Každý jsme jiný, ale všichni jsme #SamiSebou
Každý jsme jiný, ale všichni jsme #SamiSebou
T-Mobile Czech Republic a.s. image 2
T-Mobile Czech Republic a.s. image 3
T-Mobile Czech Republic a.s. image+9
logo

T-Mobile Czech Republic a.s.

Přibližně 3 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti

Představení

Kdo řekl, že jsme jen telco operátor? V T-Mobilu se můžete uplatnit v mnoha perspektivních oborech současnosti. Podílíme se na digitální transformaci Česka a naše služby pomáhají v komunikaci, sdílení a uchovávání informací milionům jednotlivců i firem. V dnešním světě je stále důležitější stát si za tím, čemu věříte. A to neplatí pouze pro jednotlivce, ale my všichni, jako společnost, bychom měli usilovat o lepší svět. Pojďte dělat práci, která propojuje lidi a pomáhá měnit svět.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (274)
Všech oddělení/oborů (274)
Komentáře zaměstnanců

Férové jednání. Pochopení pro osobní záležitosti. Přístup k zaměstnancům. Různé možnosti benefitů.
Prostředí kanceláří. Omezený homeoffice.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
strukrurovane prostredi, moznost ucit se novym becem, skveli kolegove
velky tlak na uspory i na ukor technologii a lidi
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:září 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
T-Mobile Czech Republic a.s. image 1
T-Mobile Czech Republic a.s. image 2
T-Mobile Czech Republic a.s. image 3
T-Mobile Czech Republic a.s. placeholder+9

Nejvíce jsem byla spokojena s kolegy na stejně vedoucí pozici.
Nefer jednání ze strany manažerů, nuceni k radikálním akčním krokům vůči podřízeným pokud nesplnili své plány. Velká nejistota ze strany vedení.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity
Přehnaně vysoké cíle, pokud nesplniš - letiš
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Možnost seberealizace, časová flexibilita, silný brand, kvalita služeb a produktu.
Přestal být inovátorem a leaderem trhu; pro dosahování plnění zadaných cílů, bylo velmi těžké vést vyrovnaný soukromý život.

Volnost a samostatnost
Obchodnické pozice segmentu VŠE/SME jsou řešeny formou OSVČ spolupráce a je na každém jak si organizuje den.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Příjem, množství benefitů, firemní slevy, soutěže
Firma se né vždy chová korektně, cíletvorba a reporting je nastaven tak, aby podporoval aktivaci zbytečných, zákazníkem často nevyužívaných služeb, není vzácností vidět zákazníka, který platí tisíce za služby, které mají nulový provoz a byly mu komunikovány jako "součást ceny". Obrovská fluktuace na větších prodejnách znamená velké množství chyb nováčků, které znamenají každý měsíc po inventuře placení stovek, častěji však tisíců korun stálými zaměstnanci.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Firma přesně definuje a nařizuje prodejní postup u naprosto každého zákazníka, bez ohledu věku, útraty atd... Člověk bez předchozích zkušeností a logického úsudku bude lépe tvarovatelný a může se lépe přizpůsobit konání pracovních povinností.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

