Přibližně 10 000 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin
Jdu hodnotit


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Tesco by mělo změnit svůj přístup k zaměstnancům a být vstřícné, empatické a lidské, tolerovat lidskou omylnost, zaměřit se na spokojenost svých zaměstnanců a mít ohled na jejich soukromí a především osobní život. Co se týče pracovní stránky, není zde žádné cenění si vykonané práce, nezohledňuje se osobní přístup zaměstnanců. Jako zaměstnavatel by se mělo Tesco zamyslet nad benefity, které svým zaměstnancům poskytuje. V dnešní době a s tím jaká je situace nezaměstnanosti v ČR (velice nízká, bojuje se téměř o každého zaměstnance) by bylo vhodné, aby se Tesco dostalo v poskytování benefitů na úroveň většiny korporátních zaměstnavatelů. Osobně bych Tesco v této oblasti zařadila do podprůměrné kategorie.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Ano,naučila jsem se noveho hlavně to,že nesmíte věřit nadřízeným.Za práci,práci na 100procent Vás neocení,nepochválí.význam má pouze mimopracovní aktivita a schopnost vlez nadrizeným do analnich mist,popripade postele.Pak mate uspech zajisten.Za praci to nikdy povýšeni,uspech nikdy není.
  • Se systemem jakym se vybíraji vedouci pracovníci.Neni to za praci.
  • Řád a pravidla

    Nutnost dodrzování smen,nesmějí mít karierní ambice,držet pusu a krok.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Nákup

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Méně kancelářské práce na prodejně, méně pracovníků vyššího managmentu. Snížit vyplňování občas úplně nesmyslných reportů a tabulek. Na prodejní ploše se více orientovat na samotného zákazníka. Vyšší managment by měl více naslouchat hlasům zezdola.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Zjednodušit denní rutiny. Ubrat všelijaká zbytečná pravidla. Dát více důvěry vedoucím směn protože ty vědí co dělají a neomezovat je a jejich rozhodování zbytečnými a někdy až hloupými nařízeními.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Změnit vedení společnosti a hlavne tehdejší ředitelku. Aby více naslouchali zaměstnancům a než nějaký nápad od stolu uvedli do provozu, aby si ho šli na prodejny vyzkoušet.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • chování nadřízených k podřízeným

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Nemůžu říct,že bych si na zaměstnavateli něčeho cenila.
  • Organizační schopnosti,vyjít vstříc zaměstnancům,úroveň jednání,slušnější jednání ochranky s podezřelými.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Relativní volnost pracovní náplně a organizace času.
  • Kompetence u vedoucích pracovníku, aby každý dělal čemu rozumí a nevrtal se do všeho

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Tesco naučí nemít rád lidi
  • Chování nadřízených, mzda,

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Vybírání pracovní doby - vše bylo o dohodě mezi mnou a zaměstnavatelem.V případě nutnosti změny jsem byla vždy slušně požádána.
  • Zaměstnání více zaměstnanců,snižování stavu a tím větší nároky na zaměstnance firmě moc nepomáhají.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

Koho právě teď firma potřebuje?