BILLA, spol. s r. o.

295 hodnocení
Přibližně 7 500 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Jistota a stabilita
  • Rozmanitá práce

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Pravidelná mzda

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

55 %
+

Kolegové

68 %
+

Nadřízení

53 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Pravidelná mzda
  • Je to práce pro svobodné,kteřínechvátají domů.Nastoupí tě na ranní směnu a vedení je divný,že chcete jít ve 2 h.domu.Směny každý den14 dní v kuse což je protizákonné.Mají to pojištěné směny píší dí brigády. Plat katastrofa.Platí nejméně ze všech supermarketů

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Necenin
  • Zrušit 15 hodinové směny

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Drzi me tam, ze mam kratce pred duchodem a zamestnavatel mi umoznuje skloubit me mimopracovni aktivity s pracovni dobou.
  • Lepsi vydelky by umoznily zamestnat kvalitnejsi lidi i na funkcich jako vedouci oddeleni na prodejne. . Vidim velke rezervy v tom, ze se dava prednost praci brigadniku a agernturnich zamestnancu. Ti mnohdy vubec neznaji sortimnent. Krome vedoucich prodejen a jejich zastupcu nejsou ostatni hmotne zainteresovani na trzbach. Pak je nezajima, aby meli v prodeji cely sortiment, nejradeji by regaly naplnili neprodejnym zbozim, aby nemuseli porad zbozi doplnovat.. Spatna informovanost o akcich. Je mnoho letaku, zamestnanci o nich ztraceji prehled a dovidaji se o nich pozde. Pak se nestaci vcas objednat dostatek zbozi.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Patrně ničeho
  • Rozvržení směn, aby se nedělali směny 13 hodin ale 8 hodin
  • Řád a pravidla

    Billa není jako zaměstnavatel vhodná pro lidi kteří mají rodinu a koníčky

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Kvalita práce mnohdy zboží i materiál mají kvalitu na nízké úrovní i přes tvrzení v reklamách a na prodejnách. To jakým způsobem se nabírají noví zaměstnanci s tím že na stále a pevné zaměstnance se přitom přihlíží jako na odpad, i když je jasné že bez těchto věrných zaměstnanců by pobočky neměli šanci se udržet, proto bych víc oceňoval a zvedal platy tem co drží ne těm co zrovna přišli a jsou noví. Příklad: Prodavačka co děla už deset let pracuje za 13 000 čistého,zatím co prodavačka za stejnou práci co přišla teď dostane 18 000 čistého. Jen příklad z mé pobočky, kdyby někdo chtěl tvrdit že to tak není.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pravidelný příjem
  • Arogantní chování zaměstnanců centrály

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Dávali větší plat, než na stejné pozici v jiných obchodech.
  • Měli by se více zaměřit, jaké povahové typy lidí zaměstnávají ve vedoucích pozicích. Pak by se dalším řadovým zaměstnancům pracovalo mnohem lépe, nebyli vystresovaní, nechodili do práce znechucení a neutíkali do jiných zaměstnání.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Že jsou rozdělené práce.Pokladní na pokladně,prodavač lahůdek v lahůdkách a zkrátka nelítá z jednoho místa na druhé.
  • Dřív jsem dělala 12-ti hodinovky a teď nevím jestli tyto směny změnily,ale asi ano.Po pracovní době nás nechtěli pouštět domů,ale až zadarmo umyjeme prodejnu a to po té 12-ti hodinovce byla otročina,ale nejenom po pracovní době,ale i v průběhu prac.doby a to mýt i wc a šatny.Několikrát se mi stalo,že jsem jela do práce a šéf my zdělil,že je málo zákazníků a tak mohu jet zase domů,ale zapoměl zdělit kdo mi zaplatí čas a cestu do práce a zpět..Takže bych změnila to aby si vážil svých zaměstnanců a nechoval se k nim,jako k otrokům!

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Jediné pozitivum je, že je výplata vždy v daný termín na účtě jinak mne opravdu nic nenapadá.
  • Jednání nadřízených. Šetření hodin nejraději by byli kdyby pracovali na prodejně tak dva zaměstnanci non stop anejlepe zadarmo. Pořád hledají nové zaměstnance ale starých se zbavují jen aby ušetřili. A měli dost peněz na lidi na centrále jde jich je spousta a jsou tam na dvě věci. Dále mi vadí že od jisté doby se na místa nadřízených dostávají lidé kteří nemají ani páru o naší profesi a přesto se snaží vše měnit podle svého. A spoustu dalších věcí ale to by bylo na dlouho.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Protože ti lidé kteří už nějaké zkušenosti mají nepůjdou rozhodně pracovat do firmy Billa za ty směšné peníze které nabízí.

  • Práci vhodnou pro rodiče s dětmi

    Je možné si plánovat směny.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Nevzpomenu si že bych si vůbec něčeho cenila.
  • Určitě platy,lepší komunikaci,8 hodinové směny.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
55 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
55 %
+
Slušné a férové jednání
53 %
+

Kolegové

Spolehlivost
62 %
+
Vzájemné porozumění
72 %
+
Celková spolupráce
69 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
49 %
+
Férovost
54 %
+
Důvěra
52 %
+
Celková spolupráce
54 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

49 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 10

Za moji práci mě platí slušně říká 41

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 91

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 76

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 76


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 137

Protože ti lidé kteří už nějaké zkušenosti mají nepůjdou rozhodně pracovat do firmy Billa za ty směšné peníze které nabízí.

Jistotu a stabilitu

doporučuje 84

Pokud neuděláte nějaký extra problém, jistotu za pokladnou máte vždy. Lidé budou chodit nakupovat pořád, a je jim jedno, jestli jsou vánoce nebo všední pondělí. Na plném úvazku víte, že za těch propípaných 12 hodin tu výplatu dostanete určitě a nejedete na žádné provize. Plus samozřejmě za dobrý prodej a svátky dostanete něco málo k tomu.

Chci si přečíst další upřesnění od 2

Rozmanitou práci

doporučuje 54

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 48

Když projevíte zájem o jinou pozici, nebývá problém aby jste si jí mohli vyzkoušet nebo aby vám o ní něco řekli. Pokud k tomu máte předpoklady a na této pozici chybí lidé vedení bude jen rádo, když se zaučíte.

Možnost kariérního postupu

doporučuje 40


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?