Skupina Klik.cz image
logo

Skupina Klik.cz

Přibližně 420 zaměstnanců
Poradenství v oblasti pojištění, telefonních tarifů, energií a úspor domácností
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (165)
Všech oddělení/oborů (165)
Komentáře zaměstnanců

V ePojisteni mi na samotném začátku řekli hromadu věcí, jak budu brát hromadu peněz, že to lehčí být nemůže apod. Bohužel realita byla úplně jinde. Je jasné, že vám nikdo nedá peníze zadarmo bez práce, ale při podmínkách, jaké vám dají v ePojisteni, nemáte šanci dosáhnout na pořádnou výplatu. Tato společnost udělala asi 7 podmínek, které musíte splnit, aby vám vyplatili nejen základní mzdu, ale i bonusy, o kterých to celé je, protože pokud si myslíte že vám 16 tisíc ze základu bude stačit, tak se hodně pletete. Jednoduše, pokud někdo půjdete do této společnosti na pohovor, nenechte si nic nakecat ohledně financí, protože to bude z 99% lež.
Odpověď zaměstnavatele:
Ahoj! Mrzí nás, že práce u nás nebyla podle tvých představ. Víc než deset let každý den vylepšujeme chod firmy, abychom byli maximálně prozákazničtí a zároveň prozaměstnanští. Bonusy nad fixní mzdu závisí na aktivitě a schopnostech každého našeho kolegy, takže se snažíme být co nejvíc motivující. Někomu to jde lépe, někomu hůř - asi jako v každé práci. Nicméně můžu ti za celou firmu zaručit, že skutečně neustále zlepšujeme, co se zlepšit dá. Měj se moc fajn! Ondra.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Můj zaměstnavatel byl ke mě férový a i když jsem chtěla odejít, tak mi dal možnost jiné práce, takže se snažil opravdu udělat maximum pro mou spokojenost.
Je to práce ve stresu, opravdu jen pro odvážné, když budete prodávat, a budete plnit normy jste v klidu, ale jak mile neprodáte denně to co je jako cíl jdete konzultovat s nadřízeným, kde musíte vysvětlit proč Vám to nejde.
Odpověď zaměstnavatele:
Ahoj! Děkujeme za hodnocení! Snažíme se každému kolegovi vyjít maximálně vstříc a jsme rádi, že ti to přišlo vhod. K těm mínusům, které jsi zmínila - prodej je součástí náplně práce, tedy je to důležité. Pokud někomu něco nejde, probíráme s ním, co zlepšit a poradíme, co třeba lépe funguje, prostě snažíme se jej co nejvíce podpořit :) Zatím se měj fajn, s pozdravem Ondra.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:březen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

V nabídkách práce i při pohovoru byla tato práce vykreslena jako snova, následně ovšem zjistíte, že je vše jinak. Tvrdí, že nejde o aktivní prodej, ovšem pokud prodávat nebudete a nebudete splňovat skripta s tím, co máte říct, strhnou vám peníze. Dokonce i za slovíčko " nezávazně" či "zdarma" vám jdou peníze dolů. Dale volate na kontakty staré třeba 10 let, které už ani ono auto nemají, a ti vám ještě vynadaji, proč je otravujete. A jedním z opravdu velkých jobovek je toto: máte na den omezený počet hovoru, které se vám spojují automaticky. Ovšem pokud zrovna natrefite na lidi, co vám po pár vteřinách prasknou s telefonem a vy tím padem své omezené množství kontaktu obvolate třeba již za 2 hodiny, systém se vypne a už vás nepustí a vy musíte domu a směnu si nahradit ve svém volnu,nebo vám opět strhnou peníze. Jednoduše a jasně ne nedoporučuji.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Neboť lidé bez zkušeností nemají vysoké nároky, což je přesně to, co epojisteni potřebuje - žádné nároky.
Odpověď zaměstnavatele:
Ahoj a děkujeme za tvoji zpětnou vazbu! Je pravda, že před několika lety nebylo všechno úplně stoprocentní, nicméně od té doby uběhlo dost času a s novým vedením přišla spousta nových postupů a dost se toho změnilo. Razíme teď přístup supermoderní firmy, takže pro nás není důležitý jen spokojený zákazník, ale zároveň spokojený zaměstnanec. Hodně nás zajímá, jak se kolegové cítí a proto jsme zařídili boxy na dotazy a připomínky, ke kterým se pak aktivně vyjadřujeme v měsíčním newsletteru, který dostává každý kolega na mail. Taky děláme pravidelné zaměstnanecké průzkumy a výsledky fakt pečlivě analyzujeme. Budeme rádi, když k nám zkusíš přijít znovu a určitě se přesvědčíš o tom, že je to u nás teď naprosto v pohodě :) Měj se fajnově!
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:listopad 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stravenky, kolegové,lokalita
nesmyslné navyšování cílu každý měsíc. Pokuty mimo nastavený provizní systém, které se dozvíte až na konci měsíce. Nezájem nadřízených se na čemkoliv domluvit a cokoliv řešit. Nadměrné přesčasy o kterých jste informováni 2hod. před koncem pracovní směny. Jste pod dohledem Velkého bratra, který monitoruje veškerý váš pohyb. Zaměstnanec=levná pracovní síla. (Příjmou kohokoliv) Plánování směn pokaždé jinak, než si zaměstnanec zvolí v preferencích. Žádná snaha nadřízených, zlepšovat prodejní dovednosti operátoru a neadekvátní navyšování cílu. Prodejní cíle neodpovídají 8 hodinové pracovní směně, ale spíš 12 hodinám. minimální kontrola nad svými provizemi.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Dobrá škola do života
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Skupina Klik.cz?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Kolektiv byl velmi přátelský.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:duben 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

