TPF group s.r.o.

32 hodnocení
Přibližně 22 zaměstnanců
Zprostředkování velkoobchodu
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Práce v týmu mladých lidí
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Neformální pracovní atmosféra

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Super kolektiv, který dokáže podržet, když je práce neúnosná a stresující. Teambuildingy placené firmou. Občasné objednávání…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

69 %
+

Kolegové

86 %
+

Nadřízení

71 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 96 672 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy

Porovnejte si TPF group s.r.o. s těmito firmami


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Příjemné prostředí Kancelář v centru Kolegové Člověk ráno přijde do krásné kanceláře. Po celý den má zadarmo kávu a čaj. Když je nadřízený spokojený, může se občas objevit i nějaká odměna jako sladkost nebo společný oběd pro celé oddělení. Kdo má rád neformální prostředí, tak si přijde na své, protože ve firmě si všichni tykají. Kdo si chce s sebou přinést zvíře a celý den ho mučit v zavřené kanceláři, tak bez problému může. Jo a kdo je lenošnej, tak jistě ocení, že všechno nádobí umývá uklízečka - včetně krabiček od oběda.
  • Přístup "kdo nejde s námi, jde proti nám" aneb pracuj a nestěžuj si, jinak tě vyhodíme. Z pasivní linky se měla stát linka aktivní, což vedlo k pobouření řady kolegů a mnozí dali výpověď. Ti co výpověď nedali, byli nakonec vyhozeni, protože si stěžovali, že to dělat nechtějí. Je jasné, že když od zaměstnanců něco potřebujete a oni to odmítnou, tak je nejrychlejší je vyhodit a přijmout nové lidi, kteří do toho jdou už od začátku. Na druhou stranu věřím, že některé věci by bývalo bylo šlo vyřešit komunikací či kompromisem nebo alespoň vyřešit celou věc dohodou a přátelsky, což se nestalo. Navíc je do budoucnosti určitě neefektivní pokaždé vyhodit celé oddělení, když s něčím nesouhlasí. Takže toto je věc, kterou by firma mohla do budoucna zlepšit. Stačí jít na to trochu víc lidsky.
  • Řád a pravidla

    Je třeba dodržovat přesně pracovní dobu a přestávky, protože ukoly jsou časově rozdělené mezi kolegy a zpoždění i o 10 minut působí problemy. Pro komunikaci s klienty jsou stanovena pravidla a jejich dodržování se kontroluje.

  • Příležitost využít cizí jazyky

    Každý den je treba komunikovat s recepci zahraničních hotelu. V 90% stačí komunikovat písemně anglicky přes email. V mimořádných případech je třeba i zavolat na recepci a domluvit se s recepční

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Super kolektiv, který dokáže podržet, když je práce neúnosná a stresující. Teambuildingy placené firmou. Občasné objednávání pizzy také na účet firmy.
  • Bohužel mínusů na pozici zákaznické podpory je hodně. Na pohovoru vás nalákají na spoustu věcí, které nejsou pravda. Prý budete volat hodinu denně - ano, statisticky. Skutečnost je ale taková, že zákaznická podpora je takové lepší call centrum, takže nakonec skončíte 6 hodin denně na telefonu, kdy vám volají nechápající důchodci a agresivní hlupáci. Tato pozice je velice mizerně platově ohodnocená, ale jako taková první pracovní zkušenost, proč ne - vezmou každého, kdo je sympaťák a umí anglicky. S tím je spjato, že na této pozici nikdo dlouho nevydrží, takže cca každý půl roku někdo odchází a neustále se nabírají nový lidé. Práce neustále přibývá, ale plat se nikam neposunuje a zvládat takovou práci v 6-8 lidech je vážně stresující. Velké mínus jsou i odpolední směny do 20:00, kdy je opravdu těžké nějak skloubit soukromý život s prací a v podstatě celý týden máte zabitý tím, že se vracíte domů pozdě takřka v noci. Na tuto pozici zbytek firmy nahlíží jako na tu nejpodřadnější práci a dávají to dost najevo, takže se ve firmě ani necítíte dobře, že byste tam patřili.
  • Práci v týmu mladých lidí

    Firmu založili 3 mladí kluci (24 let) a nabírají pouze mladé lidi, aby byl kolektiv jejich věku.

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Na pozici zákaznické podpory (supportu) vezmou kohokoliv i bez pracovních zkušeností. Hlavní je sympatický projev a znalost mluvené a psané angličtiny.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Kolegové
  • Vedení, vedoucí, zákazníci, celkový přístup.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • S kolegy, jelikož jsme tvořili skvělý tým a mohli jsme se na sebe vzájemně spolehnout, což je pro příjemné pracovní prostředí klíčové. Přístup vedení a majitele firmy, to už je úplně jiná kapitola, bohužel (což také vedlo k tomu, že z původního kolektivu na pozici zůstal pouze zlomek).
  • Majitel si "zakládá" na firemní kultuře a označení všech zaměstnanců jako tzv. "rodiny". Rodinu ale určitě tvoří je VIP jádro pár vyvolených jedinců, zbytek jsou pouze položky, což platí i o pozici supportu. Pozice je to placená velmi mizerně, variabilní složka není motivující a za sebemenší "kiks" se neštítí Vám ji sebrat celou. Úkolů k řešení a požadavků na pracovníky supportu soustavně přibývá, leč plat se nemění. Po diskuzi s majiteli ohledně platu nám bylo slíbeno zvýšení o neskutečných 500 Kč hrubého, které se nakonec stejně neudálo ( za mě asi nejtrapnější zkušenost). S kariérním růstem nepočítejte, na to se nenechte nalákat. Jelikož je support tak průtoková pozice, kde nikdo nevydrží dlouho, určitě se Vás nebudou chtít vzdát. Také bych byla opatrná k idealistické prezentaci firmy, kterou při pohovoru uslyšíte, pravda je hodně daleko, na což také během chvíle přijdete sami. Profesně úplně ztracený čas. Nestýská se mi :)

