T-Mobile Czech Republic a.s.

257 hodnocení
Přibližně 4 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Práce v týmu mladých lidí
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost učit se novým věcem

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Firma umožňuje práci na částečný úvazek. Zaškolení kvalitními lektory. Pomoc nadřízeného, kouče.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

64 %
+

Kolegové

79 %
+

Nadřízení

70 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Firma umožňuje práci na částečný úvazek. Zaškolení kvalitními lektory. Pomoc nadřízeného, kouče.
  • Systém odměňování je nespravedlivý, profitují zaměstnanci, kteří jsou úspěšní v prodeji, ale zákazníkům podávají nepravdivé informace a dělají chyby v nastavení služeb. Druhá skupina zaměstnanců řeší potom stížnosti a napravuje chyby. Systém odměňování je demotivující. Je zde velká fluktuace zaměstnanců, práce je náročná, nedostatečně ohodnocená.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Neupřednostnil bych prodej nad spokojeností zákazníků na ZC.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Malé částky se šetří ale že u některých projektů firma vyhazuje miliony nikdo neřeší, nulová osobní zodpovědnost manažerů. Pomalé a neefektivní procesy, špatný prodej a produkt. Firma se tváří jako inovativní ale nasazení novinek trvá tak dlouho že jsme velmi pozadu za konkurencí.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Jedná se o dynamického zaměstnavatele, měnícím se trendům se snaží rychle přispůsibit a generuje nové pozice.
  • Platová revize u stabilních koncových pozic, jsou pozice u kterých se základní plat nezměnil 10 let (například Backoffice) takže dochází k velkému odlivu lidí s know-how a degradaci odbornosti celého úseku.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Naučila jsem prácocat se zákazníky, komunikace, systémy a orientace c telekomunikacích. Benefity taky super. Bohužel jednání bylo na úrovni mateřské školy s velmi špatným učitelem, samé přesčasy, práce o víkendu, nulový soukromí život, samé pomluvy mezi kolegy a naprostá nemožnost se dostat na jinou nedejboze vyšší pozici
  • Nefer jednání, neuprimost, nadávky od narozeného, neustále zvyšování cílů, skoro nuceni do podvodných prodejů

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Do určité doby to byla jistota zaměstnání, což bylo pro mě kvůli hypotéce důležité...
  • Při obsazování pracovních pozic nebyla vždy nejdůležitějším kritériem kvalita uchazeče, ale to , jestli měl nějakou vlivnou podporu uvnitř společnosti. To je ale myslím problém ve většině společností... Po vypuknutí finanční krize v roce 2012, kdy docházelo k redukci počtu zaměstnanců rušením některých pracovních pozic (což byla také příčina mého konce ve společnosti), nebyla snaha společnosti nabídnout zaměstnanci přesun na jinou (volnou) pozici. Myslím si, že po více než 15 letech odpracovaných (bez kázeňských problémů) pro společnost by to bylo na místě. Raději šla společnost do rizika a přijala zvenku nového člověka, o němž nic nevěděla, než by upřednostnila člověka, o němž věděla skoro všechno...

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • T-mobile je rozhodně zajímavý zaměstnavatel díky spoustě benefitů, které nabízí.
  • Naprostá lhostejnost ke každému zaměstnanci s mottem "Každý je nahraditelný" . Pakliže nebylo po vůli nadřízeného, začalo psychické vydírání a snížení platu na minimum za účelem Vás vyštípat s minimem finančních nákladů.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • plati vcas standardizace (automaticky telefon a notebook kazdemu zamestnanci) velke benefity
  • vnitrni procesy - silene a tahle skoro jako v soudnictvi velka fluktuace zamestnancu kvalifikovani a schopni zamestnanci casto odchazeji, protoze nejsou radne ohodnoceni nebo jsou nespokojeni s firemni strategii

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Vedoucí pracovníci u T-Mobile osobně jsou velice neféroví lidé. Pozor na ně! Také si dobře pročtěte smlouvu o spolupráci, než ji podepíšete.
  • Práci v týmu mladých lidí

    Pracují tam nejvíce mladí lidé.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • ohodnoceni, benefity, pracovni pomucky, skvely tym kolegu, atmosfera na pracovisti
  • prilis zbytecnych briefu bez obsahu, vysoke demotivujici prodejni cile, neprehledny a slozity bonusovy system,velky tlak na prodej, nerovnomerna dlouha pracovni doba casto branici osobnim zajmum ci hobby

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
65 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
65 %
+
Slušné a férové jednání
61 %
+

Kolegové

Spolehlivost
76 %
+
Vzájemné porozumění
81 %
+
Celková spolupráce
79 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
70 %
+
Férovost
70 %
+
Důvěra
68 %
+
Celková spolupráce
68 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

62 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 37

Za moji práci mě platí slušně říká 69

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 67

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 51

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 33


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 100

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 87

I clovek bez praxe dokaze po pul roce obstojne fungovat.

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 76

Nabízí spoustu zajímavých projektů, týkajících se nových technologií.

Náročné úkoly

doporučuje 60

Jedná se o podomní prodej kde jsou lidi na vás strašně nepříjemní a prodáváte produkt který je drahý a nekvalitní

Možnost kariérního postupu

doporučuje 56

Karierni rust muze byt dost rychly, a je spoustu pozic ze kterych lze vybirat

Chci si přečíst další upřesnění od 1


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?