Lokace kanceláře ve výborném dosahu MHD. Reprezentativní, moderní pracovní prostředí.
Práce mi dala pár přátel z řad bývalých pracovnic/pracovníků, se kterými se vídáme do současnosti.
Vylepšila jsem svůj osobní systém ukládání různých dokumentů.
Práce mě naučila krýt si záda a nespoléhat se pouze na ústní dohody či informace. Vše je třeba mít doloženo písemně a evidovat si určité kroky, tak aby měl člověk na obranu argumenty a aby si byl jistý, že chyba (pokud mu je vmetena) tak není na mé straně.
Firma nabízí na dnešní dobu pouze základní benefity, uvítala bych pestřejší nabídku např. příspěvek na pojištění, multisport kartu nebo flexi pas, možnost občasného parkování pro zaměstnance ( i za cenu nějakého rozpisu či maximálního počtu zaparkování na osobu v měsíci např. přes rezervační systém)
Práce v administrativě není vhodná pro ženy po mateřské a s malými děti a pro lidi, kteří mají rádi pevnou pracovní dobu a mají svůj soukromý život a koníčky. Úkoly velice často přichází 2min před koncem pracovní doby, není brán zřetel na to, že máte svůj program a cokoliv zamluveno. Nejednou jsem rušila své soukromé aktivity za které mi byly strženy peníze.
Jste posíláni za klienty i po konci pracovní doby nebo těsně před koncem pracovní doby.
Pozice v administrativě není samostatná, jste neustále závislá na úkolech, které vám advokáti zadají, takže si nelze organizovat práci sám. Organizují ji za vás jiní a na to už jsem si za léta odvykla a tento systém mi nevyhovuje. S tím vlastně souvisí i rozložení práce tak abyste v klidu a včas odešli domu. Toto nelze! Nebo například situace kdy máte malé dítě a nadřízenému/nadřízené nebo kolegovi/kolegyni z právního servisu řeknete, že nezůstanete déle kvůli dítěti (které musíte zaopatřit) jak se mu/jí to bude líbit. Vím s jistotou ze nadšeni nebudou. Dítě se totiž těžko vyzvedne ze školky a zaopatří v jeho letech samo.
Advokátní svět se pravidelně probouzí okolo 15hod a později.
S pracovním postupem a povýšením zde nepočítejte. Nastupujete sem do administrativy, jste v administrativě a vždy budete pouze v administrativě a to přes to, že jste u firmy více jak 3roky a máte předešlé zkušenosti z manažerské pozice a vaše celková pracovní kariéra trvá cca 15let.
V momentě kdy se hledá někdo na pozici manažerskou pro zajištění administrativy je dána přednost člověku novému a mimo firmu, který musí do problematiky a chodu kanceláře proniknout a vy ho vlastně učíte, jak tu zde všechno chodí a jak se co má dělat. A následně tato osoba nad vámi má dohled. Paradoxem je, že jste pak poučování co a jak máte dělat, jak dlouho vám má co a jak trvat. Přestože tato osoba si ani nezkusila vaší práci vykonávat 14dní vkuse a nemůže tak objektivně posoudit dané situace a množství práce, kterou musíte za den zvládnout.
Některým kolegyním/kolegům vykonávající právničinu chybí empatie při jednání s administrativním oddělením. Poměrně často jste upozornění na to, že něco děláte špatně. Jen v této kanceláři jsem takových upozornění a poznámek dostala za jeden rok tolik, co za celou pracovní kariéru po součtu všech pozic ne. Toto chování je silně demotivující se jakkoliv snažit navíc.
Vztahy v kanceláři s nadřízenými a některými kolegy zajišťující právní stránku jsou pouze na profesní úrovni a na osobní rovinu se nedostanete. Je to v kolektivu a na prostředí dost cítit!
Při zadání úkolu, se očekává ihned odpověď, že úkol přijímáte a že na něm děláte, pokud tak neučiníte je problém. Pokud si sama chcete určit prioritu úkolu a odložit ho třeba na později nebo na další den ráno, protože úkol přišel cca půl hodiny do vašeho odchodu a vy chcete být připravena na důležitější úkol jako je odchozí pošta (která nesnese odkladu) narozdíl od jiného úkolu který ano (a bezpečně to za ta léta poznáte a dobře vyhodnotíte) tak je opět problém!
Práce administrativy spočívá v tom, splnit zadaný úkol ihned, vlastně nemáte nic sama na starosti, co by si člověk mohl koordinovat, ukázat a pracovat se svou kreativitou a svými získanými zkušenostmi.
Zapomeňte na společný oběd s kolegyní/kolegou z aminu, nemožnost udržet a posunout kolegiální vztahy. Vždy musí jedna/jeden držet "hlídku". U ostatních pozic je toto v naprostém pořádku a společné obědy vesele probíhají a jsou tolerovány.
Díky práci v AK s jistotou vím že až nastane čas na změnu, rozhodně to nikdy nebude už advokátní kancelář. Nikdy víc!
Po vyhodnocení mých dosavadních zkušeností tato firma přesněji přístup k zaměstnancům patří k těm slabším.
Příjemné pracovní prostředí
Moderni, nové kanceláře.
Rozmanitou práci
Neobvykle ukoly, soukromé a pracovní. Zvláštní požadavky na ukoly a pod.
Dostupnost u MHD, reprezentativní a moderní pracovní prostředí.
Vedeni neumí a nezná slovo pochvala nebo poděkování. Furt je všechno špatně od aranžmá kytek ve váze přes pořádek na pracovním stole po uklid kuchynky.
Zaměstnavatel nebere ohled na váš volný čas po práci. Nikoho nezajímá ze mate neco domluveno nebo ze odjizdite na vikend a pod. Kdyz na recepci někdo vypadl a není náhrada tak se od vas očekává automaticky ze tu budete sedět 12hod.
Kdyz přijde úkol mailem, tak se musí nejlépe okamžitě splnit nebo reagovat. Když par minut nereagujete nebo úkol nesplnite tak je problem.
Standardem jsou úkoly soukromé, balíčky, svačiny, obedy a pod.
Nejhorší zaměstnavatel u jakého jsem byla.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Zaujala / nezaujala vás firma Trojan, Doleček a partneři, advokátní kancelář s.r.o.?
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
U této firmy máme ještě 1 komentář, ale nejsme si zatím na 100 % jistí, že jej opravdu psal zaměstnanec. Jaký je rozdíl mezi potvrzeným a nepotvrzeným hodnocením?