T-Mobile je korporát jako každý jiný a má spoustu svých bolestí. Unikátní je však v tom, jaký rozsah a hloubku vzdělávání zde dostanete, když se o to dostatečně zajímáte. Osobní rozvoj, koučink, technická školení - zadara - pecka! Také široká nabídka benefitů je skvělá a věřím, že si každý najde to svoje. Ať už je to telefon, tarif, Cafeterie, multisportka, stravenky, atd. Pokud člověk dělá na shopu nebo zákaznické lince, tak ví směny měsíc dopředu a to nabízí jistou míru flexibility, když si člověk potřebuje zařídit i své věci. Pravda však je, že na centrále je to svobodnější. Pokud člověk natrefí na dobrého manažera - a já to štěstí měla - tak má de facto volnou pracovní dobu - podstatné je zodpovědně a kvalitně plnit své úkoly. Prostě dospělý přístup k práci. Pokud člověk dělá na prodejních pozicích, musí se smířit s vysokým tlakem na plnění cílů, ale o tom je každá obchodní práce. Odměnou za ten tlak je však opravdu nadstandardní výplata při plnění a navíc mnoho soutěží - třeba luxusní zájezdy jako třeba Thajsko nebo v roce 2020 má být Mauricius. O prodejních pozicích se člověk dočte ledasco, ale upřímně - žádný manažer nikomu nedrží pistoli u hlavy a nenutí ho dělat skrčky, jak se tu dá dozvědět. V té firmě pracuje několik stovek schopných prodejců, kteří prostě umí prodávat a jde to pak na té práci vidět. T-Mobile je firma, kde se toho člověk opravdu hodně naučí a je to firma, která otevírá dveře k další dobré kariéře. Pro mladé lidi po škole skvělý start, pro ty z nás, komu už je 30 a více - skvělý způsob, jak se posunout v kariéře a za krátkou chvíli se hodně naučit a jít dál - ať uvnitř firmy, nebo mimo firmu.
Je to kolos a korporát. A tak má člověk občas pocit, že pravá ruka neví, co dělá levá a všechno strašně trvá. Ale troufám si říct, že to není o TMCZ jako o konkrétní firmě, ale že to je problém všech gigantů. Horší je, že někteří jedinci (ať už manažeři nebo lidi na pozicích specialistů) si tu honí svoje nabubřelá ega a to pak tvrdě narazíte. Pokud si z takových lidí neuděláte hned na začátku kámoše, můžete se připravit na to, že vám pekelně zatopí nebo aspoň řádně otráví náladu, když od nich budete něco potřebovat. Prostě cokoliv prosadit, obhájit - budete to mít sakra těžký, když si tyhle "oblíbence" postavíte od začátku proti sobě. Bohužel to jde potom znát na některých projektech. Tito jedinci "umí být oblíbení" a moc dobře vědí, že cesta k oblíbenosti a úspěchu vede skrze projekty, jejichž výsledek je hodně vidět a stane se rychle. Takže firma pálí čas a peníze na malých drobnostech, které ale neřeší příčiny všemožných problémů. Koncepce, dlouhodobá strategie a její naplňování - to tu bohužel nefunguje tak, jak by člověk očekával. Když ale říznete do něčeho, do čeho se nikomu moc nechce nebo je to dokonce nějaké politické téma, jehož řešení by nedej bože zasáhlo i do výdělku firmy - tak potom se musíte buď obrnit svatou trpělivostí a mít nervy ze železa a pořádný "koule", protože vám bude spousta lidí házet klacky pod nohy - nebo se na to vykašlat a buď se naučit přežít nebo od tama odejít. A to je důvod, proč firmu opouštím, ačkoliv s velmi těžkým srdcem. T-Mobile jako takový je skvělá firma plná zajímavých, chytrých a schopných lidí. Člověk občas musí pomyslně smeknout před intelektem i těch lidí, které lidsky prostě nemusí. Přesto pro mě je TMCZ srdcovka a jsem názoru, že mezi operátory je to pořád TOP a v rámci celého Telco trhu rozhodně patří mezi špičku u nás. Ale pokud nemáte žaludek a nervy na toto neustálé politikaření, není práce na centrále pro vás - a je fuk, jestli budete v ICT, Digitalu, HR nebo třeba na Financích.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:prosinec 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kanceláře přímo u metra, Rohlík point v budově.
Přístup firmy k její budoucnosti - rozvoj produktů a proklamovaná, ale nerealizovaná snaha orientovat se na zákazníky. Další problém je, že firma se zbavuje kvalitních lidí a to jak přímo, tak jejich znechucením a následným "dobrovolným odchodem"
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Učební plán pro začátečníky, nýbrž velmi obsáhlý, jako další maturita
Peníze, není vše jen o penězích, malé provize. Nutnost na nižších pozicích nabízet služby v hovoru. Např.: volá paní, že jí umřela maminka, vzhledem k této situaci je velmi nevhodné nabídnout jakoukoliv službu, oni však musejí(consumer třída, ne bussines) Nutnost plnit nesmyslné cíle za měsíc. Každý hovor je různý. Měla jsem tam kolegu který se moc nesnažil nabízet, ale tyto typy lidí mu stále volali o služby. Já se snažila nabízet, ale nikdo povětšinou nic nechtěl. Měla jsem i zákazníky, kteří se mě směšně ptali či musím nabízet v každém hovoru a přislo jim to směšné. Nebyla to špatná zkušenost, ale nikdy víc.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:únor 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Opravdu hrůza, chtěla jsem být zákaznická podpora a místo toho jsem musela doslova “cpát” produkty abych nešla na kobereček na konci měsíce. 20 minut přestávka a směny mi nevyhovují - do sešti, víkendy apod. Nedoporucuji, mela jsem velké očekávání.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma T-Mobile Czech Republic a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.