VÍC technologií, růstu a ocenění. A co skvělého čeká na vás?
VÍC technologií, růstu a ocenění. A co skvělého čeká na vás?
Technologie
Technologie
Růst
Růst
Netradiční benefity+9
logo

O2 Czech Republic a.s.

Přibližně 4 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti

Představení

Zlepšujeme život díky skvělým technologiím. Technologie se velmi rychle mění a my chceme být schopni nabízet ty nejnovější a nejkvalitnější. Proto máme 2 hnací motory, které nás ženou kupředu - 4000 zaměstnanců a více než 7,5 mil. zákazníků. Prvním z nich jsou kolegyně a kolegové. Protože za každým produktem, projektem a službou stojí konkrétní lidé a jejich každodenní práce. Přidejte se k nám a zažijte výhody práce pro technologického lídra.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (633)
Všech oddělení/oborů (633)
Komentáře zaměstnanců

Nejvíce oceňuji možnost kariérního růstu a taky to, že si člověk projde prací od začátku. Z pozice operátora jsem šla na supervizora, trenéra, koordinátora a nyní jsem v IT.
Bylo by fajn, kdyby byl vyšší plat.

Příležitost využít cizí jazyky
Na určitých pozicích se dost často mluvi anglicky a vyjednava se s anglickými dodavateli. Také je možné obsluhovat na lince anglicke zákazníky.

Volnost a samostatnost
Nyní pracuji z domova což mi maximálně vyhovuje protože mám postiženého manžela a mohu se o něho dle potřeby starat
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:březen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Možnost práce z domu, benefity, neomezený tarif, přátelská atmosféra
Plat. 16800 v základu hrubého, neustálý tlak na plnění, bere se ohled spíše na kvantitu než kvalitu odvedené práce. Za chybu se sniží ohodnocení a po další chybě úplně odebere.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
O2 Guru Veletrh

O2 Guru Veletrh

Na nálepky u nás nehrajeme!

Na nálepky u nás nehrajeme!

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Úspěchů dosahujeme společně a stejně společně je i slavíme+9

Dobrá práce pro člověka, který dokončí studium. Na rozjezd ideální, ale do důchodu bych tam být nechtěla. Stresu tam je požehnaně, ze všech stran.. Ale benefity jsou super. Jediné co mě demotivuje je prodejní křivka, provize za prodeje vlastně nejdou do vaší "kapsy" ale násobí se koeficientem podle splnění prodejního plánu, což je pro spoustu lidí docela problém..
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Je to jedna velky rodina nebo to tak alespon vnimam ja. Vzdy jsem byl spokojen a cim dele a kvalitne tu clovek pracuje, tim vetsi je jeho vliv a hlas pri rozhodovani. Kdo chce udelat karieru a mit vseobecny prehled o budinessu, ktery ma budoucnost, je to spravna volba!
Nemam nic, vzdy se da vse vyresit.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:únor 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti O2 Czech Republic a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Poznal jsem jak funguje obrovský korporát a rozšířil si pohled o tom jak funguje svět ICT
Přístup “peníze jsou více než lidi”. Obrovský konkurenční boj vyvolávaný uvnitř společnosti mezi jednotlivými odděleními. “Motivace” pouze negativní, pracuj nebo dostaneš postih.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:říjen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavé soutěže
Pracovní doma (rozvržení směn), platové ohodnocení, tlak na prodej přestože jsem nepracovala na prodejním oddělení a postihy za neprodejní hovor
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:prosinec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

O2 zaměstnanci vůbec nezajimaji, ani je nedokáže po zásluze odměnit, místo toho hledá způsoby, jak snížit mzdu, základní mzda pouze 16800.Po 6 letech žádné navýšení mzdy. O2 nejedná fér se zaměstnanci. Při práci z domu ani nehradí náklady za elektriku a to nás doslova vyštípali, abychom dělali z domu, napřed slibovali a pak nic
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:říjen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajimave benefity, tady vse pozitivni nejspis konci.
Zaměstnavatel nepředával pravdivé informace, např. jsem se ještě před zahájením práce ptal na dodržování dvoudenního volna, to mi bylo potvzeno - nicméně jsem hned po pár dnech zjistil, že tomu tak není. Celkově mi přijde, že se O2 nechová férově k zákazníkům a veškerá práce s nimi je tlačena pouze na prodej za účelem zisku.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity - příspěvek na telefon, spoustu benefit bodů, stravenková i multisport karta, slevy na o2 produkty pro zameštance či jejich blízké
- manažeři, lidé z vysších pozic si vás vůbec neváží, jste pro ně jen pouhé číslo, strhávání provizí témeř za vše
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Ze strany zaměstnavatele žádné výtky. Jediné co doporučuji je se připravit na práci ve stresu. Můžou a často vám volají zákazníci, že jim něco nefunguje nebo chtějí zrušit. Nadřízení budou chtít co nejvíce prodejů. Ze začátku budou na vás hodní a pomáhat, ale postupem času můžou být velice nepříjemní.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma O2 Czech Republic a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.