GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ

43 hodnocení
Přibližně 10 000 zaměstnanců
Všeobecné činnosti veřejné správy

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Řád a pravidla
  • Pružná pracovní doba

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Pokud Vám nevadí plnit úkoly a pracovat podle metodiky, která někdy postrádá logiku a neřešíte to, tak jste ten pravý.…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

65 %
+

Kolegové

71 %
+

Nadřízení

54 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 345 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Jistota, daná pravidla
  • Lepší systém zaškolení

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Právo

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pouze stabilního příjmu.
  • Méně administrativní byrokracie.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Na OFŘ je naprostá většina vysoce kvalifikovaných lidí, kteří neváhají i navzdory skutečnosti, že je za to nikdo ani nepochválí, ani nezaplatí, pracovat 12 hodin denně a rádi přidají i soboty a neděle. Jsou to lidé zodpovědní, a tak nedostatek pracovníků, kteří se k nám nehrnou, nahrazují dobrovolnými přesčasy.
  • Tento úřad je řízen diletantsky a zcela bez koncepce, lidmi, kteří byli povýšeni pro svou pracovitost, nikoliv pro schopnost cokoliv řídit. S tím jim pomáhají lidé jimi vybraní a proto to podle toho vypadá. Mít věk, kdy mohu ještě hledat místo jinde, odešel bych jako ti, co si již udělali ze tři čtyři roky praxe po škole a šli za lepšími podmínkami do perspektivních míst.
  • Náročné úkoly

    Odvolací finanční řediteství jakožto odvolací orgán, zařazený ve struktuře Finanční správy ČR (zaměstnavatel Gen. fin. ředitelství), řeší odvolání proti rozhodnutím finančních úřadů a posuzuje tedy správnost těchto rozhodnutí. Tato práce je velmi náročná na schopnost posoudit správnost aplikace daňových zákonů. Tuto aplikaci komplikuje ale existence různých závazných metodik vydaných GFŘ, které ne vždy plně odpovídá znění zákona.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 týdnem

  • Zajímavá a rozmanitá práce
  • Nekompetentnost a neznalost rozsahu prací,špatná rozhodnutí dosazeného vedoucího

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Stavební práce

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Chybí tam vzdělávací systém pro nováčky.
  • Uplatnění pro starší 50 let

    Nemohu napsat, že práce je vhodná pro ty, kteří hledaní uplatnění pro starší 50 let. Protože, státní správa GFŘ má volná místa tř.10, která jsou pouze pro vysokoškolsky vzdělané lidi. Takže, pokud starší 50 let má vysokoškolské vzdělání je pro něj práce vhodná. To, že tu práci neumí nevadí, protože Vás to naučí.

  • Jistotu a stabilitu

    Pokud Vám nevadí plnit úkoly a pracovat podle metodiky, která někdy postrádá logiku a neřešíte to, tak jste ten pravý. Pokud Vám nevadí tlak od nadřízených, poplatníků a termínů, tak jste ten pravý. Pokud jste připraven se neustále učit a vzdělávat v daňové problematice, tak jste ten pravý. Protože jistota a stabilita, tam opravdu je.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Zvysovani platu, narust administrativy ovsem obrovsky.
  • Skoro vse.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Bavila mě práce, která na FÚ je - nemám ráda práci, kde se člověk nudí, tady je práce hodně a různorodá. Sice práce je podle tabulkových platů, ale pokud člověk je trochu schopný a pracuje dobře, vedoucí i ředitelka dávají hodnocení a tím i osobní ohodnocení k platu. Byla jsem s prací velmi spokojená.
  • Občas jsme dostávali úkoly, z metodických oddělení, kde bylo jasné, že sedí lidé, kteří nemají vůbec žádnou zkušenost s praxí a vyžadují nesmyslné věci, dále se mi nelíbilo jednání ředitele, který považuje některé oddělení za zbytečné.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Kolegové a hlavně vedoucí velmi namyšlení. Neochota řešit klienty. Nevycházeli vstříc klientům. Arogance, povýšení a neschopnost. Nerozumí své práci, nejvíce se bojí daňových poradců, protože ti ví víc než úředníci FÚ !!!
  • Řád a pravidla

    Vše má řád, postupy a individuální myšlení se zamítá. Logika občas chybí. Úředníkem se nestane že, tím se musíte narodit!

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Pružná pracovní doba.
  • Forma ukončení pracovního poměru- bez důvodu, na hodinu.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Velmi dobry kolektiv. Flexibilni pracovni doba, 5 tydnu dovolene a sickdays dovolovaly skloubit pracovni i osobni zivot. Financni ohodnoceni bylo nadstandartni. Zamestnavatel podporuje dalsi vzdelavani.
  • Z asi 13 vedoucich byl pouze 1, ktery kazil kolektiv. Nelibilo se mi vytvareni zbytecnych excelovych tabulek a take se mi nelibilo ze nektere dny je vsude v budove zamceno jak pro zamestnance tak pro klienty. Urad by take mohl byt modernejsi, nektere pobocky v kralovehradeckem kraji vypadaji dost komunisticky.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
67 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
73 %
+
Slušné a férové jednání
52 %
+

Kolegové

Spolehlivost
67 %
+
Vzájemné porozumění
73 %
+
Celková spolupráce
72 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
56 %
+
Férovost
53 %
+
Důvěra
53 %
+
Celková spolupráce
53 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

62 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 3

Za moji práci mě platí slušně říká 14

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 14

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 8

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 4


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 23

Pokud Vám nevadí plnit úkoly a pracovat podle metodiky, která někdy postrádá logiku a neřešíte to, tak jste ten pravý. Pokud Vám nevadí tlak od nadřízených, poplatníků a termínů, tak jste ten pravý. Pokud jste připraven se neustále učit a vzdělávat v daňové problematice, tak jste ten pravý. Protože jistota a stabilita, tam opravdu je.

Řád a pravidla

doporučuje 20

Vše má řád, postupy a individuální myšlení se zamítá. Logika občas chybí. Úředníkem se nestane že, tím se musíte narodit!

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 17

Práci vhodnou pro rodiče s dětmi

doporučuje 15

Práci bez přesčasů

doporučuje 11


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?