bez komentáře

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Člověk jen sedí, mluví s lidmi po telefonu a snaží se jim prodat lepší nabídku. Nic víc než dobré mluvené slovo nepotřebujete. Jestli jste člověk bez ambicí tak vřele doporučuji.
Odpověď zaměstnavatele:
Ahoj a děkujeme za hodnocení! No, mluvení je základ práce po telefonu :D Nicméně s těmi ambicemi bych flintu do žita neházel - kolegové, kteří fakt valí a dávají do toho maximum, mají možnost kariérního růstu, takže si jako firma ambicí dost vážíme a rádi je oceníme :) Měj se pěkně, s pozdravem Ondra.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:březen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost home offce, kdykoliv jsem potřebovala k lékaři dostala jsem propustku. Skvělí kolegové. Nádherný výhled na Špilberk.
Pokud jste na home offce očekávalo se, že budete pracovat déle než je 8 hod. Časté pracovní neděle a svátky (při nástupu slibovali práci pouze po - pá), které dostanete zaplacené jedině, když splníte určitý koeficient. Každých 14 dní nábor nových zaměstnanců (cca 15 osob). Vysoké nároky na prodej, tyto nároky většina nováčků po měsíci vzdá. Ti co vydrží,tak odchází postupně během roku. Pokud se prodejcům daří a prodávají jsou projekt manažerem chválení. Pokud se nedaří, řve na ně, nazývá je povaleči a flákači atd. Pro pozvednutí prodeje jsou časté soutěže - kdo přidá to a to, do tolika a tolika hodin dostane dodatečný příjem např. 500,- Pokud, ale za měsíc neprodáte za víc než je Váše měsíční hrubá mzda, tak tuto částku na výplatní pásce neuvidíte.
Odpověď zaměstnavatele:
Zdravíme a děkujeme za zpětnou vazbu! Jsme rádi, že ti home office přišel vhod :) Co se týká práce o víkendech a svátcích, tak klient je pro nás na prvním místě a na někoho to holt padne. Na oplátku ale za to dáváme náhradní dny volna, což se určitě hodí. Zmiňuješ i vysoké nároky. Ano, to je pravda - chceme, aby naši specialisté byli opravdu profesionálové s vysokým tahem na branku a ochotou skutečně individuálně pomoci každému našemu klientovi. Někteří pak prostě dají přednost jiné práci. A ohledně toho nepěkného titulování, to rozhodně nepodporujeme a jsme zásadně proti shazování našich kolegů jen proto, že se jim zrovna nedaří. Teamleader má naopak prodejce podporovat a motivovat. V případě nevhodného chování je nejlepší to zmínit v zaměstnaneckém průzkumu nebo nám to napsat a hodit do anonymního boxu. Měj se moc krásně, s pozdravem Ondra.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:prosinec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Naučila jsem se spoustu užitečných věci ohledně pojišťovnictví. Než jsme byli zařazeni do provozu byli jsme řádně proškoleni. Zájem o osobní rozvoj ve firmě měli zájem všichni zaměstnanci.
Odpověď zaměstnavatele:
Ahoj a děkujeme za zpětnou vazbu! Jsme rádi, že tě to u nás bavilo a kdyby ses chtěla vrátit, máš u nás dveře otevřené :) Měj se fajn, s pozdravem Ondra.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:říjen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Super školení a i po něm pokračuje koučink.
Samé pokuty za nesmysli. Nebyl nikdo, kdo by byl bez pokut. Nesmyslné požadavky na variabilku
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Hezké pracovní místo.
Náplň práce. Neustály stres . Přesčas. Plat. Tlak.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:srpen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Skupina Klik.cz?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.