Přibližně 275 zaměstnanců
Vyhodnocování rizik a škod
Jdu hodnotit


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Super team kolegů, shiftleadeři dělali co mohli.
  • Vedení společnosti, nedostatek lidí, za obnos práce velmi malé finance, totální nelogičnost směn, práce o svátcích i o víkendech, na směně býval člověk i sám, převážně žádný čas na osobní život. většinou tří víkendy pracovní jeden volný. Práce za více než jen jedno oddělení, concierge, zdraví a asistence k cestovnímu pojištění, nicméně finančne za to člověk ohodnocen nebyl.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Celkově jsem byla spokojená, ale doporučovala bych firmě zavést tzv. ACW (after call work) pauzu..alespoň minuty přes den, kvuli zdlouhavé administrativě..a přijmout víc lidí, aby se to dalo zvládat..ten nával..protože je to někdy opravdu stresující, jak na vás nadřízený pokřikuje, když je spička..zvedat!!! a za další, není vhodné, aby vám počas hovoru s klientem nadřízený něco říkal..
  • už jsem se vyjádřila

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Věc, která pravděpodobně většinu zaměstnanců drží stále v práci je kolektiv. Narazíte zde na partu skvělých mladých lidí, kteří jsou ochotni pomoct a spolupracovat.
  • Skloubit pracovní a osobní život je s rozložením směn bohužel velmi obtížné. Firma naslibovala spoustu benefitů, ale postupem času jejich kvalita/množství upadá. Co se týče mzdy, tak sice není špatná, avšak s ohledem na stres při výkonu pozice, je stále nedostatečně motivující.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Berou v podstatě kohokoli, kdo umí aspoň základy práce na PC a mluvit.

  • Práci, co dává hlubší smysl

    Jedná se o pomoc lidem v nouzi. Pro lidi, kteří rádi pomáhají druhým, bude tahle práce velkým posláním. Neopomínejte však fakt, že se často setkáte s velice nepříjemným chováním ze strany klientů, kteří ve stresových situacích jednají mnohdy přehnaně emotivně.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Oceňuji péči o zaměstnance, zpětnou vazbu a množství benefitů
  • občas až přílišnou kontrolu, hodnocení, mám pocit, že limity, které nám jsou nastavovány, jsou natolik stresující, že je to v důsledku kontraproduktivní, protože pod tlakem nedokážeme zajistit tak kvalitní službu zákazníkovi

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Dobreho kolektivu, zamer společnosti pomahat v nouzi klientum pojistoven
  • Platove ohodnoceni zamestnancu na nizsich administrativnich pozicich, v případě vypovedi ze strany zamestnance take lepsi chovani ze stran nadrizenych.se kterymi do podani vypovedi nebyl problém

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Prostředí, přátelská atmosféra.
  • Rigidnost k změně (i když se tvrdí opak), všechno se dělá na poslední chvíli, nebo "na koleně". Šetření nákladů na jedné straně a skutečně bezbřehé mrhání na straně druhé. Pomalost rozhodnutí, přehazování odpovědnosti na nižší pozice.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Velmi mě potěšilo, že šlo dobře skloubit rodinný život s prací, kterou jsem vykonávala. Také bylo prima, že nám byl umožněn home office - práce z domova.
  • Byl vytvářen obrovský tlak na zaměstnance, málo školení ( jedou ve stylu - hodíme tě do vody a plav! ). Neustálé měnící se systém ( třeba i několikrát do týdne) - člověk rychle ztratí přehled o tom, co zrovna platí a co již ne! V návaznosti na takovéto chsotické změny samozřejmě negativně reagují i klienti.. Myslím, že to určitě není špatný zaměstnavatel, jen si musí najít nějaký systém, ve kterém budou všeobecně fungovat... Zatím to byl pro mě spíše jen chaos a stres.
  • Možnost práce při studiu

    Díky možné variabilitě směn.

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Jednoduchá práce, leč ve stresu. Berou i absolventy...

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • benefity, 8h směny, fajn pristup všech okolo, vypomáhání si napříč platformami....
  • vyska platu, nevyjiti vstric v planovani smen.....

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Zajímavé benefity, možnost pomoci lidem
  • velký nátlak vedení na jednotlivce, pokud se nezvládají kritéria platformy

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Daji šanci každému. Po mateřské dovolené není lehké sehnat práci
  • Trochu zpruhlednit odměny a vic peněz pro zaměstnance

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem