#Silnější díky leaderům
#Silnější díky leaderům
Jaké benefity nabízíme?
Jaké benefity nabízíme?
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Jeden den s Mirkem v oddělení IT payments
Učit se a posouvat+9
logo

Česká spořitelna, a.s.

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (809)
Všech oddělení/oborů (809)
Komentáře zaměstnanců

Dlouhodobá perspektiva firmy, zaměstnanecké benefity
Větší podpora zaměstnanců v "zázemí"
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Příjemná pracovní atmosféra, dobrý kolektiv, worklife balance
mnoho byrokracie, velké korporátní soukolí, dlouhá reakční doba od rozhodnutí po realizaci, na vše proces či směrnice
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Jeden den s naší kolegyní Sandrou

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Finanční zdraví klienta na prvním místě

Granty pro zaměstnance

Granty pro zaměstnance

Centrum zdraví u nás ve Spořce+9

necenila jsem si ničeho
jiný přístup k podřízeným
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

- svých kolegů , se kterými jsme spolupracovala a jejich znalostí - benefitů -
- personální politiku
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Kvalita, kontrola kvality
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká spořitelna, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Nikdy jsem tam nebyla spokojena, tak nemam na co odpovedet.
Zlepsila bych tam hlavne pristup sefu a nadrizebych, byla to hruza
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Naplneni obchodniho ducha, komunikace s klienty.
Vzhledem k tomu, jaky je to gigant by bylo fajn, aby se spolu naucily komunikovat jednotlive slozky a odvetvi spolecnosti. Opravdu nema smysl pokud nekomu, kdo nabizi produkty, radi nekdo, kdo nikdy zadny produkt nenabidl. To je opravdu zoufale a bohuzel je to kazdodenni problem. Vetsina manezru jednotlivich useku se s prodejem klientovi nikdy nesetkala, takze ani produkt neumi prodat. Tedy umi, dle naucenych frazi, ktere "musi preci fungovat". Navic celkove vymyvani mozku bezdetnych tricatniku je opravdu velice uspesne. Jinak hyerarchie firmy je opravdu zoufala. Takze pokud natrefite na perfektni kolektiv, perfektniho teamleadera a perfektniho manazera, bude to pohodova prace. Rekneme si na rovinu, takova kombinace je v desni dobe prakticky utopie.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:březen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jistota vyplacení měsíční mzdy.
Snažil bych se sbližovat pracovní podmínky s podmínkami v mateřské Erste bank.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

- stabilní velká firma s celostátní působností - dodržování termínu výplat a zpracování mzdové agendy - odborné zapálení a zájem části kolegů o svoji práci - ohleduplný a empatický přístup některých zaměstnanců ke klientům
- přístupem k zaměstnancům - humanizací pracovních podmínek (pracovní doba) - odborností pracovníků včetně manažerů - přístupem ke klientům a jejich skutečným potřebám - odstranění agresivních a nekalých obchodních praktik - řešením bossingu a rozloučením se s těmi, kteří ho praktikují - dodržováním zákoníku práce a zamezení diskriminace
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:únor 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

benefity
Na pozice vedoucích přijímat lidi z nižších postů, aby své práci rozuměli.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:březen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Výborné benefity pro zaměstnance (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, stravenky v hodnotě 95,- Kč bez doplatku, penzijní příspěvek až 2.000,- / měsíc), odboráři - příspěvek na lázně, výlety, divadlo,...
Platové podmínky nejsou stejné na stejné pozici ale rozdílném místě. Nelíbí se mi, že zaměstnanci pracující na centrále mají lepší mzdové ohodnocení než pracovníci (poradci) jednající s klientelou přímo na pobočkách.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:březen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká spořitelna, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.