou info, že ten den, kdy si chcete vzít dovolenou nebo sick day, nemáte s tím počítat, a když náhodou nepříjdete do práce (protože na to máte samozřejmě právo) tak dostanete padáka. Sliby: jsou prosperující mladá firma, která má super kolektiv, a každý je tam "pro vás" aby Vám pomohl, případně aby jste tvořili takzvanou "rodinu" kterou oni nazývají SLEVOKING FAMILY. Realita: každý se na vás dívá povýšenecky jako na poslední odpad který maká za minimální mzdu, a když sa vám cokoliv nelíbí za dveřmi čeká dalších 20 lidí, kteří si toho budou vážit. Kolegové Vás ani nepozdraví, protože už na pohovoru jim prezentují že jste "odpad firmy" který jen dělá poskoka zákazníkům... Teambuildingy jsou katastrofa, to už radši jídlo zdarma někde od charity než když ho mají zaplatit oni.. pokud máte nějaké potravinové omezení, že něco nejíte a jde se na teambuilding, tak si ho zaplatíte sami... takže jedním slovem a realita SLEVOKING FAKE-MILY. Stručně když to shrnu nechoďte tam pracovat ani kdyby Vám nabízeli zlaté prase, protože do max půl roku odtamtud odejdete,v tom lepším případě, v tom horším když jim budete protiřečit vás hned vyhodí, ...Příjde mi to jako jedna velká sekta, která si žije vlastním životem, a nějakým zázrakem se jim podařilo pár roků udržet firmu... Předpovídám a vlastně to vím jistě, že na dlouho to už nebude... protože i ten "odpad( v jejich očích zaměstnanci supportu" které přijímají,to tam nevydrží dlouho.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Příjemné prostředí Kancelář v centru Kolegové Člověk ráno přijde do krásné kanceláře. Po celý den má zadarmo kávu a čaj. Když je nadřízený spokojený, může se občas objevit i nějaká odměna jako sladkost nebo společný oběd pro celé oddělení. Kdo má rád neformální prostředí, tak si přijde na své, protože ve firmě si všichni tykají. Kdo si chce s sebou přinést zvíře a celý den ho mučit v zavřené kanceláři, tak bez problému může. Jo a kdo je lenošnej, tak jistě ocení, že všechno nádobí umývá uklízečka - včetně krabiček od oběda.
Přístup "kdo nejde s námi, jde proti nám" aneb pracuj a nestěžuj si, jinak tě vyhodíme. Z pasivní linky se měla stát linka aktivní, což vedlo k pobouření řady kolegů a mnozí dali výpověď. Ti co výpověď nedali, byli nakonec vyhozeni, protože si stěžovali, že to dělat nechtějí. Je jasné, že když od zaměstnanců něco potřebujete a oni to odmítnou, tak je nejrychlejší je vyhodit a přijmout nové lidi, kteří do toho jdou už od začátku. Na druhou stranu věřím, že některé věci by bývalo bylo šlo vyřešit komunikací či kompromisem nebo alespoň vyřešit celou věc dohodou a přátelsky, což se nestalo. Navíc je do budoucnosti určitě neefektivní pokaždé vyhodit celé oddělení, když s něčím nesouhlasí. Takže toto je věc, kterou by firma mohla do budoucna zlepšit. Stačí jít na to trochu víc lidsky.

Příležitost využít cizí jazyky
Každý den je treba komunikovat s recepci zahraničních hotelu. V 90% stačí komunikovat písemně anglicky přes email. V mimořádných případech je třeba i zavolat na recepci a domluvit se s recepční

