Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ

Přibližně 14 000 zaměstnanců
Všeobecné činnosti veřejné správy
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (96)
Všech oddělení/oborů (96)
Komentáře zaměstnanců

Oceňuji, že si mohu jít téměř bez problémů k doktorovi. Vhodné pro matky s malými dětmi. Neustale se měnící zákony, klade se důraz na drobnosti. Termíny,přes které nejede vlak. Home office není možný. Pracovní prostředí žádný zázrak. V kolektivu převažují ženy. Základní kancelářské potřeby na příděl.
Nedostat základních kancelářských potřeb Pracovní prostředí žádný zázrak Důležité je včasné vyplňování doplňkových tabulek.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:prosinec 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Mám skvělou vedoucí, slušné kolegyně, 5T dovolené.
Zmrazení už tak malých platů na nízkých pozicích. V době rozpočtového provizoria ztráta stravenek. Nemožnost převodu přesčasových hodin do dalšího měsíce. Snížení výše doplatku stravenek zaměstnavatelem. Neustálá kontrola a utahování termínů splnění úkolů. Zahlcování zaměstnanců zbytečnými informacemi, které nesouvisejí s jejich prací. Nekoncepčnost. Chybovost systému a tím navýšení pracovních úkonů pro jednotlivé pracovníky. Pracovníci GFŘ vlastně neví, co a jak dělají pracovníci na jednotlivých ÚzP a neumí používat systém, což zvyšuje nárůst množství úkonů prováděných pracovníky na ÚzP. A v neposlední řadě pozdě posílaná metodika k úkonům, jež mají být prováděny v praxi, ale když se neví jak, tak se vše oddaluje, a pak se zkracuje čas na zpracování úkonů.

Řád a pravidla
Podle řádu a pravidel se žije i pracuje. Pokud člověk zpracovává DPH, tak trošku řídí i osobní život dle práce, např. návštěvu lékaře a občas dovolenou si plánujete mimo vyměřování nebo jiné úkony, které se musí provést každý měsíc. Zákony je řízen každý úkon a doba jeho provedení - lhůta, jež zákon uvádí. Jejich nedodržení dopadá jak na daňový subjekt, tak na správce daně.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

pružná pracovní doba
zastaralá IT, prostředí neodpovídalo státní spávě
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:duben 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Super kolegyně-mentorka, se kterou jsem si velice "sedla", jak pracovně, tak lidsky. Bohužel jsem se ve státní správě hodně zklamala, především v přístupu nadřízených a jak správa funguje. Nadbytečná administrativa a byrokracie.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dobrá spolupráce s ostatními spolupracovníky - ochota vzájemné pomoci při řešení složitějších případů. Korektní jednání nadřízeného.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pracovala jsem na územním pracovišti pro Prahu 1 19 let. Po 19 letech jsem šla na mateřskou dovolenou. Výpověď jsme dostala pro nadbytečnost, když synovi byli 3 roky a mě zbýval rok rodičovské dovolené. Nezlobila jsem se, protože jsme stejně věděla, budu muset odejít. Dojížděla jsme z Plzeňského kraje a toto by nešlo skloubit. Na ÚZP pro Prahu 1 převládaly ženy. S některými kolegy bylo fajn, s některými bylo hůř vyjít.
Vztahy mezi odděleními-Za mě jsou 2 vedoucí oddělení, kteří "vtloukají do hlavy" svým podřízeným, že kolegyně z druhého oddělení nic nedělají. Zadaný úkol je povinností jiného oddělení. S kolegyněmi (pěšáky) z toho oddělení na štěstí bylo v pohodě jednání. Ale rivalita vedoucích byla zřejmá.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Práce v klidné lokalitě, dostupnost, ferovost
Tlak na výkon
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:září 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

s možností využití 5 volných/placených dnů (zdravotní indispozice) a 1 na vyřešení osobních záležitostí, 6 na vzdělávání, stále možnost doplnění nových školení (nejsou povinná). Stravenky, klouzavá pracovní době
Zpřísňování pravidel u pracovních cest (doba odchodu, příchodu z/na pracovní cestu)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stravenky - hodnota 80 Kč... doplatek zaměstnavatele 3 Kč Možnost využití rekreačních zařízení za nízké ceny 5 týdnů dovolená + 5 dní si k days + 1 den dle kolektivní smlouvy Odměny dle zásluh
Špatný systém zaškolení nových kolegů.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velmi dobry kolektiv. Flexibilni pracovni doba, 5 tydnu dovolene a sickdays dovolovaly skloubit pracovni i osobni zivot. Financni ohodnoceni bylo nadstandartni. Zamestnavatel podporuje dalsi vzdelavani.
Z asi 13 vedoucich byl pouze 1, ktery kazil kolektiv. Nelibilo se mi vytvareni zbytecnych excelovych tabulek a take se mi nelibilo ze nektere dny je vsude v budove zamceno jak pro zamestnance tak pro klienty. Urad by take mohl byt modernejsi, nektere pobocky v kralovehradeckem kraji vypadaji dost komunisticky.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.