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Spokojená jsem s kolegy, na které se těším do práce. Dobře se mi s němi spolupracuje. Líbí se mi náplň práce a těším se do budoucnosti na větší rozsah práce v účetnictví.
  • Ocenila bych stravenky. Je to fajn benefit, když chodíte každý den na oběd a nevaříte si. Myslím že by to i ocenilo více lidí ve firmě. :)

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Pěkné, moderní prostředí, pěkné vybavení kanceláří. Ovoce každý den. Časté teambuldingy a firemní akce.
  • Uvítala bych možnost začínat a končit dříve. Např. možnost napracovat si hodiny a končit již v 15:00. Také bych přivítala možnost 2 dny v měsíci pracovat z domova.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Firemná kultúra, pohodová atmosféra, zaujímavá práca
  • Za chvíľu asi bude chýbať klimatizácia v kancloch...

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • plusy: asi pokec s kolegy a poloha v centru, jinak nic
  • mínusy: Kde jen začít... Už při pohovoru, vám vsugerují myšlenku, že pracovat tam je to nejlepší životní rozhodnutí jaké kdy v živote můžete udělat... budete mít skvělý plat, získáte zkušenosti a podobné věci, které se nikdy nesplní. Sliby společnosti vs realita: sliby: budete jen komunikovat s hotely a s lidmi přes email, občas vám někdo zavolá, případně budete muset něco urgent vyřešit telefonicky ne velmi často. Realita: jste na telefonu celou pracovní směnu, s výjimkou max jedné hodiny a i to tvoří obědová pauza Sliby: budete mít benefity, a každý nápad na vylepšení je vítaný. Realita: benefit je kafe, voda a čaj na pracovišti zdarma, co si myslím, že už dnes ani není benefit ale spíš samozřejmost. A každý nápad hnedka zamítnou, když nedejbože přijdete víckrát s něčím na vylepšení rovnou vás vyhodí. Sliby: budete mít tolik a tolik dní dovolené, a vstřícný přístup, na všem se dá domluvit, a není problém když onemocníte, vzít si sick day nebo něco... Realita: SMS kou (protože ani telefonicky ani osobně nemají odvahu vám to říct) vám pošlou info, že ten den, kdy si chcete vzít dovolenou nebo sick day, nemáte s tím počítat, a když náhodou nepříjdete do práce (protože na to máte samozřejmě právo) tak dostanete padáka. Sliby: jsou prosperující mladá firma, která má super kolektiv, a každý je tam "pro vás" aby Vám pomohl, případně aby jste tvořili takzvanou "rodinu" kterou oni nazývají SLEVOKING FAMILY. Realita: každý se na vás dívá povýšenecky jako na poslední odpad který maká za minimální mzdu, a když sa vám cokoliv nelíbí za dveřmi čeká dalších 20 lidí, kteří si toho budou vážit. Kolegové Vás ani nepozdraví, protože už na pohovoru jim prezentují že jste "odpad firmy" který jen dělá poskoka zákazníkům... Teambuildingy jsou katastrofa, to už radši jídlo zdarma někde od charity než když ho mají zaplatit oni.. pokud máte nějaké potravinové omezení, že něco nejíte a jde se na teambuilding, tak si ho zaplatíte sami... takže jedním slovem a realita SLEVOKING FAKE-MILY. Stručně když to shrnu nechoďte tam pracovat ani kdyby Vám nabízeli zlaté prase, protože do max půl roku odtamtud odejdete,v tom lepším případě, v tom horším když jim budete protiřečit vás hned vyhodí, ...Příjde mi to jako jedna velká sekta, která si žije vlastním životem, a nějakým zázrakem se jim podařilo pár roků udržet firmu... Předpovídám a vlastně to vím jistě, že na dlouho to už nebude... protože i ten "odpad( v jejich očích zaměstnanci supportu" které přijímají,to tam nevydrží dlouho.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Zajímavá práce, která mě baví, dobrý kolektiv, pěkné pracovní prostory
  • některé nesrovnalosti v systému, které se ale průběžně řeší, lepší plat, lepší úklid prostor

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Přátelský kolektiv, zpětná vazba za odvedenou práci, čerstvé ovoce, teambuilding, hugo
  • Větší informovanost o novinkách mezi odděleními, špinavé ručníky, malá kuchyňka, lepší jídelní stůl :D

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
70 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
68 %
+
Slušné a férové jednání
67 %
+

Kolegové

Spolehlivost
85 %
+
Vzájemné porozumění
86 %
+
Celková spolupráce
88 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
71 %
+
Férovost
74 %
+
Důvěra
69 %
+
Celková spolupráce
70 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

53 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 1

Za moji práci mě platí slušně říká 7

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 14

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 0

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 10


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 24

Firmu založili 3 mladí kluci (24 let) a nabírají pouze mladé lidi, aby byl kolektiv jejich věku.

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 14

Neformální pracovní atmosféru

doporučuje 14

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 12

Na pozici zákaznické podpory (supportu) vezmou kohokoliv i bez pracovních zkušeností. Hlavní je sympatický projev a znalost mluvené a psané angličtiny.

Příležitost využít cizí jazyky

doporučuje 11

Každý den je treba komunikovat s recepci zahraničních hotelu. V 90% stačí komunikovat písemně anglicky přes email. V mimořádných případech je třeba i zavolat na recepci a domluvit se s recepční


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?