Řád a pravidla
Je třeba dodržovat přesně pracovní dobu a přestávky, protože ukoly jsou časově rozdělené mezi kolegy a zpoždění i o 10 minut působí problemy. Pro komunikaci s klienty jsou stanovena pravidla a jejich dodržování se kontroluje.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kolegové
Vedení, vedoucí, zákazníci, celkový přístup.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Super kolektiv, který dokáže podržet, když je práce neúnosná a stresující. Teambuildingy placené firmou. Občasné objednávání pizzy také na účet firmy.
Bohužel mínusů na pozici zákaznické podpory je hodně. Na pohovoru vás nalákají na spoustu věcí, které nejsou pravda. Prý budete volat hodinu denně - ano, statisticky. Skutečnost je ale taková, že zákaznická podpora je takové lepší call centrum, takže nakonec skončíte 6 hodin denně na telefonu, kdy vám volají nechápající důchodci a agresivní hlupáci. Tato pozice je velice mizerně platově ohodnocená, ale jako taková první pracovní zkušenost, proč ne - vezmou každého, kdo je sympaťák a umí anglicky. S tím je spjato, že na této pozici nikdo dlouho nevydrží, takže cca každý půl roku někdo odchází a neustále se nabírají nový lidé. Práce neustále přibývá, ale plat se nikam neposunuje a zvládat takovou práci v 6-8 lidech je vážně stresující. Velké mínus jsou i odpolední směny do 20:00, kdy je opravdu těžké nějak skloubit soukromý život s prací a v podstatě celý týden máte zabitý tím, že se vracíte domů pozdě takřka v noci. Na tuto pozici zbytek firmy nahlíží jako na tu nejpodřadnější práci a dávají to dost najevo, takže se ve firmě ani necítíte dobře, že byste tam patřili.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Na pozici zákaznické podpory (supportu) vezmou kohokoliv i bez pracovních zkušeností. Hlavní je sympatický projev a znalost mluvené a psané angličtiny.

Práci v týmu mladých lidí
Firmu založili 3 mladí kluci (24 let) a nabírají pouze mladé lidi, aby byl kolektiv jejich věku.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:leden 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Spokojená jsem s kolegy, na které se těším do práce. Dobře se mi s němi spolupracuje. Líbí se mi náplň práce a těším se do budoucnosti na větší rozsah práce v účetnictví.
Ocenila bych stravenky. Je to fajn benefit, když chodíte každý den na oběd a nevaříte si. Myslím že by to i ocenilo více lidí ve firmě. :)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S kolegy, jelikož jsme tvořili skvělý tým a mohli jsme se na sebe vzájemně spolehnout, což je pro příjemné pracovní prostředí klíčové. Přístup vedení a majitele firmy, to už je úplně jiná kapitola, bohužel (což také vedlo k tomu, že z původního kolektivu na pozici zůstal pouze zlomek).
Majitel si "zakládá" na firemní kultuře a označení všech zaměstnanců jako tzv. "rodiny". Rodinu ale určitě tvoří je VIP jádro pár vyvolených jedinců, zbytek jsou pouze položky, což platí i o pozici supportu. Pozice je to placená velmi mizerně, variabilní složka není motivující a za sebemenší "kiks" se neštítí Vám ji sebrat celou. Úkolů k řešení a požadavků na pracovníky supportu soustavně přibývá, leč plat se nemění. Po diskuzi s majiteli ohledně platu nám bylo slíbeno zvýšení o neskutečných 500 Kč hrubého, které se nakonec stejně neudálo ( za mě asi nejtrapnější zkušenost). S kariérním růstem nepočítejte, na to se nenechte nalákat. Jelikož je support tak průtoková pozice, kde nikdo nevydrží dlouho, určitě se Vás nebudou chtít vzdát. Také bych byla opatrná k idealistické prezentaci firmy, kterou při pohovoru uslyšíte, pravda je hodně daleko, na což také během chvíle přijdete sami. Profesně úplně ztracený čas. Nestýská se mi :)
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Pěkné, moderní prostředí, pěkné vybavení kanceláří. Ovoce každý den. Časté teambuldingy a firemní akce.
Uvítala bych možnost začínat a končit dříve. Např. možnost napracovat si hodiny a končit již v 15:00. Také bych přivítala možnost 2 dny v měsíci pracovat z domova.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Firemná kultúra, pohodová atmosféra, zaujímavá práca
Za chvíľu asi bude chýbať klimatizácia v kancloch...
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Přátelský kolektiv, zpětná vazba za odvedenou práci, čerstvé ovoce, teambuilding, hugo
Větší informovanost o novinkách mezi odděleními, špinavé ručníky, malá kuchyňka, lepší jídelní stůl :D
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavá práce, která mě baví, dobrý kolektiv, pěkné pracovní prostory
některé nesrovnalosti v systému, které se ale průběžně řeší, lepší plat, lepší úklid prostor
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Koho právě teď firma potřebuje?
Vyhledat podle pozice nebo klíčového slova
Lokalita (např. kraj, město)

Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby

Zaujala / nezaujala vás firma TPF group s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.