Nic zasadniho me nenapada, pracuji ve vybornem kolektivu, ktery me ve sporce “drzi”.
Snad jen kdyby se lide z centraly casteji jezdili divat do pobockove site, aby vedeli, o cem to v regionech je :)
Cením si školícího programu, schopnosti zdokonalovat zaměstnance a pomáhat jim v plnění plánů. Cením si i toho že nadřízení řeknou vše na rovinu nechodí se okolo horké kaše a když je potřeba pomůžou.
Změnila bych postoj k plánům, někdy za moc práce malá odměna. Samozřejmě chápu že plány jsou a vždy budou.
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Důvěra, selský rozum, spolehlivost, podmínky k práci, bonusy, manažeři, kolegové, pracovní prostředí, uznání, školení, vzdělávání, rozvíjení osobnosti, to vše ve skvělém provedení a nejen to, jsem našla v ČS.
zlepšila bych motivační kriteria pro pracovníky Front office, mění se poměrně často, ne však vždy tím správným směrem.
A ať zamaká na mezisegmentové spolupráci, kolegové jsou nuceni proti sobě jít. to má špatný dopad na klienta.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Jeden den s naší kolegyní Sandrou
Finanční zdraví klienta na prvním místě
Granty pro zaměstnance