Zaměstnání v Bille považuji za dobrou zkušenost, protože se naučíte jednat s lidmi, ale i s blbci.
Dělala jsem pokladní, pouze brigádně při studiu, a na plný úvazek bych to asi nezvládla. Ale oceňuji přístup mých nadřízených, které jsem měla, ti byli skvělí.
Práce je to zvládnutelná, dostačující, a kdybych si měla vybrat mezi call-centrem a pokladnou, s láskou se vrátím na pokladnu.
Rozhodně bych na prodejně zatopila. Když sedíte několik hodin denně za kasou, je vám chladno.
Co se týče samostatné pozice pokladní, je to lehká práce po fyzické stránce, po psychické se připravte na to, že to občas bude těžší. Můžete narazit na blbce, aroganty apod., ale to je riziko povolání.
Mě osobně nevyhovoval stereotyp této práce, ale proto jsem to měla pouze jako brigádu ke studiu.
Možnost práce při studiu
Práce na pokladně je vhodná při studiu, protože vás úplně fyzicky neodrovná. Na výpomoc na 4-6 hodin odpoledne, a ne každý den, takže studentům zbývá i čas na učení.
Jistotu a stabilitu
Pokud neuděláte nějaký extra problém, jistotu za pokladnou máte vždy. Lidé budou chodit nakupovat pořád, a je jim jedno, jestli jsou vánoce nebo všední pondělí.
Na plném úvazku víte, že za těch propípaných 12 hodin tu výplatu dostanete určitě a nejedete na žádné provize. Plus samozřejmě za dobrý prodej a svátky dostanete něco málo k tomu.
Systém zásobování,nemožnost objednat zboží podle toho jak dochází,přiliš velké zásoby na skladě,
Práci v týmu mladých lidí
Spíš je to o práci toho kdo se nebojí pracovat pod tlakem ze stran zákazníků,kteří si neuvědomují,že pokladní a prodavačky jsou taky lidi. A že musí občas taky na WC a nebo si zajít na svačinu. Ono sedět za kasou pomalu 12 hodin s přestávkami jen na WC a půl hodiny na oběd není žádný med. Bohužel to zákazníci nevidí a často jsou na prodavačky nepříjemní a občas si vylévají na nich vztek nebo někdy i mindráky. Na druhou stranu jich je málo a těch kteří Vás pochválí a jdou k Vám na kasu,protože jste příjemná a milá ,je podstatně víc. Takže tomu kdo má dobré nervy a vychází s lidmi ,bych to doporučila.
Jak by mi to sedlo ve společnosti BILLA, spol. s r. o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Naučil jsem se komunikovat s lidmi, být trpělivý, což je při této práci to nejdůležitější. Platové podmínky se každým rokem zlepšují, takže v tomto ohledu bude nejspíš lépe.
Někteří nadřízení mají potřebu se nad ostatní povyšovat, ale to je spíše otázka filiálky a jejího vedení.
Že jsou rozdělené práce.Pokladní na pokladně,prodavač lahůdek v lahůdkách a zkrátka nelítá z jednoho místa na druhé.
Dřív jsem dělala 12-ti hodinovky a teď nevím jestli tyto směny změnily,ale asi ano.Po pracovní době nás nechtěli pouštět domů,ale až zadarmo umyjeme prodejnu a to po té 12-ti hodinovce byla otročina,ale nejenom po pracovní době,ale i v průběhu prac.doby a to mýt i wc a šatny.Několikrát se mi stalo,že jsem jela do práce a šéf my zdělil,že je málo zákazníků a tak mohu jet zase domů,ale zapoměl zdělit kdo mi zaplatí čas a cestu do práce a zpět..Takže bych změnila to aby si vážil svých zaměstnanců a nechoval se k nim,jako k otrokům!
Dávali větší plat, než na stejné pozici v jiných obchodech.
Měli by se více zaměřit, jaké povahové typy lidí zaměstnávají ve vedoucích pozicích. Pak by se dalším řadovým zaměstnancům pracovalo mnohem lépe, nebyli vystresovaní, nechodili do práce znechucení a neutíkali do jiných zaměstnání.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Jsme na českém trhu už více než 30 let
Celoroční soutěž mezi prodejnami - BILLA Cup
Snídaně s nováčky na centrále