Vzhledem k tomu, jaky je to gigant by bylo fajn, aby se spolu naucily komunikovat jednotlive slozky a odvetvi spolecnosti. Opravdu nema smysl pokud nekomu, kdo nabizi produkty, radi nekdo, kdo nikdy zadny produkt nenabidl. To je opravdu zoufale a bohuzel je to kazdodenni problem. Vetsina manezru jednotlivich useku se s prodejem klientovi nikdy nesetkala, takze ani produkt neumi prodat. Tedy umi, dle naucenych frazi, ktere "musi preci fungovat". Navic celkove vymyvani mozku bezdetnych tricatniku je opravdu velice uspesne. Jinak hyerarchie firmy je opravdu zoufala. Takze pokud natrefite na perfektni kolektiv, perfektniho teamleadera a perfektniho manazera, bude to pohodova prace. Rekneme si na rovinu, takova kombinace je v desni dobe prakticky utopie.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
- stabilní velká firma s celostátní působností
- dodržování termínu výplat a zpracování mzdové agendy
- odborné zapálení a zájem části kolegů o svoji práci
- ohleduplný a empatický přístup některých zaměstnanců ke klientům
- přístupem k zaměstnancům
- humanizací pracovních podmínek (pracovní doba)
- odborností pracovníků včetně manažerů
- přístupem ke klientům a jejich skutečným potřebám
- odstranění agresivních a nekalých obchodních praktik
- řešením bossingu a rozloučením se s těmi, kteří ho praktikují
- dodržováním zákoníku práce a zamezení diskriminace
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Výborné benefity pro zaměstnance (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, stravenky v hodnotě 95,- Kč bez doplatku, penzijní příspěvek až 2.000,- / měsíc), odboráři - příspěvek na lázně, výlety, divadlo,...
Platové podmínky nejsou stejné na stejné pozici ale rozdílném místě. Nelíbí se mi, že zaměstnanci pracující na centrále mají lepší mzdové ohodnocení než pracovníci (poradci) jednající s klientelou přímo na pobočkách.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Jeden den s naší kolegyní Sandrou
Finanční zdraví klienta na prvním místě
Granty pro zaměstnance