Více než 250 prodejen
Více než 250 prodejen
Centrála v Modleticích u Prahy
Centrála v Modleticích u Prahy
Centrální sklad Modletice u Prahy
Centrální sklad Modletice u Prahy
Netradiční benefity+9
logo

BILLA, spol. s r. o.

Přibližně 7 500 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (364)
Všech oddělení/oborů (364)
Komentáře zaměstnanců

Pravidelný příjem
Arogantní chování zaměstnanců centrály
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Zaměstnání v Bille považuji za dobrou zkušenost, protože se naučíte jednat s lidmi, ale i s blbci. Dělala jsem pokladní, pouze brigádně při studiu, a na plný úvazek bych to asi nezvládla. Ale oceňuji přístup mých nadřízených, které jsem měla, ti byli skvělí. Práce je to zvládnutelná, dostačující, a kdybych si měla vybrat mezi call-centrem a pokladnou, s láskou se vrátím na pokladnu.
Rozhodně bych na prodejně zatopila. Když sedíte několik hodin denně za kasou, je vám chladno. Co se týče samostatné pozice pokladní, je to lehká práce po fyzické stránce, po psychické se připravte na to, že to občas bude těžší. Můžete narazit na blbce, aroganty apod., ale to je riziko povolání. Mě osobně nevyhovoval stereotyp této práce, ale proto jsem to měla pouze jako brigádu ke studiu.

Možnost práce při studiu
Práce na pokladně je vhodná při studiu, protože vás úplně fyzicky neodrovná. Na výpomoc na 4-6 hodin odpoledne, a ne každý den, takže studentům zbývá i čas na učení.

Jistotu a stabilitu
Pokud neuděláte nějaký extra problém, jistotu za pokladnou máte vždy. Lidé budou chodit nakupovat pořád, a je jim jedno, jestli jsou vánoce nebo všední pondělí. Na plném úvazku víte, že za těch propípaných 12 hodin tu výplatu dostanete určitě a nejedete na žádné provize. Plus samozřejmě za dobrý prodej a svátky dostanete něco málo k tomu.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Jsme na českém trhu už více než 30 let

Jsme na českém trhu už více než 30 let

Celoroční soutěž mezi prodejnami - BILLA Cup

Celoroční soutěž mezi prodejnami - BILLA Cup

Snídaně s nováčky na centrále

Snídaně s nováčky na centrále

Rozmanitá školení, která si užijete+9

Zajímavá a různorodá práce, dobrý kolektiv
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Systém zásobování,nemožnost objednat zboží podle toho jak dochází,přiliš velké zásoby na skladě,

Práci v týmu mladých lidí
Spíš je to o práci toho kdo se nebojí pracovat pod tlakem ze stran zákazníků,kteří si neuvědomují,že pokladní a prodavačky jsou taky lidi. A že musí občas taky na WC a nebo si zajít na svačinu. Ono sedět za kasou pomalu 12 hodin s přestávkami jen na WC a půl hodiny na oběd není žádný med. Bohužel to zákazníci nevidí a často jsou na prodavačky nepříjemní a občas si vylévají na nich vztek nebo někdy i mindráky. Na druhou stranu jich je málo a těch kteří Vás pochválí a jdou k Vám na kasu,protože jste příjemná a milá ,je podstatně víc. Takže tomu kdo má dobré nervy a vychází s lidmi ,bych to doporučila.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti BILLA, spol. s r. o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Naučil jsem se komunikovat s lidmi, být trpělivý, což je při této práci to nejdůležitější. Platové podmínky se každým rokem zlepšují, takže v tomto ohledu bude nejspíš lépe.
Někteří nadřízení mají potřebu se nad ostatní povyšovat, ale to je spíše otázka filiálky a jejího vedení.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

nic
s praci a ohodnocenim
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Necenin
Zrušit 15 hodinové směny
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nic nového jsem se nenaucila
S ničím
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Kvalita, kontrola kvality
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Že jsou rozdělené práce.Pokladní na pokladně,prodavač lahůdek v lahůdkách a zkrátka nelítá z jednoho místa na druhé.
Dřív jsem dělala 12-ti hodinovky a teď nevím jestli tyto směny změnily,ale asi ano.Po pracovní době nás nechtěli pouštět domů,ale až zadarmo umyjeme prodejnu a to po té 12-ti hodinovce byla otročina,ale nejenom po pracovní době,ale i v průběhu prac.doby a to mýt i wc a šatny.Několikrát se mi stalo,že jsem jela do práce a šéf my zdělil,že je málo zákazníků a tak mohu jet zase domů,ale zapoměl zdělit kdo mi zaplatí čas a cestu do práce a zpět..Takže bych změnila to aby si vážil svých zaměstnanců a nechoval se k nim,jako k otrokům!
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dávali větší plat, než na stejné pozici v jiných obchodech.
Měli by se více zaměřit, jaké povahové typy lidí zaměstnávají ve vedoucích pozicích. Pak by se dalším řadovým zaměstnancům pracovalo mnohem lépe, nebyli vystresovaní, nechodili do práce znechucení a neutíkali do jiných zaměstnání.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma BILLA, spol. s r. o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.