Europ Assistance s.r.o.

32 hodnocení
Přibližně 275 zaměstnanců
Vyhodnocování rizik a škod
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Práce v týmu mladých lidí
  • Příležitost využít cizí jazyky
  • Možnost práce při studiu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Výplata chodila včas.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

70 %
+

Kolegové

84 %
+

Nadřízení

70 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Super team kolegů, shiftleadeři dělali co mohli.
  • Vedení společnosti, nedostatek lidí, za obnos práce velmi malé finance, totální nelogičnost směn, práce o svátcích i o víkendech, na směně býval člověk i sám, převážně žádný čas na osobní život. většinou tří víkendy pracovní jeden volný. Práce za více než jen jedno oddělení, concierge, zdraví a asistence k cestovnímu pojištění, nicméně finančne za to člověk ohodnocen nebyl.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Určitě je tato firma pro mě poučení do výběru budoucího zaměstnání. Domluva z jejich strany nikdy nedodržena. Jsem ve firmě přes rok, práce přibývá a finance se snižují. Opravdu naslibují, co jen potencionalním zaměstnancům na očích vidí, ale realita je jiná. Nedoporučuji
  • Příjemný kolektiv, práce v centru města.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Home office, vstřícnost,možnost zkráceného úvazku
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Celkově jsem byla spokojená, ale doporučovala bych firmě zavést tzv. ACW (after call work) pauzu..alespoň minuty přes den, kvuli zdlouhavé administrativě..a přijmout víc lidí, aby se to dalo zvládat..ten nával..protože je to někdy opravdu stresující, jak na vás nadřízený pokřikuje, když je spička..zvedat!!! a za další, není vhodné, aby vám počas hovoru s klientem nadřízený něco říkal..
  • už jsem se vyjádřila

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Věc, která pravděpodobně většinu zaměstnanců drží stále v práci je kolektiv. Narazíte zde na partu skvělých mladých lidí, kteří jsou ochotni pomoct a spolupracovat.
  • Skloubit pracovní a osobní život je s rozložením směn bohužel velmi obtížné. Firma naslibovala spoustu benefitů, ale postupem času jejich kvalita/množství upadá. Co se týče mzdy, tak sice není špatná, avšak s ohledem na stres při výkonu pozice, je stále nedostatečně motivující.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Berou v podstatě kohokoli, kdo umí aspoň základy práce na PC a mluvit.

  • Práci, co dává hlubší smysl

    Jedná se o pomoc lidem v nouzi. Pro lidi, kteří rádi pomáhají druhým, bude tahle práce velkým posláním. Neopomínejte však fakt, že se často setkáte s velice nepříjemným chováním ze strany klientů, kteří ve stresových situacích jednají mnohdy přehnaně emotivně.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Vyborny kolektiv, je zde dost prace, kterou je potreba udelat a ktera pomuze jinym. Je tu velka empatie u nadrizenych, kdykoli je nejaky problem, staci za nimi zajit a vyresi se. Vztahy s kolegy na stejne pozici jsou stejne jako vztahy s nadrizenymi.
  • Plany smen byvaji obcas nastavene spatne - jednou je v praci zbytecne moc lidi, jindy malo. Prace byva obcas stresova, jelikoz pracujme pro klienty, kteri maji od nas velka ocekavani a v pripade zklamani nam to davaji poradne najevo.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Jedná se o práci, kterou zvládne úplně každý. Stačí mít pouze pracovní nasazení a elementární komunikační dovednosti.

  • Možnost práce při studiu

    Asistenční služby všeho druhu jsou a budou potřebné vždy. Proto není třeba mít obavy ohledně budoucnosti této pracovní kategorie.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Kamarádské vztahy na pracovišti, benefity a různé zprijemňování pracovního dne (ovocné čtvrtky, masáže či tejpování na pracovišti, káva zdarma)
  • Seznámení nováčků se všemi nadřízenými i vedoucími jiných oddělení

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Daji šanci každému. Po mateřské dovolené není lehké sehnat práci
  • Trochu zpruhlednit odměny a vic peněz pro zaměstnance

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Dobreho kolektivu, zamer společnosti pomahat v nouzi klientum pojistoven
  • Platove ohodnoceni zamestnancu na nizsich administrativnich pozicich, v případě vypovedi ze strany zamestnance take lepsi chovani ze stran nadrizenych.se kterymi do podani vypovedi nebyl problém

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
65 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
72 %
+
Slušné a férové jednání
73 %
+

Kolegové

Spolehlivost
80 %
+
Vzájemné porozumění
86 %
+
Celková spolupráce
85 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
65 %
+
Férovost
70 %
+
Důvěra
73 %
+
Celková spolupráce
71 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

63 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 3

Za moji práci mě platí slušně říká 10

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 10

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 6

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 3


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 24

Příležitost využít cizí jazyky

doporučuje 22

Možnost práce při studiu

doporučuje 21

Asistenční služby všeho druhu jsou a budou potřebné vždy. Proto není třeba mít obavy ohledně budoucnosti této pracovní kategorie.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 19

Berou v podstatě kohokoli, kdo umí aspoň základy práce na PC a mluvit.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Náročné úkoly

doporučuje 17


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?