This profile does not contain a photo yet
Add photo
The logo is not available yet
Add logo

Trojan, Doleček a partneři, advokátní kancelář s.r.o.

Approximately 15 employees
Poradenství v oblasti podnikání a řízení
How would I fit in here?
Find out how your ideas match up with what the employees of this company are saying.
Explore the company as seen by
All employees (3)
All departments/fields (3)
Employee Comments

Lokace kanceláře ve výborném dosahu MHD. Reprezentativní, moderní pracovní prostředí. Práce mi dala pár přátel z řad bývalých pracovnic/pracovníků, se kterými se vídáme do současnosti. Vylepšila jsem svůj osobní systém ukládání různých dokumentů. Práce mě naučila krýt si záda a nespoléhat se pouze na ústní dohody či informace. Vše je třeba mít doloženo písemně a evidovat si určité kroky, tak aby měl člověk na obranu argumenty a aby si byl jistý, že chyba (pokud mu je vmetena) tak není na mé straně.
Firma nabízí na dnešní dobu pouze základní benefity, uvítala bych pestřejší nabídku např. příspěvek na pojištění, multisport kartu nebo flexi pas, možnost občasného parkování pro zaměstnance ( i za cenu nějakého rozpisu či maximálního počtu zaparkování na osobu v měsíci např. přes rezervační systém) Práce v administrativě není vhodná pro ženy po mateřské a s malými děti a pro lidi, kteří mají rádi pevnou pracovní dobu a mají svůj soukromý život a koníčky. Úkoly velice často přichází 2min před koncem pracovní doby, není brán zřetel na to, že máte svůj program a cokoliv zamluveno. Nejednou jsem rušila své soukromé aktivity za které mi byly strženy peníze. Jste posíláni za klienty i po konci pracovní doby nebo těsně před koncem pracovní doby. Pozice v administrativě není samostatná, jste neustále závislá na úkolech, které vám advokáti zadají, takže si nelze organizovat práci sám. Organizují ji za vás jiní a na to už jsem si za léta odvykla a tento systém mi nevyhovuje. S tím vlastně souvisí i rozložení práce tak abyste v klidu a včas odešli domu. Toto nelze! Nebo například situace kdy máte malé dítě a nadřízenému/nadřízené nebo kolegovi/kolegyni z právního servisu řeknete, že nezůstanete déle kvůli dítěti (které musíte zaopatřit) jak se mu/jí to bude líbit. Vím s jistotou ze nadšeni nebudou. Dítě se totiž těžko vyzvedne ze školky a zaopatří v jeho letech samo. Advokátní svět se pravidelně probouzí okolo 15hod a později. S pracovním postupem a povýšením zde nepočítejte. Nastupujete sem do administrativy, jste v administrativě a vždy budete pouze v administrativě a to přes to, že jste u firmy více jak 3roky a máte předešlé zkušenosti z manažerské pozice a vaše celková pracovní kariéra trvá cca 15let. V momentě kdy se hledá někdo na pozici manažerskou pro zajištění administrativy je dána přednost člověku novému a mimo firmu, který musí do problematiky a chodu kanceláře proniknout a vy ho vlastně učíte, jak tu zde všechno chodí a jak se co má dělat. A následně tato osoba nad vámi má dohled. Paradoxem je, že jste pak poučování co a jak máte dělat, jak dlouho vám má co a jak trvat. Přestože tato osoba si ani nezkusila vaší práci vykonávat 14dní vkuse a nemůže tak objektivně posoudit dané situace a množství práce, kterou musíte za den zvládnout. Některým kolegyním/kolegům vykonávající právničinu chybí empatie při jednání s administrativním oddělením. Poměrně často jste upozornění na to, že něco děláte špatně. Jen v této kanceláři jsem takových upozornění a poznámek dostala za jeden rok tolik, co za celou pracovní kariéru po součtu všech pozic ne. Toto chování je silně demotivující se jakkoliv snažit navíc. Vztahy v kanceláři s nadřízenými a některými kolegy zajišťující právní stránku jsou pouze na profesní úrovni a na osobní rovinu se nedostanete. Je to v kolektivu a na prostředí dost cítit! Při zadání úkolu, se očekává ihned odpověď, že úkol přijímáte a že na něm děláte, pokud tak neučiníte je problém. Pokud si sama chcete určit prioritu úkolu a odložit ho třeba na později nebo na další den ráno, protože úkol přišel cca půl hodiny do vašeho odchodu a vy chcete být připravena na důležitější úkol jako je odchozí pošta (která nesnese odkladu) narozdíl od jiného úkolu který ano (a bezpečně to za ta léta poznáte a dobře vyhodnotíte) tak je opět problém! Práce administrativy spočívá v tom, splnit zadaný úkol ihned, vlastně nemáte nic sama na starosti, co by si člověk mohl koordinovat, ukázat a pracovat se svou kreativitou a svými získanými zkušenostmi. Zapomeňte na společný oběd s kolegyní/kolegou z aminu, nemožnost udržet a posunout kolegiální vztahy. Vždy musí jedna/jeden držet "hlídku". U ostatních pozic je toto v naprostém pořádku a společné obědy vesele probíhají a jsou tolerovány. Díky práci v AK s jistotou vím že až nastane čas na změnu, rozhodně to nikdy nebude už advokátní kancelář. Nikdy víc! Po vyhodnocení mých dosavadních zkušeností tato firma přesněji přístup k zaměstnancům patří k těm slabším.

Pleasant work environment
Moderni, nové kanceláře.

Varied work
Neobvykle ukoly, soukromé a pracovní. Zvláštní požadavky na ukoly a pod.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Administrative Work
Worked for the employer:more than 2 years
Written:October 2022
Was this comment helpful?
Report

Dostupnost u MHD, reprezentativní a moderní pracovní prostředí.
Vedeni neumí a nezná slovo pochvala nebo poděkování. Furt je všechno špatně od aranžmá kytek ve váze přes pořádek na pracovním stole po uklid kuchynky. Zaměstnavatel nebere ohled na váš volný čas po práci. Nikoho nezajímá ze mate neco domluveno nebo ze odjizdite na vikend a pod. Kdyz na recepci někdo vypadl a není náhrada tak se od vas očekává automaticky ze tu budete sedět 12hod. Kdyz přijde úkol mailem, tak se musí nejlépe okamžitě splnit nebo reagovat. Když par minut nereagujete nebo úkol nesplnite tak je problem. Standardem jsou úkoly soukromé, balíčky, svačiny, obedy a pod. Nejhorší zaměstnavatel u jakého jsem byla.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Administrative Work
Worked for the employer:more than 1 year
Written:February 2022
Was this comment helpful?
Report
Please login to view further comments

Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register

By registering you will also unlock:
  • Easier company tracking and receiving job offers
  • More accurate recommendations of companies that meet your needs
  • All Atmoskop content

There is one more comment about this company, but we are not 100% sure yet that it was written by an employee. What is the difference between a confirmed and an unconfirmed review?

Who is the company looking for right now?
Search by position or keyword
Location (e.g. region, city)

Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service

Did you find Trojan, Doleček a partneři, advokátní kancelář s.r.o. interesting?
Let us help you find suitable jobs.