Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Skvělý přístup k lidem, úžasné benefity, jako jsou benefit plus karta - stravenky, vysoké příspěvky na DPS, hodně dovolené, kdy každý měsíc máme navíc jeden den volna jen pro nás a matky samoživitelky mají ještě další 4 dny k dobru, atd.
Trochu mi vadí časté změny v ohodnocení za vykonanou práci a čas strávený v práci, ale to je u každé pozice jiné.
Každý den mám možnost si organizovat svůj pracovní čas a to, co budu dělat. Skvělá je široká škála benefitů, které ČS nabízí - jedna z nejlepších na trhu.
Mínusové znaménko bych dal za množství využívaných systémů, i když paradoxně díky tomu jsem se toho spoustu naučil.
Náročné úkoly
Hledání cest, jak co nejlépe prospět a pomoci našim klientům a dělat naši práci lépe není vždy jednoduché, ale kdo chce cestu si vždy najde, i když může být někdy náročnější. A ČS jednoznačně chce!
Možnost učit se novým věcem
ČS neustále přichází s novými nápady, jak prospět našim klientům a jak dělat práci lépe a současně pokud má zaměstnanec zájem naučit se něco nového, tak k tomu dostává dostatečný prostor.
Rozhodně benefity - 12 dní volna navíc, 5 dní zdravotní volno, stravenky, příspěvek na penzijní spoření, zvýhodněné produkty. A fajn lidi, kteří si navzájem pomáhají.
Pracovní doba. Téměř nemožnost vzít si volno navíc na prodloužení víkendu nebo jiné volno, pokud ho akutně potřebujete a nemáte jej naplánované. Vysoké plány zejména v úvěrové oblasti, tlak na prodej a související složitý způsob odměňování, kterému už nikdo nerozumí a došlo k razantnímu snížení odměn aniž by odpovídajícím způsobem došlo k navýšení mzdy. Nutnost mít sjednaných 6 schůzek denně, kdy každá schůzka trvá nejméně hodinu a v pátek už je člověk hodně vyčerpaný.
Řád a pravidla
Na prodejních pozicích jsou jasně daná pravidla - prodejní plány a motivační systém, dále kolik schůzek musí být sjednáno na den, jakou techniku při práci používat - zejména tablet, počet telefonátů na den a jak telefonovat, jak vést rozhovor s klientem. Není moc prostoru na kreativitu. Samozřejmě je pracovník vázaný otevírací dobou poboček, není snadné si vzít neplánované volno.
Příjemné pracovní prostředí, který zaměstnavatel poskytuje, o názor a spokojenost zaměstnance se zajímá. Poskytuje mnoho benefitů a organizuje spoustu akcí pro zaměstnance.
Nevýhodou je otevírací doba, ale chápu, že je třeba být proklienští a být tu pro ně i později odpoledne.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Jeden den s naší kolegyní Sandrou
Finanční zdraví klienta na prvním místě
Granty pro zaměstnance